Od pre neki dan auto mi slabo vuče ubrzava polako a motor vuji rekoše mi da je lamea pri kraju.Jugo 60 je u pitanjukad sam danas bio kod majstora on mi reče da se tu menja svi troje u kompletu korpa,lamela,druk ležaj,mandžetne.Uredu mandžetne mogu da shvatim da je dobro ih zamenuti kad se ve vade poluosovine druk ležaj u redu ali zašto i korpa.to se dešava da nevalja korpa pa se menja ali sve u kompletu nešto mi nelogično.Moželi neko da prkomentriše ovo daali je majstor stvarno u pravu.Za rad traži 2000dinara što i nije nešto mnogo jel skinuti menjač i zamenuti treba tu nekoliko sati,da se odradi.Šta vi mislite o ovome
korpa ili lamela
A i cena za ruke je smesna , pa ti to teraj odma kod njega .
jeste samo još imali neko neki link koliko to mene košta u kompletu jel ovde ima samo na komad izadje 4500 zajedno.
Tom majstoru mora da loše ide posao kad tako jeftino radi.E sad ako u tu cenu ne dobijepš i gejšu da te zabavlja i kuva čaj dok majstor bude radio onda nemoj tamo ni ići.
Sta koliko te kosta u kompletu samo delovi , samo set kvacila i druk lezaj i manzetne , sama lamela +lamela +druk lezaj , samo ruke , delovi i ruke ???
Mislio sam na delove ležaj korpa,lamela,manžetne i na to ću sam dodati litru uljaA za majstora sobzirom da radi kući ne plaća nikom ništa cena je solidna naravno da je radnja prijavljena bilo bi skuplje.
Pa zavisi ciji su delovi i gde ih kupis
pa naravn ohteo bi nešto kvalitetnije a ne nešto što će mi posle mesec trebati opet da menjam
E pa onda mora biti i skuplje
To mi je jasno ali sam trazio link od neke radnje u beogradu da vidim cene.
Ukucaj u Google naprimer :" prodavnice delova yugo " i iznenadices sta sve ima
svojevremeno mi trebalo 45min da zamenim korpu lamelu i druk ležaj na yugu al bez skidanja menjača
за југишу је руенов сет пуна капа.мењај све што ти рече човек.па који ауто можеш поправити по те паре...... 8-O
svojevremeno mi trebalo 45min da zamenim korpu lamelu i druk ležaj na yugu al bez skidanja menjača
Nemoj sad izmišljati toplu vodu i pravi kombinatoriku sa delovima od Renoa na Yugo.Ako se vozi kako treba, a to znači da se ne drži noga na kvačilu za vreme vožnje i ti delovi za Yuga ima da traju bar preko 100.000 km.Što ti reče maradona pa za te pare danas ne možeš popraviti ni malo bolji bicikl, a ne auto.
čudni su ovi majstori pre neki dan mi zamenuo zupčasti kaiš i ležaj uzeo 1000 dinara a sad za lamelu i korpu hoće 2000 što je deset puta veći posao.Bar će me izvaditi što je ono naplatio više.Da u pravu ste nisu neke pare za onog ko ima.
Problem je da nadjes korpu u prodavnici a da nije remontovana.Naravno..,izgleda bas kao nova, zamenjena lepeza, obrusena potisna ploca, ali je pitanje kvaliteta upravo te lepeze kao i koliko je obrusena sama ploca.Lamela uglavnom nije problem.Druk lager...kao na lutriji..ili je dobar neunistiv ili susti od samog pocetka..:)"
Svakako te mozda i posluzi sreca i sve to kad se zameni da traje...
Da u pravu ste nisu neke pare za onog ko ima.
Kad su automobili u pitanju to pravilo ne važi.Ko nema para ne treba ni da vozi auto i da na taj način ugrožava živote i imovinu ostalih učesnika u saobraćaju, ako već neće da vodi računa o svom životu i imovini.
Tu nema kompromisa. :nono
ceo set SACHS u ap sportu košta 4,986 din,dosta je kvalitetan
ceo set SACHS u ap sportu košta 4,986 din,dosta je kvalitetan
pod uslovom da nije plagijat.... :hh
Prošle godine sam menjao set kvačila na ženinom R-5. Pita majstor: Hoćeš Valeo od 8.000 ili neki drugi od 4.500.
Pitam u čemu je razlika osim u ceni. Kaže: Valeo voziš preko 100.000km, ovaj drugi 30-40.000km. Računam da će auto pre istruliti nego što žena pređe tih 30-40k km i ugradim jeftiniji. Žena je do sada prešla 2-3000 km, ali mi je 5000 puta zakukala kako kvačilo nije isto mekano kao ranije. Isto toliko puta se pokajah što nisam uzeo bolje.
Poenta- koliko para, toliko muzike. Kineske cene i švapski kvalitet je vrlo poželjna kombinacija, ali toga nema nigde. :roll
Poenta- koliko para, toliko muzike. Kineske cene i švapski kvalitet je vrlo poželjna kombinacija, ali toga nema nigde. :roll
ima...ali u "Kini"...)) :hh
Društvo pozdrav,
muku mučeći naiđoh na vas pa se iskreno nadam da ćete mi moći pomoći.
Moj problem je u tome, a to sam otkrio čitajući ovu temu da mi je crkla lamela na 128-ci.
Onda sam lepo otišao i kupio ceo set lamelu, korpu i ležaj.... e sada bih ja to po principu "uradi sam" sve to da zamenim.
Sada me zanima ima li tu nelkih posebnih podešavanja ili ide po principu kako skidaš tako i vratiš i to je to?
Kada sam imao zastavu 101,svakako da sam saam to mijenjao,nije to neki posao ako se čovjek razumije u ono što radi,prije svega SIGURNOST podignutog vozila mora biti
apsolutna,tu ne smije biti greške,"trend" je zadnjih 15-tak godina da se ako jedan dio strada, mijenja kompletan set kvačila(korpa,lamela,potisni ležaj),ko neće ne mora,ja na vozilu koje trenutno vozim sam promijenio samo potisni ležaj još prije 5-6 godina,i danas vozim bez problema
Mjenjač se skida,sve se detaljno pregleda,nije loše oprati tzv.zvono mjenjača,zna kod zastavinih auta biti užasno zamašćeno.
Veoma je važno pravilno centrirati lamelu između korpe i zamajca,ukoliko nije dobro centrirana navlačenje mjenjača može biti nemoguće,isto tako paziti da izlazna osovina iz
mjenjača ne pada na lepezastu oprugu korpe,jer mi se mogla oštetiti.
Eto od mene za sada toliko .)
Imam problem sa vw borom 50kw sdi, 2004god. Pri kretanju sa nulte tacke osjetim kako mi u rukama volan sasvim lagano zadrhti lijevo-desno (zanemarljivo ali upadno), nekih pola sekunde, nakon toga sve normalno radi nema nikakvih lupkanja ili poteskoca. Skoro sam kupio auto, a nikad nisam vozio sdi motore, hvala unapred
Mislim da je majstor apsolutno u poravu.Zameniti sve naborano a ostaviti staru korpu to je kao zameniti pertle na cipelama i uglancati kožu, a ostaviti poderan djon
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..