S obzirom da se već neko vreme prilično mučim sa bravama na mom službenom fordu reših da postavim pitanje na forumu...možda neko i ispali neko brzopotezno a jednostavno rešenje :hh :hh . Naime, radi se o Ford Tranzitu iz 2003 god. kome je tovarni prostor pretvoren u rashladnu komoru. Brava na vozačkim vratima, na zadnjim (ima naravno zadnja a i ona sa strane vrata..koja nekim čudom funkcionišu :roll ) i na haubi (genijalno rešenje..j...m ti debila koji smisli taj način otključavanja haube) nije u funkciji. Ajde haubu nekako i otključam na silu (otprilike skačući po njoj i okrećući ključ istovremeno) ali vozačka i zadnja vrata nikako. Ajde razumem ja da je taj auto vozio ko je god stigao i ko zna šta mu je sve radio ali da li je moguće da se brave toliko unište od povećane eksploatacije? i da li postoji neka SSM varijanta da ja to popravim?
Problem sa bravama na fordu!?
ako je fordov okrugli kljuc, i ako kljuc u bravi okrece(al se brava ne otkljucava) verovatno je spala poluica na cilindru brave. Tu bi trebalo da se pristupi cilindru s unutrasnje strane, skidanjem tapacirunga. Zatim se polugica vrati na svoju poziciju i stavi novi zeger ili straf, sta li je vec.
Ukoliko kljuc ne okrece u cilindru , on je riknuo, (a pri tom moze da izgleda kao da mu nije nista), pa ga skini iz brave rasturi i popravi.
Kada je sve naoko ok, a kljuc ne moze da uvuce tu osovinicu koju pokrecu tanke plocice, vadis plocice , menjas im mesta(uklapas po kljucu ) ili ih zarezujes da bi sve leglo.
Ako nisi resio ,pitaj.
Evo ti nesto, pa osmotri. http://www.fordscorpio.co.uk/doorlockbld.htm
To je tebi kjluc ostecen kad je tako na sve jednoj bravi,uzmi rezervni kljuc pa vidi ima li razlike.