zna li neko dobar servis za anlasere il mesto gde se mogu kupiti polovni anlaseri za VW T2 kombi
al servis da ima probni sto sa oprugom i dinamometrom
pomoc oko anlasera
ma evo u cemu je problem
anlaser se jako cudno ponasa
na vruce i nekako(ali tesko ) vergla na ladno ni da bekne
kad je na probnom stolu (onom sa kaisom i spanerom vrti ko lud )
kablovi napojni,bendix,automat,cetkice ,caure sve novo
brava ispravna
anlaser navodno po recima majstora ne probija nigde
u pitanju je motor 1900 cm3 ako se ne varam 55 kW benzinac
kombi je 1984 godiste
e sad sta dalje posto ja nisam cak vise ni siguran dal je to na njemu originalan anlaser
najverovatnije imas slican trip kao ja na mom R5. anlaser probija, ali 'kurvanjski'. u zavisnosti id tipa i nacina ostecenja kalemova, problem moze da se javi samo na hladno, samo na vruce, ili u ko zna jos kakvoj kombinaciji. moj anlaser recimo na hladno vergla kao blesav. ako dozvolim da se anlaser ugreje ili od sebe, ili od motora tokom duze voznje, moram odmah da isplaniram najmanje pola sata cekanja da se ohladi da bi radio uopste. stvar je u tome da je anlaser mator, razdrmani su namotaji i imas kojekakve efekte sto od termicke dilatacije, sto od vibracija... i moj anlas na stolu ne pokazuje nikakva probijanjam, a jedina isplativa operacija je zamena. tek sada obratih paznju na tvoju lokaciju, kg ti je malo daleko, ali svejedno, iskopacu broj od ovog prijatelja i saljem ti na pm.
ok hvala ti svakako
nego sam razmisljao nesto
da li bi se negde mogao iskopati podatak o tome koji tip analasera meni treba .jer da ponovim ja i dalje nisam sigurana dal je ovo originalana anlaser sto ga imam na kombiju
i da jos jedno pitanje da li bi vredelo previklovati rotor a i stator
I ja sam mu nesto slicno rekao preko MSN-a.
Ja sam imao slican problem i rjesio sam ga samo zamjenom statora, ali tek kada je skroz izgorio.
Provjera ide onom metodom sa sijalicom sto sam ti pricao, tako da ako probija samo na statoru ili samo na rotoru, nemas potrebu da mjenjas cijeli alnaser.
Sad vidjo tvoj post, stator se moze previklovat ako se mogu vadit kalemi pojedinacno (jedan veliki sheraf), kod mene nije moglo jer su kalemi nitovani pa ih je bilo patnja skidat.
Rotor nije bas preporucljivo viklovat jer bi ga poslje trebalo balansirat, pa ti je vjerovatno jeftinije da potrazis ispravan po otpadima.
kao sto pejky kaze, moze da se zameni samo onaj deo koji zajebava, ako si u stanju da identifikujes koji je, dodajem ja. cak i na dinamometru je zajebano identifikovati, jer teba posebno meriti struje statora i rotora, ali istovremeno, da bi se izbegli drugi efekti usled promene temperature... matematiku o isplativosti ove ili one operacije pravis sam prema vlastitom dzepu...
novostioglasi od srede
KOMBI vw LT, T2 Transporter, Iveko Rival 35-8, delovi. 063/517-153
KOMBI vw lt, t2, motori, menjači, delovi i limarija.064/1145-051
KOMBI VW T2 delovi. 064/188-2083
halooglasi
VW Transporter T2 1.6D, menjač, motor i dr. delovi. [email protected] 063/301-460
VW TRANSPORTER T2, T4, T5, MOTORI, MENJAČI, DELOVI, UGRADNJA, CENTRIRANJE TRAPA. 011/397-0701 063/236-465
Denca hvala ti veliko
ali ima tu samo jedan problem VW je u model T2 ugradjivao 9 tipova razlicitih anlasera i naravno bas na mom kombiju je ugradjen neki sa poluzvonom na sebi
i tu sad nastaju problemi .
i da ponovim HVALA
svakkako cu da ih obrnem na tel ko zna mozda mi se posreci
U Jabuci kraj Pančeva ima klub ljubitelja VW, www.buba.co.yu ali ta adresa nešto neradi,pa probaj na forumu
http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/forum.htm
Nadam se da ćeš tu naći rešenje.Sredićeš to ,nije vozilo napravilo čoveka nego obratno.
