O ovome postoji nekoliko detalju u neki temama, ali mene zanimaju detalji.
naime uzeo bih da radim auto u sam svoj majstor varijanti i da ga rasklopim u detalje i da ga zastitim od moguce ili vec nastala korozije i da ga zastitim.
Vreme koliko cu auto raditi mi nije bitno, ali mi jeste BITNO da uradim auto da bude zasticen kao da ga je "NEMAC PRAVIO "
Naime, zamina me ispravna procedura:
1. skidanje svih delova koji nisu limarija
2. pranje vodom pod mlazom visokog pritiska
3. susenje
4. skidanje rdje (mehanicko i hemisko) ovde vec postoje podpitanja, kako mehanicki, celicna cetka na busilicu, na brusilicu ili rucno? Hemisko, antirost.
Kako nanositii, cetkom ili prskati povrsinu? Koliko da se sushi? Kada se osusi, da li sprati vodom i ponoviti postupak, sta se time postize?
5. ciscenje i spremanje za sastitu. Cime se cesti metal kome je odstranjenja rdja?
6. zastita. Da li se radi samo nekoim zastitnim sredstvom ili se prvo premaze zastitnom farbom... koja farba, nitro lak ili nesto drugo
6'. zastita. Koje sredstvo ide kao zastita od korozije??? na trzistu postoje vise, ali verovatno da postoje bolja i losija?
kada se zastita nanese, da li prefarbati osnovnom bojom ili ne
Ovde se prica o zastiti auta od dozdo, uznutra, ali i gepek i motorni prostor, sajtne i krila...
Posto satne ne mogu cetkom iznutra, da li znate ili imate preporuku za neki servis koji radi to nekim sredstvom pod pritiskom... kao i unutrasnjost vrata.....
Cime se premazuju hladnjak, creva (gumena, metalna, pancirna) auspuh....
Znam da ima mnogo pitanja, ali neka svako odgovori deo koji zna.
unapred hvala
ајде кажи који ауто и ако није проблем нека слика и жеље...па ће се нешто већ рећи,није проблем :bye2