probolem se ogleda u sledecem:auto nakon par minuta,kad se ugreje,ima slabiji ler gas i kad ga parkiram ugasi se ili stanem na raskrsnici(dok je hladan nema problema),problem je tim veci sto posle dok se skroz ne ohladi(sat-dva vremena)nema sanse da ga upalim na plin,na benzin mi radi normalno.Auto je opel ascona 1.6n,'85.god i skoro su mu menjane membrane na rasplinjacu.da li zna neko sta mu moze biti?Unapred hvala
problem sa plinom na asconi 1.6
ascona 1.6;jednogrli karburator,buksne sam pregledao,kablovi za svecice novi,ngk svecice,filter za plin ociscen,sutra nameravam da pogledam filter za vazduh a pregled u servisu ce da priceka i zato sto ga nema blizu a i pare mi trenuto nisu jaca strana a da ne spominjem da sam od onih ljudi koji se ponesto razumeju u svasta i kod kojih majstor dolazi samo na pivo i sl.
samo ga prešteluj,protok i ler gas
jednom sam probao,ali cu probati opet.hvala
Vidi majstore probaj ovako:
Pregledaj filter zraka skini poklopac filtera i ako imaš viljušku(za dovod plina) koja je "zabijena" u karburator provjeri da nije iskočila.Dotegni vijke koje posudu filtera zraka drže za karburator.Sve vrati nazad pritegni i upali auto.Onda kada se auto zagrije kad počne usporavati rad skini rebracsto crijevo i probaj poklopiti pola otvora kroz koji zrak ulazi preko filtera u karburator.Normalno je da se u tom slučaju poveća broj okretaja.Ako se to desi jednostavno smanji rupu za protok zraka.Probaj odvoziti par krugova i ako je sve kako treba riješio si problem.
Problem kod štelanja plina je naravno omjer smjese zrak/plin.Otvor za zrak ne smije biti manji od 1 cm.to govorim zato što inače auto posauga puno više benza kad se voziš na benz(a to bi ti preporučio da radiš jer će otići membrana akceleratora) a kako kao i ja voziš "kramu" imat ćeš zahebancije u dobavi nove.
Ako auto sada daje manje snage moraš malo otvoriti plin ali samo po 1/4 kruga.Probaj voziti pa vidi.
ok,probacu cim jutro odmakne da nebudim komsije nedeljom ranijejavascript:emoticon('post',%20'message',%20':)'),hvala
evo ovako...
imam Fiat Bravo 1,4 16 w 2007 god.
ugradio sam plin godinu dana nisam imao nikakav problem,,pre pola meseca pocinje da se javlja problem,kada se prebaci na plin i u voznji kada se zaustavim na semaforu ili slicno on se ugasi,,u servisu su promenili dizne bilo je ok nedelju dana i ponovo se pojavljuje stari problem....kada odem u servis oni nasteluju auto bude ok nekoliko dana i opet isto,,dali problem moze da se javi kod kompijutera za plin da se on sam od sebe rasteluje????pa zbog toga da se to desava????
hvala unapred....
Koji auto,koji plin koji rasplinjač?
Pregledaj filter je možda zaprljan ali to je najbolje i najpametnije u servisu riješiti.