imam golfa 1 1.6 dizel.pocelo je na mjerc i na cep motora da pomalo izlazi ulje prilikom rada.ali danas je pocelo i nesta da zvoni u motoru.moze li neko otprilike da kaze sta je u pitanju.hvala
Problem sa motorom-golf I 1,6 dizel
hvala idem kod majstora pa neka ga on ispita
prolupao prijatelju
Žao mi je, ali svako lupkanje u motoru ukazije na problem koji nije baš jeftin.E sad kad je već tako raspitaj se pošto je zamena remontovanog motora, nekad je to bilo jeftinije nego raditi generalku u nekom privatnom aranžmanu i plus dobijala se garancija na motor.
Isticanje motornog ulja na merac i na cep motora siguran je znak da je motor dotrajao, jer su se cilindar sa klipovoma i karikama na njemu pohabali pa se pritisak na celu klipa(kompresija)provlaci do kucice ulja(kartera)i gura ulje na merac ulja.SAVET! Nikako ne menjati karike I eventualno letece lezajeve jer je takvo osvezenje motora kratkog daha obicno ne predju vise od 10000 do 15000 km.Tako da je ta investicija neisplativa.jos jedan savet nemoj voziti taj auto jer moze da dodje do vece havarije recimo okretanja lezecih lezajeva a to isiskuje trnovanje bloka a mozda i kupovinu druge radilice.Verujmi na rec jer ja se bavi Automehanikom
imam problem sa dizel motorom izvadili smo ga iz golfa keca i stavili u kombi t2 i nece da vuce pa kupimo karike nove uljne i kompresione obrusili glavu kupili novi diftung glave i nove letece lezajeve nov uljni zracni i gorivni filter
a problem je jesili ga malo zatusio i onda da pribacis u manju brzinu nece samo zatrza i hoce da se ugasi a dinove izbacuje svakake kad ga zatusis drzi ga na kvacilu jedvo 30 sekundi i on dojde
sebi ti opet da krenes opet isto zatusi ga samo
i jos jedan problem neko je stavio motor 1.5 a glava motora je od 1.6 to smo skontali danas i da ne fukce kudam zato sto nije glava ista male su razlike ali eto imate vi kako resjenje osim da kupim drugi motor a diftung lave smo kupovali za 1.6 i za 1.5 ali isto opet
Koliko sam ja razumeo ovaj tvoj tekst, ti si napravio nekog "Frankenštajna" od tog motora pa se još čudiš što neće da radi i što dimi.Dobro da uopšte radi.
ali nema razlike u glavama neke mala je samo i ma vecu izbocinu jednu nalo dublja a ja glavu nisam mijenjo tako sam je kupio zajedno sa motorom
Sama glava motora od 1,5 i 1,6 je skoro identicna i zamjenski je koriscena ta od 1,6 na starijim motorima jer je bolja i duze traje, kod 1,5 je cesto pucala kao sto se to desavaloi sa 1,6td motorima. To gusenje i gasenje moze biti iskljucivo usled ubizgavanja, pumpa, dizne, podesavanje bregaste, paljenje, glava konstrukcijski nema veze sa tim, i moze da se koristi bez problema, razlika u kompresiji je zanemarljiva. probaj ako imas nekog golfa dizela da zamijenite dizne i pumpu pa vidi kako se ponasa, najlakse je kad imas neki ispravan auto pored pa mozes da probas,,,e sad moze biti samo problem ako je stari tip pumpe, prvi model rotacione koji je radio na cini mi se 110-120 i manje bari a dizne su vjerovatno od 1.6 dizela koji je na 135 bari , i tu moze da se desava i da dizne zvone ko da neko cekicem lupa po motoru i da nece da vuce i da trokira i sve ostalo,,,hajde slikaj motor odozgo da se vidi pumpa pa cemo da rascivijamo polako
Boske, imam sličan problem kao prethodnik... kad su počele hladnoće Pasat je počeo da zeza (1,6 D bio td pa sam mu skinuo turbinu). Pošto je motor dobar (od generalne prešao oko 30 000km), ne duva na odušak ni na cevku od merača, odvezao sam ga majstoru na komparater. rekao je da sam prilikom zamene zupčastog remena promašio oznake i sada motor stvarno mirnije radi. Kad uspem da ga upalim Naime, čim se temperatura približi nuli vergla i dimi na auspuh k'o mutav ali nikako da sastavi. Sad sam mu napravio neki taster preko koga držim uključene grejače nezavisno od relea pa palim pomoću nekih trikova... Lično, mislim da je u pitanju struja, pa je moje pitanje sledeže: Postoje li grejači koji brže greju? Napominjem da mi je sada potrebno da držim taster tridesetak sekundi da bi upalio, često i po dva puta toliko. najveći problem je što kola uglavnom vozi supruga koju je lakše odvesti gde hoće nego joj objasniti cake i fazone, zašto taster a ne rele...
