imam renault Twingo i problem sa plovkom za nivo goriva u rezervoaru.Goriva ima dovoljno a on pokazuje samo dva polja. Ima li još neko takvih problema, ili ako ima nako rešenje da mi javi . HVALA
Plovak za gorivo
Neznam na TWingu, ali na Zastavama sam skidao plovak. Princip rada je sledeći: Postoji jedan kontakt (klizač) vezan za plovak i on klizi po namotajima žice (reostat) i daje veči ili manji napon na pokazivač nivoa (skazaljku) na instrument tabli. Kada dodje do minimuma nalazi se drugi kontakt koji pali lampicu za rezervu. U Zastavama, uz plovak postoji i mali cilindar sa klipom koji sprečava da skazaljka brzo skače kada ubrzavaš i brzo pada kada usporavaš. Vremenom se od prljavštine u benzinu zaprlja taj mali cilindar i onda klip zapinje ili zaglavljuje, a ceo sistem te "laže" o pravom stanju nivoa goriva. Ako nema klipa i cilindra može da se desi da kontakt (klizač) zapinje i zaglavljuje kada klizi po namotajima isto iz razloga prljavštine. Pre nego što se upustiš proveri da li je ispravna kazaljka na instrument tabli. Vidi u uputstvu za Twinga kako se vrši provera instrumenata. Kod nekih tipova automobila držiš pritisnuto dugmence za poništavanje predjene kilometraže, bez kontakta, zatim daš kontakt i onda se automatski izvrši provera svih instrumenata na komandnoj tabli. Pale se i gase lampice, a kazaljke idu od minimuma do maksimuma i to se ponavlja par puta. Pozdrav
Linc, koliko je to "dovoljno"? Rezerva, pola rezervoara, pun rezervoar...?