ima li neko sliku ili mi može objasniti na koji način se fiksira kuka na fiat punto 2 planiram je napraviti a neznam od kud da počnem
montaža kuke na fiat punto 2
ja kuku ne mislim registrirati živim na selu gdje nema policije pa mi treba za tu i tamo nešto prevesti
al' auto moraš da registruješ i tad traže atest za kuku, osim ako na tehničkom gledaju samo br. šasije i motora i dal rade kočnice.
Ja sam se bas pre neki dan dopisivao s nekim sluzbenikom Masinskog fakulteta u Nisu koji radi na atestima. Planiram da ugradim kuku na Yugo IN, tj sam da je napravim jer je preko 100 evra gotova, a ne pase od starog tipa Yuga.
Uglavnom, covek mi kaze da kuka mora biti homollogovana. I drzi se toga k'o pijan plota. Verujem da ni sam ne zna znacenje te reci. Na moje pitanje kako da raspoznam homologovanu od neke rucno pravljene, on mi opet ponavlja da kuka mora biti homologovana Zamolio sam ga da mi pojasni to sto ga pitam, a on opet isto pa isto. Na drugom auto imam kuku kupljenu u prodavnici i sam sam je namontirao. Niko mi nikada nije postavio pitanje u vezi sa njom. Ni policija, ni na tehnickom... Sad za sve delove vazi da moraju imati homologaciju, a niko tacno ne zna sta to znaci. Po mojoj proceni, cilj je da se uzmu pare i nista vise. Isto kao i s atestima za plin (atestiraju tako sto slikaju fotoaparatom . Jos nisam cuo za neku nezgodu gde je nekome pukla kuka za prikolicu...
Ја сам имао прилику да избегнем приколицу на аутопуту Београд - Загреб пре једно 30-так година, када је на Лади пукао носач куке, јер је тако "добро" било направљено.Још сам учинио услугу човеку па сам му одвукао приколицу до првог сервиса и оставио га тамо са приколицом и аутом да му мајстори поправе што се да поправити.Тако сам видео како је кука монтирана.
Постоје прописи који то регулишу.Најбоље се обратити за савет наделжној установи за тестирање монтираних кука на возилима, јер без атеста се не може такво возило ни регистовати за саобраћај.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..