Pre par dana nam se probio rezervoar za benzin i kako bi okrpili isti, izvukli smo sto vise goriva, dok je ostatak iscureo na rupu. Rezervoar je okrpljen tecnim metalom i to za sad odlicno drzi. Medjutim kad smo natocili benzin, upalili auto, kazaljka od goriva ni da mrdne. Da li neko zna kako resiti ovaj problem? Umalo da zaboravim auto je Ford Sierra 2.0i karavan 88.godiste.
ne radi plovak za merenje goriva
Nismo skidali ni rezervoar, a ni plovak nismo dirali zato mi cudno sto nece da radi.
prvo proveriti žice i kontakte, a možeš i da probaš da spojiš obe žice i da daš kontakt pa vidi dali reaguje pokazivač, takođe proveri i osigurače.
Predpostavljam da kad ste istocili gorivo radi krpljenja rezervoara - da je plovak meraca goriva sisao na svoju najnizu mogucu tacku i da je tada zapao u trunje, mulj i prjlavstinu koja se obicno skupi na dnu cilindra kroz koji se krece plovak meraca i sad ne moze da se krece jer je zaglavljen u najnizem polozaju. Moze se desiti da ce se posle nekog vremena sam odglaviti u voznji, ali ako ne onda ce te morati da vadite merac goriva i da ga ocistite. Najvaznije je da bilo sta da radite oko skidanja plovka - pre radova OBAVEZNO skinete obe kleme sa akumulatora, da se prilikom radova na otvorenom rezervoaru ne bi dogodila varnica od nekog kratkog spoja ili od varnice nastale udarom metal o metal, jer su benzinska isparenja extremno zapaljiva i explozivna. Ako ste vicniji, i ako je zbog starosti rezervoar pun trunja, rdje i prljavstine, na samom klipu meraca goriva (kada se on rasklopi iz cilindra u kome se krece) moze se listom bonseka pazljivo zarezati nekoliko uzduznih zljebova dubokih oko pola mm,(naravno da se ne probije zid plovka) i na taj nacin prilikom kretanja tako zarezanog klipa kroz cilindar zbog razlike u brzini kretanja tecnosti kroz zarezani zljeb i brzine tecnosti koja se krece van zarezanog zljeba dolazice do samo-ispiranja plovka i on se vise nikada nece zaglavljivati zbog prljavstine u rezervoaru.
Jel moze samo jos savet kako se vadi plovak iz rezervoara ? Da ne trosim puno vremena na istrazivanje.
prvo proverite da li ste vratili žice na plovak kako valja i da niste neku prekinuli negde, ako je to u redu možda se plovak zaglavio negde prilikom krpljenja, istočite benzin i skinite plovak pa ga proverite da li mrda i priključite ga skinutog pa kad ga pomerate pratite da li se mrda i kazaljka.