Pozdrav
Kako je palio pre radova oko zupcenja i da li si proverio grejace da li rade sva cetri,to sa tasterom nije bas pametno jer vecina drzi taster do besvesti a to i nije bas pametno.
Proveri grejace i izbegavaj taster
Палио је солидно, али било је топлије и мало је "грубље" радио и теже верглао - тако да мислим да је паљење било мало прерано... Напомињем да је палио ИСКЉУЧИВО без потезања чока.
прво што ми је пало на памет је било да проверим грејаче, међутим и ту има цака... Када је мотор потпуно хладан (изјутра) контролна лампица релеа се гаси већ после 4-5 секунди. Кад је загрејан на радну температуру - супротно, светли и преко 20 сек. Нико од ових овде електричара нема појма шта би могло да буде разлог, зато сам и набуџио онај тастер. Постоје ли грејачи који брже греју? Када сам пробао ове моје који су сад на мотору за један грејач прикључен на акумулатор потребно је и до 10 секунди да му се усија врх... Могу мислити како изгледа кад су везана сва четири. Да ли бих добио нешто кад бих заменио све грејаче?
Dragoslave takvi simptomi sa lampicom grejaca ukazuju na relej grejaca ili davac koji ga aktivira,probaj uzmi od nekog sa auta koji znas da je ok ili na auto otpadu pa samo ga probaj.
Grejaci kao sto su na tvom motoru su inace brzi,stavljanjem nekih drugih neces postici nista mada nema brzih,inace sto je grejanje krace predkomora he hladnija i samo paljenje je teze.
Svaki relej kad je hladan motor drzi ukljucenu lampicu nekih 7-10 sekundi kad se ugasi on zadrzavava grejace pod strujom jos nekih 3-5 sekundi.
Probaj da stavis drugi relej on mi je sumljiv po tvom opisu kako se ponasa na hladan i vruc motor,mada ne znam koje je goiste auto kod novijih ima dva davaca temperature jedan za sat temperature drugi za relej grejaca.
Moj savet ako je relej nadji polovan ispravan i stavi ovi kinezi i ostale kopije mogu da ti naprave veliki problem,ako si u bgd mozes se i javiti pa doci da se tacno vidi sta je.
Pojava ulja ukazuje na problem sa karikama, a zbog lošeg podmazivanja može da dodje do oštećenja na ležajevima pa se to manifestuje kao zvonjava u motoru kako ti kažeš.Najsigurnije je izmeriti kompresiju, ako su sitni udarci koji se čuju onda je problem u razvodnom sistemu, znači ventili, bregasta itd, a ako je krupnije lupkanje onda su ležajevi na klipnjači u pitanju što kažu prolupao motor.Bilo bi dobro pre donošenja konačne odluke da to posluša neki majstor automehaničar koji ima iskustva, ovako preko foruma teško da ćeš detektovati probem.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..