Imam golf II i poceo mnogo da gubi antifriz,Pukao mi je bio hladnjak pa sam zamenio,ali i dalje gubi dosta.Cini mi se da na poklopcu izbacuje kao da je pod pritiskom velikim.Zna li neko u cemu je problem?
Problem sa curenjem antifriza
Na žalost, nemam dobru vest za tebe.Probio je dihtung na glavi motora i zato ti se dešava ta pojava da izbacuje pod pritiskom.Moraće da se skine glava i zameni zaptivač.
ne mora da znaci ... nek proveri prvo da li je voda u posudi sva prljava i masna od ulja , otvori cep od motora i ako vidis neku belkastu smesu na njoj , postoji mogucnost da je vrisnuo dihtung , mada po ovom vremenu to moze da bude i od kondenza......izvadi merac za ulje i pogledaj da nema tragova vode na njemu , tj videces nesto kao kapljice
aj pa javljaj
Ne mesa vodu i ulje,primetio sam da na cepu baca kao da je pod pritiskom voda.
Imao sam slučaj da je voda curila u kompresioni prostor, tako da nije bilo nikakvih tragova u ulju, ali je zato gubio rashladnu tečnost.A to što ucuri vode u kompresioni prostor to tokom rada i ispari.Jedino je ujutro kad upali radio na tri cilindra, jer je ta jedna svećica bila mokra (reč je o Kadettu) i kad se zagreje malo, tokom vožnje motor proradi sasvim normalno.
pa da ...na kraju bude hidro udar ...napuni cilindre vodom i gotovo.....
ja se nadam da nije to , proveri ti prvo gumicu pa javljaj
PROBLEM RESEN,CEP JE BIO U PITANJU
supeeeeer.......
problem i dalje gubi tecnost ali manje.Magli mi se u kabini i dok vozim,da nije radijator?
vrlo verovatno......
cime bi mogao to da resim a da ne menjam radijator
Ničim, samo zamjena malog radijatora, nije to težak posao. Trajanje oko 2 sata, a i sam radijator nije skup. Namijenjao sam se tih radijatora da nemam kose na glavi (nekada davno imao servis). Šta god da naspeš u sistem samo ćeš ga dodatno zagušiti i neće dobro teći tečnost kroz njega uzrokujući slabo grijanje.
Ako hoćeš taj posao možeš i sam da uradiš, samo nebi bilo loše da imaš još nekoga uz sebe da ti pomogne ponekad, a ako te to interesuje na PM ću ti napisati detaljan postupak.
moze druze posalji mi postupak.Hvala unapred
Druže, možeš li meni napisati detaljan postupak za skidanje malog hladnjaka i sređivanje klapni...Većina govori da mora da se skida cela instrument tabla.Ajde molim te, već dva dana kopam ispod instrument table, ali ne ide mi nešto. Inače, grejanje mi je jako lože...ima radnu temperaturu, creva što idu u kabinu su vrela...ali grejanje je 0....Pozdrav
Možda je samo slavinica zatvorena koja pušta toplu vodu u sistem grejanja kabine.
Pa ne znam gde je ta slavinica...mada pre godinu dana grejanje mi je bilo ok, ne baš kao što bi trebalo ali dovoljno dobro...Ove zime je mlako...Mislim da je taj hladnjačić....?
vidi druze,to objasnjavanje je malo komplikovano,mada ima i posla,ne znam koliko se razumes oko tih stvari
Pa ne znam gde je ta slavinica...mada pre godinu dana grejanje mi je bilo ok, ne baš kao što bi trebalo ali dovoljno dobro...Ove zime je mlako...Mislim da je taj hladnjačić....?
Provjeri ti prvo ventil, biće najprije da on ne otvara dovoljno, ili ti sistem nije dobro ozračen pa ti zrak blokira protok vode.
na vozilu Golf 2 nema slavine za vodu na malom hladnjaku.Postoji na benzincu ventil(termostatski) na crevima u motorskom prostoru koji je mozda neispravan.Moze se on izbaciti i prespojiti sa nekom adekvatnom cevcicom , da se samo uspostavi prolaz tecnosti u mali hladnjak.Inace regulisanje grejanja u kabiti kod G2 vrsi se pomeranjem klapni koje usmeravaju vazduh kroz grejac , a ne ventilom kao kod vecine drugih vozila.
Zamena malog hladnjaka G2 u kabini nije ni malo jednostavna i mora se raskaciti cela istrument tabla i podici nagore kako bi se izvadio komplet
segment malog hladnjaka, ventilatora i klapni i pri tome rastaviti elektroinstalaciju sa svih prekidaca , i istrument table.Posao je zaista pipav
upravo zbog tog strujnog dela posla.
Uspeo sam sam da sredim grejanje...majstor mi je tražio 3000 pa mi je to dalo volju .
Na golfu 2, nema ventil za regulaciju grejanja, nego se koriste klapne koje usmeravaju vazduh preko hladnjaka, kroz koji uvek kruži vruća voda...
Ne mora da se skida cela instrument tabla, prekidači i sve ostalo nabrojano.
Skida se plastika oko menjača, plastika koja zatvara ventilaciju....na kraju se skidaju dva šrafa koja se nalaze ispod haube, na limu koji razdvaja kabinu i spoljašnost, odpoje se creva koja idu u hladnjak, i izvadi se kompletan hladnjak sa klapnama....
Sredio sam klapne, obložio ih sa nekim sunđerom i gumom za dihtovanje prozora, isprao hladnjak...i grejanje je sada extra.
Pozzz svima i hvala
pogledaj sam cep , yj gumicu na njemu , ako si uzeo nov sigurno su ti uvalili kineza a ako si uzeo polovnjak , dotrajala je gumica