Pejky, kako ide provera sa sijalicom ?
Provjera se radi pod naponom 220V i treba biti oprezan (nije preporucljivo za one koji su nesigurni i koji se nisu susretali sa tim naponom)
Napravi se "ispitna sijalica", potreban je utikac, sijalicno grlo sa sijalicom i dvije pipalice.
Jedna pipalica ide direktno sa utikaca a druga je u seriji sa sijalicom.
Provjera statora:
Jednom pipalicom dotaknes kuciste, a drugom jedan kraj namotaja, ako sijalica zasvijetli imas proboj na namotajima.
Provjera rotora:
Slicno kao i sa statorom jedna pipalica ide na limove (masu) a drugom dodirujes lamele kolektora redom.
Ako na nekoj lameli sijalica zasvijetli, tu imas proboj.
NAPOMENA!
Ovdje se radi sa smrtonosnim mreznim naponom i autor ovog teksta nije odgovoran za eventualne ozljede ili nastalu materijalnu stetu.
Radite na vlastitu odgovornost!
Svi smo mi pomalo TESLA
pejky da li si probao sa 24 V naravno naizmeničnih, ima onih transformatora koji su se koristili po radionicama za rasvetu u kanalu.To nije opasan napon, a možda bi mogao da završi posao oko ispitivanja namotaja.Ja nemam taj trafo da bih probao, a nešto mi pade na pamet ta mogućnost.
Probao sam sa 30V DC, ali rezultati nisu bili zadovoljavajuci.
Konkretno na mom alnaseru je bio problem sto izgubi snagu pri opterecenju (kad je motor hladan), na omskom testu nije pokazivao proboj, u opsegu 12V - 30V DC nije pokazivao proboj, i onda mi jedan stari majstor kaze da probam sa 220V i gle cuda, otkrijem proboj na statoru.
ma evo u cemu je problem
anlaser se jako cudno ponasa
na vruce i nekako(ali tesko ) vergla na ladno ni da bekne
kad je na probnom stolu (onom sa kaisom i spanerom vrti ko lud )
kablovi napojni,bendix,automat,cetkice ,caure sve novo
brava ispravna
anlaser navodno po recima majstora ne probija.
Reci dali je sve u redu sa motorom dali zateze,dali moze da upali na gurku bez problema od kad se to desava?.Ako je motor dobar i akumulator treba proveriti padove napona u vodovima i na masi.Ako je sve u redu anlaser negde gadno probija,i vise se isplati zamena nego reparacija.Javi obavezno sta si uradio interesuje me rezultat.
Probao sam sa 30V DC, ali rezultati nisu bili zadovoljavajuci.
Konkretno na mom alnaseru je bio problem sto izgubi snagu pri opterecenju (kad je motor hladan), na omskom testu nije pokazivao proboj, u opsegu 12V - 30V DC nije pokazivao proboj, i onda mi jedan stari majstor kaze da probam sa 220V i gle cuda, otkrijem proboj na statoru.
samo da se nadovezem moze tako,a bezbednije je direktno sa dobro napunjenog akumulatora recimo kablovima za premoscavanje jedan kraj za masu drgi za namotaj i ako varnici postoji proboj ako ne,izmedju se stavi ampermetar(moze i unimer) i ako ima mali proboj ocitace struju,ako ne ocita nista nema proboja.
Ja sam imao isti problem, doduse na zastavi.
Problem kod mene je bilo paljenje koje nije bilo lepo podeseno...
Mozda je i kod tebe....
POzz
Nema potrebe plašiti ljude. To može da se uradi i na 12 ili 24 volta.
Tenzore,moze li slika tog alnasera,mozda imam tako nešto
Na moju veliku srecu ili zalost problem anlasera je resen , kombi je "udat" ima vec godinu dana . Inace sam problem anlasera nikad nisam resio , ali sam ga zamenuo novim .
na sta sumnjas, tenzore, zbog cega zahtev za dinamometrom? i o kom motoru je rec? mozda mogu da ti na'vatam nesto, imam prijatelja ludaka koji se bavi samo vag-om poslednjih 20 i kusur godina