Imam polo 1.4 16v, 2008 godiste i problem sa paljenjem auta kada stoji na suncu. vergla i nakon 7,8 puta upali. Kad je u hladu pali normalno i tokom zime pali bez problema. Isao sam na dijagnostiku ne izbacuje nikakvu gresku. U servisu su mi rekli da je neki regulator pritiska u rezervaru otisao, zamjenio sam ga medjutim problem je i dalje prisutan. Da li neko zna sta bi moglo biti?
Polo 1.4 16v 2008g.
Da cuje se pumpma uredno zuji kada dam kontakt.
Glupost, ali meni je na Golfu pravila problem. Da li ste proverili filter goriva...? I u kakvom su stanju svećice?
Zamenio i filter goriva i svjecice. Siptomaticno je to da nece da upali samo kad stoji duze na suncu u svim ostalim situacijama pali iz prve.
Senzor temperature rashaldne tečnosti hoće isto da pravi problem. Dijagnostika će prijaviti neispravnost jedino ako je skroz krepao, ali ako daje lažna očitavanja eto problema. Inače ja sa tim motorom uopšte nisam zadovoljan bio.
Hvala na savjetima provjericu i taj senzor.
Taj sensor se proverava sa diagnostickim aparatom .Stavi se u mod live data (uzivo gledanje parametara) .Uporediti temperaturu kad je motor hladan sa spoljnom temeraturom vazduha.Ako je on uredu Temperatura na aparatu I spoljna ce biti priblizna..Ako nije to problem. Proveri konekcije kablova od baterije do startera, . kabal koji je vezan na blok motora I naravno kablove za svecice .Kablovi treba da su cisti ( bez korozije.Mogao bi da proveris bateriju (akom).Kad je vrucina ,stvara se veci otpor u strujnom sistemu pa ako nema dovoljan kontakt onda nema ni dovolja protok struje. Sledeci put zaverglaj 1-2 puta ,pa nek se neko sagne ispod da lupi po tenku dok verglas.Neki put pumpa oce da zalepi ako joj dolazi kraj, pa kad lupis ona proradi. Pumpa treba da zazuji 2-3 sekunde I onda stane Isto tako ako cilindri nemaju dobru kompresiju nece lako da pali .Moze I regulator goriva da utice ( mozda je to taj sto si zamenio) Nekima se nalazi u tenku sa pompom ,a nekima kod dizni (ubrizgivaca)
Hvala puno. Akumulator stavio nov prije mjesec dana. Kablovi i konekcije uredni samo moram provjeriti senzor temperature. Ako i on bude uredu onda cu najvjerovatnije kupiti štrik kod kineza i okaciti se ☺
Senzor temperature ispr
avan
Trebalo bi da proveris pumpu , da bi je eliminisao sa liste moguceg problema. Treba ti sat za merenje pritiska goriva. Spojiti je na dovodnu liniju I izmeriti pritisak goriva pri datom kontaktu,Trebalo bi da nabije pritisak oko 4 bar I da drzi tako.Neznam tacnu specifikaciju ali tu je negde. Ako pritisak nije dovoljan onda je paljenje otezano. Uslucaju da je upola manji onda je pumpa oslabila ili nedovoljan dovod struje Iako se pumpa cuje pri datom kontaktu ,moze da ne radi kako treba. Proveriti bez alata :daj nekoliko puta samo kontakt pa onda probaj da upalis bez pritiska pedale za gas .Sat za merene ti treba da vidis dali drzi pritisak I koliki je. Ako pritisak pocinje da pada ubrzano ,pumpa se pojela ili regulator se ostetio.Da bi nasao kvar treba ici redom. Ako znas engleski evo ti adresa ,mozda bi ti koristilo http://www.aa1car.com/library/car_wont_start.htm
Ima sensor koj cita broj obrtaja I on bi mogao da se proveri sa aparatom u toku verglanja .Pokazivalo bi rpm (obrtaje) Ako je on na izdisaju ,moze praviti problem.Kazaljka na tabli bi se malo pomerala ako je ispravan. Takodje postoji jos jedan sensor temperature u sklopu maf senzora ili posebno (nalazi se na usisnoj grani za vazduh) Mogao bi da ga ocistis sa specialnim sprejom za ciscenje maf ili mass senzora .Nepipaj ga rukom I nemoj sa alkoholom ili benzinom .Mora taj sprej .Veoma je osetljivo.Neka jaca hemikalija moze da ga osteti.
Sad sam gledao neke informacije . Nevezano za polo. Upitanju su neka druga vozila. Govore o glavnom releju ili releju za pumpu da navodno gubi kontakt po vrucini zbog ostecenja na zalemljenim konekciama u releju I spominju sensor za pritisak ulja .Ako sensor ne oseti dovoljan pritisak ulja onda kompjuter ne dozvoljava paljenje. Pa pre nego sto pocnes da se mlatis oko pumpe I ostalih senzora pogleda to prvo.
Hvala puno momci na savjetima. Sutra mi stize dijagnostika pa cu polako zavrnuti rukave i korak po korak krenuti u sistematski rad.
Jel se čuje pumpa da zuji kad se da kontakt?