imam problem na golfu 2 1.8 1990 god.kada je vruc motor u voznji se pali lampa za ulje i zujalica na odredjenom gasu.kada se malo oduzme ili doda gas to nestaje ali se ubrzo ponavlja.(sa motorom je sve uredu,pritisak ulja itd)menjao sam davace ali nista.pomagajte
problem kod g2 1.8
jesi siguran da je pritisak dobar? jesi ga merio? moze biti i da ti instalacija od davaca na nekom mestu dodiruje masu pa kad ti dajes i oduzimas gas motor se "drma" na nosacima i pravi ti spoj, automatski pali lampicu :idea:
pritisak ulja sigurno dobar.meren manometrom.a i zica je pregledana svuda gde bi mogla da dodiruje masu
pa ako je to sve u redu kao sto kazes onda ti je problem u instrument tabli
па, ако си сигуран у исправност манометра и очитане вредности онда послушај васкее та
jedino jos tablu nisam menjao,ali imam i nju pa cu pokusati.hvala u svakom skucaju
Kod tih motora postoje dva davača pritiska ulja. Jedan je za pritisak na leru, a drugi za viši pritisak na većim brojevima obrtaja. Na većim obrtajima se zavisno o broja obrtaja i pritiska ulja može upaliti lampica (i zvučni alarm) ako pritisak na datom broju obrtaja padne ispod minimuma koji je određen davačem.
Dakle pritisak bi trebalo izmeriti na vrućem motoru i na raznim brojevima obrtaja pa uporediti sa podacima koje daje proizvođač. Očigledno da nije dovoljno meriti samo na leru ili na hladnom motoru. A čini mi se da taj motor ima i hladnjak za ulje, trebalo bi i to proveriti (možda se ulje pregreva?).
Dva davaca? Hladnjak za ulje?? Ja nisam cuo za to...., bar sto se tice putnickih automobila. Kdff molim te prosvetli nas
Mislim da je kod golfa hladnjak za ulje u stvari izmenjivač toplote kod filtera za ulje u kome se ulje hladi vodom iz motora, ne znam samo da li taj model to ima (1600 D je imao).
Što se davača tiče, poenta je u tom drugom davaču koji je baždaren na oko 2 atmosfere. Kada broj obrtaja motora pređe neku vrednost, ako ptirisak ne poraste toliko da se davač isključi, elektronika daje signal da je pritisak nedovoljan na tom broju obrtaja. Ne znam da li još koji automobil ima nešto tako, ali neka VW vozila imaju još od vremena transportera T3 mislim.
Jesi li probao da zameniš ulje? Mislim na gušće od ovog koje koristiš.