Izgleda da sam se nameračio na pogrešne majstore ove godine mučim muku sa kočnicama,pedala mi je toliko niska da me strah sesti u auto.Jedan majstor mi promene paknove pločice zato što je pedala niska ozrači sve i opet isto:ONda kaže nevalja glavni kočioni cilindar,da ne kupujem nov kaže uzmi gumice odradi i to ono sve isto.Probaj par dana pa se čujemo veli,više se nismo ni čuli (umro)je ne od kočnica nego od srca.Odem kod drugog veli nema tu velike matematike kupi gumice za viljuške da zamenimo ja kupim on odradi pedala propada nekad načisto propadne dodjem ponovo on uzme otvori cilindar ono oštećen klip u njemu odem kupim nov kočioni,zamene kočnice idealne pedala visoka posle sedam dana opet pedala kod poda.Dodjem ponovo veli ajde da otkačimo peti cilindar dobićeš višlju pedalu i tačno je malko je višlja ali ne dovoljno umesto da hvata na dve trećine ona hvata na jednoj.Više neznam šta uraditi svaki majstor samo uzme pare ali ništa ne uradi radio bi sam ali neznam od čega je niska pedala kad vazduha nema u crevima.Imali neko neku pametnu ideju.
Kostantno niska pedala kočnice na jugu
Kočiono ulje s vremena na vrijeme je neophodno promjeniti (odprilike svakih. 5 godina) jer nakupi vlage te može stvarati ozbiljne probleme pri radu kočionog sistema. Staro ulje ispusti i neka se dobro okapa sistem a onda uspi novo i ozraći. Pri tome vodi računa da uzmeš ulje koje je preporučio proizvođač jer danas imaš UK2, UK3, UK4 pa vidi šta piše na boci od ulja. Ako si sve izmjenjao onda ne vidim šta bi drugo moglo biti.
Sretno
Ugrađen NOV glavni kočioni i nakon sedam dana uništene gumice ????????
Kakvo ti je ulje u sistemu,jesi li siguran da nisi sipao"jače"ulje za teretni program,ono može doslovno da"pojede"gumice.
Ulje je za auto nije staro pošto je menjan kočioni glavni ono što je bilo u njemu prosuto što je ostalo u cevima verovatno ozračavanjem je izašlo.Na valjcima koči odlično juče sam bio kad nekoliko puta nadrukam poraste pedala posle toga se vrati na isto.Ona je niska tu gde počne da hvata ona je tvrdja i koči.
Nisu bile uništene gumice za sedam dana nego je cilindar (klip bio malo odkrnjen) iako smo zamenuli gumice ipak sam odlučio pa kupio nov kočioni, i onda je sedam dana bila idealna kočnica posle toga je opet pala nismo otvarali novi kočioni od tada
Prema opisu mi se čini da sistem nije dobro izluftiran.Počinje se od točka koji ima najduži put napajanja kočionom tečnošću, ali to majstor sigurno već zna.
koje godište je taj jugo
možda ga zezaju ona gumena creva kroz koja ide tečnost kod točkova to oce da zeza pa ne može zglavno da se izluftira ojela se creva iznutra pa nemaju normalan protok
ili zeza sajla od ručne jako našpanata
Tačno,gumena crijeva znaju ponekada biti gotovo neprohodna za tečnost,ja i dalje sumnjam na glavni kočioni,
taj novi što je ugrađen je lošeg kvaliteta,upitno je da li se uopšte može nabaviti kvalitetan glavni kočioni za juga.
Creva su menjana prošle godine i meni jedino pada na pamet kočioni al me majstor uverava kaže on ili radi ili ne radi nema treće,po nekoj logiki ovo što se dešava liči na gumicu na glavnom kočionom kad treba druknuti dva tri puta da se dobije višlja pedala a izem ga za juga više nema stari kočioni gde su išle dobre gumice ove sa šeširom na novim niko neće da menja a ničemu i nisu.
Konacno mi sinoc majstor uradi kocnice da valja ali mi nije jasno u cemu je bio problem posto sam bio u autu na dizali ci nisam mogao videti sta je radio.Poceo je ozracivati i kad je doso do prednjeg tocka propade pedala skroz i vise ne moze da se nadruka,dugo je se ceso po glavi pa je trazio spric i negde je tu sippo ulje nisam video gde pa je se vratila kakva je bila pre.Onda je preso ponovo pozade skljoco je roncaglama pozadi predpostavljam da je stezo crevo od ulja i onda je trazio da povucem rucnu i kad sam povuko kaze stisni kakva je pedala bila je puna,onda sam cuo da nesto zavrce predpostavljam da je zatezo rucnu.Sad mi je puna pedala hvata na pocetku i ako mi nije jasno u cemu je bio problem.Jedino sto mi je ostavio nije hteo ponovo vezati5 cilindar kaze navicu se i bez toga ako ne kasnije ce ga vezati,kaze da ce biti niza pedala ako ga veze.E sad znali nego da objasni u cemu je bio problem jedino sto znam pre toga rucna je izlazila 7 zubaca sad samo 4.
mogao si prosto da popustis ventile za ispustanje vazduha iz kocionog sis.i pustis da kaplje,jedno 45min,i dolivas ulje ,kasnije dotegnes,i morale bi gocnice da rade ko nove,a rucnu si i sam mogao da dotegnes i podignes nivo kocione pedale,svi izbacuju 5 cilindar jer ih mrzi da se bakcu oko istog,i gube vreme kad mogu da oderu nekog lika sa audijem,bmw-om i.t.d.,ti im nisi interesantan,tako da ti ja predlazem da ti vrati 5 cilindar,i nadji nekog majstora za hidrauliku da to istusira da lepo namesti gumice,jer 5 cilindar glavu cuva jer bez istog neravnomerno koce tockovi,i sa namerom je postavljen zbog tezine da nebi bezao zadnji deo kad zakocis,Ne znam jesi li ljubitelj ili si zakasao sa yugicem zbog finasiske krize,ali u svakom slucaju kocnica glavu cuva,tako da se nemoj igrati ako ti nesto nije jasno,bolje odi u ovlasceni servis i plati ko covek nemoj kod lokalnih majstora,a oni ti i garantuju za svoj rad,a ako si u krizi odradi ovo sto sam ti prethodno napisao,i vozi pazljivo
A da pratiš nivo kočione tečnosti u rezervoaru? Ta tečnost nije isparljiva, ako curi negde to se da uočiti. Da li je bar tvrda iako je niska? Nisam mehaničar ali ako je star auto postoji retko prisutan kvar koji liči na to tvoje - opstrujavanje u glavnom kočionom cilindru. Da li kad brzo nekoliko puta za redom jako pritisneš dobiješ da hvata više?
### kad bi otišao da ti na valjcima provere kočnice možda bi ti brže otkrili kvar / oni baš za to i služe ###