ma li ko ideju kako da sam remontujem za zastavu 128 jednogrli karburator???
ili neku literaturu o tome??
O karburatorima
tamo nema nista tako ili ja nemogu da nadjem
Da bi čovek sam remontovao, tako vitalan i osetljiv deo na automobilu, potrebno je najpre znanje, uređaji za čišćenje delova (ultrazvučna kada napr.) i rezervni delovi, dizne, zaptivači itd. U hobi varijanti mislim da je to sve teško ostvariti i još pri tom da karburator radi dobro i da ne rasipa gorivo koje danas baš i nije jeftino.Mislim da je bolje taj posao poveriti nekom renomiranom servisu.
Slazem se sa zvukoljubom, neke lakse opravke mogu se raditi u hoby radionici ali neke koje vec zahtevaju odredjeno znanje i iskustvo bolje je prepustiti nekome koji to dobro zna i platiti mu posteno
pozdrav
Marko
interesujeme koje je najbolje srestvo za ciscenje karba i kanala u njemu,,moze li se koristiti nitro razredjivac,, i koliko da bude potopljen u njemu,,hvala.
Ono što sam možeš da uradiš je:
-da skineš poklopac karburatora, pazeći da ne pocepaš dihtung
-da očistiš lonče i da odvrneš i produvaš diznu koja se nalazi na dnu lončeta
-da odvrneš šraf sa sitom (ključ 14, 15,17 -ne sećam se tačno) i da očistiš sito
-da produvaš ler diznu, eventualno da je pročačkaš licnom
-da licnom pročistiš kanaliće na nosaču karburatora (on se nalazi između karb. i usisne grane)
Koliko se sećam, to je sve što možeš da uradiš u sopstvenoj režiji.
probaj ovde da nađeš odgovor http://www.yugofanclub.com/forum/