pozdrav,imam problem sa pregrijavanjem golfa 3,evo ovako golf3,93"GOD.55KW,1.6 B,dok ga vozim bilo kojom brzinom temperatura na satu je 90 stepeniC,(kazaljka na sredini),kad stanem i nakon 5-10min upalim auto opet kazaljka na satu se pomjerila do 100 stepeniC,cim malo odradi auto vidno se vrati na normalnu temperaturu znaci 90 stepeniC,sad me brine da li je termostat u kvaru da je otvoren nebi se valjda pregrijavao a da je zatvoren prokuhao bi,ako ima neko kakav savjet unapred hvala :roll
pregrijavanje golf 3
nije mi se to desavalo nikada prije,upali se ventilator i odradi dsvoj dio posla,a kazaljka se pomjeri do do prezadnje crte po onoj skali to je 100C malo mito cudno,nebi trebalo da prelazi polovicu ni ukom slucaju ako je sve uredu,zasad cu krenut od termostata pa...sta bude hehe pozz
nije mi se to desavalo nikada prije
Uvek postoji prvi put Reče već sasco011, pre će biti termoprekidač. Ako imaš antifriz u autu ne bi trebalo da te previše brine. Ako nemaš, sipaj ga jer je i leti korisan isto koliko i zimi zato što mu je tačka ključanja iznad 100 stepeni.
taj termoprekidac jel to bude na onoj grani kod termostata idu 4 zice na njega,imam takav rezerve bas u gepeku ako bude on dobro sam prosao :eek:
noup, termokrekidac je na hladnjekau kad se pogleda odozgo na hladnjak sa desne strane do akumulatora se nalazi ulaze 3 zice u njega, posto motor ventilatora ima 2 brzine.
odvrni termoprekidac i ako se imalo razumijes u struju lako ces ga provjeriti stavis ga u kljucalu vodu i ispitas dal ukljucuje,,,da dzaba ne kupujes novi ako taj radi, i zaista je malo cudno sto se temperatura posle kako kazes 5-10 min poveca, moguce je vrlo da je i termodavac otisao ili pobrljavio , to je to sto ima 4 izvoda i nalazi se na racvi gdje izlazi voda iz glave sa prednje strane
mozes li objasniti kako ispitati termoprekidac,danas sam gledo imaju 3 zice na njemu sad neznam kako ga ispitat
pa moze da se ispita vrlo jednostavno, dvije zice od te tri ti idu na ventilator i jedna ide sa akumulatora, to moras vidjeti odakle koja vodi da ti sad ne bi rekao da je prva sa ove ili one strane, pa da pogrijesis, lakse je da vidis rukom koja zica ide sa acu do prekidaca, onda uzmes sijalicu i spojis na 12v preko prekidaca a prekidac potopis u vodu i ukljucis sporet, i kako voda bude blize kljucanju trebalo bi da se sijalica upali preko prekidaca zavisno od temperature (znaci spajas + od ispravljaca na prekidac gdje ulazi zica sa acu, sa izvoda koji ide na ventilator spojis na sijalicu a minus spojis direktno preko ispravljaca), ali obicno dvobrzinski tj sa 3 izvoda idu na 85 i 95 stepeni. slobodno potopi prekidac sa zicama u vodu, naravno sa12v napona, nemo's te ubije struja niti bilo sta da se dogodi. tako ti je najlakse da ispitas u nekoj najjednostavnijoj kucnoj varijanti, jos ako imas termometar onda ces znati i kad sta ukljucuje.
mada pozeljno je pogotovo za dizele ljeti da se ugradi jos jedan dodatni prekidac za ventilator kako bi u gradskim guzvama i sl moglo prinudno da se ukljuci dodatno hladjenje radijatora ili ti hladnjaka.
bio sam odsutan neko vrijeme hvala na objasnjenju budem ispitao bas da se uvjerim ali zamjeno sam taj prekidac i opet mi malobilo dizalo al sad dobro sve pozz
Pustiš auto da radi kad se pregreje tj doće do pola kazaljka treba da upali ventilator..Ako je
crko taj sa dve brzine termoprekidač stavi neki običan sajednom brzinom i poveži da odma pali drugu...
Folcvagenima je ventilator povezan na živu struju,znači kad se zagreje treba da vrti ventilator i kad
ugaciš kola i izvučeš ključ,znači sve dok ne oladi...Operi dobro hladnjak negde kompresorom to zna da pravi strašne progleme
kad se rebra zapune pečenim bubama i prašinom...Ako doćeš u situaciju da se diže temperatura preko granice(neki
dugačak uspon ili vučeš tešku prikolicu...)odvrni grejanje na najače u kabini i otvori prozore ,to će da spasi motor od pregrevanja...
Pozdrav
Kod mene se isto dešava, i napravio sam ručno paljenje ventilatora kada vidim da kazaljka prelazi polovicu- inače termostat radi ali nepravilno jer ne uključuje kada kazaljka pređe polovicu. Temperatura mi se povećava kada stoji auto do 5 min i prelazi polovicu vrlo brzo, rashladna tekućina je voda.
logično je da motor posle vožnje podigne temperaturu za nekoliko stepeni,nekih 5-6 stepeni,sve dok je skazaljka preko sredine za njenu debljinu sve je ok.
trebalo bi samo proveriti temperaturu,uključuje li termo prekidač ventilatora i ispratiti temperaturu u vožnji
Slusaj mene i radi kako znas
0642249546