Problem Seat dotok goriva

11 poruka / 0 new
Poslednja poruka
dimitl
dimitl's picture
Offline
Registrovan dana: 22/10/2010
Poruke:

Seat,benzin,90 to g. , kada nivo benzina u rezervoaru dodje do pola, automobil se gasi, bez dodatnog dosipanja goriva nema pokretanja, kao da radi do pola rezorvoara...

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

imao sam sličan problem na jugu davno
problem je bio što je čep na rezervoaru savršeno dihtovao i stvarao se vakum pa gorivo kad je došlo na pola rezervoara n ije moglo da ide iz rezervoara
promenom čepa za gorivo rešio problem e sad možda????
ili će se javiti neko stručniji

bmwclubserbia
bmwclubserbia's picture
Offline
Registrovan dana: 28/04/2010
Poruke:

pumpa......

dimitl
dimitl's picture
Offline
Registrovan dana: 22/10/2010
Poruke:

Hvala ,za oba odgovora,ima logike....

SaleB
SaleB's picture
Offline
Registrovan dana: 19/01/2010
Poruke:

Postoji jos dve opcije, i jedna i druga zahtevaju dosta posla, a malo ulaganja. Desavalo se da se zapusi ona mrezica, filter u rezervaru koja skuplja krupno trunje i moze da se zapusi vremenom, droga je da plovak nije dobro namesten, postoji neka fora sa plovkom i njegovim polozajem, ali ne znam detalje. Odgovorice neko upuceniju u seatove probleme.

Sto se prethodna dva odgovora tice i jedno i drugo moze da se premeri manje ili vise jednostavno. Sto se tice cepa, kada ti se sledeci put desi da ne mozes da upalis, skini cep i probaj bez cepa da upalis, ako ne resi problem, cep nije.

Sto se pumpe tice to moze isto da se proveri, u fabrickim podacima su ispisane vrednosti pritisaka koje pumpa treba da proizvede i da li se merenje vrsi u vodu ka motoru ili u povratnom vodu. Treba ootici kod majstora koji ce da zakaci merac pritiska i da provoza auto sa meracem da bi ustanovio da li u nekom od rezima voznje vrednost opada ispod predvidjene vrednosti (na leru, pri ubrzavanju i sl). Ako su vrednosti odgovarajuce verovatno je i pumpa u redu.

Treba proveriti i creva, izmedju ostalih i crevo za provetravanje rezervoara. Ako je ono zapuseno, moze i ono da pravi takve probleme, ali su obicno sporadicni, a ne vezani za odredjeni nivo goriva.

Javi sta si uradio? Pusti podatke o modelu i motoru, ako mogu pokusacu da pomogem ..

bmwclubserbia
bmwclubserbia's picture
Offline
Registrovan dana: 28/04/2010
Poruke:

nisam bas upucen u seat vozila , ali ako je u pitanju injection sa jednom diznom po cilindru trebalo bi da bije 3.5 bara

sto se tice sita tj mrezice u rezervoaru to vazi za vozila koja imaju potapajucu pumpu , tj pumpu u samom rezervoaru , naravno elektricnu....dok spoljne pumpe nemaju to

sale , plovak ne moze nikako da zeza dotok goriva , on je u istom kucistu sa potapajucom pumpom ali u principu nema veze sa njom , to je smisljeno zbog dzekova

potapajuca pumpa ako oslabi moze nesmetano da radi ako je rezervoar pun ili ima vise od pola....

SaleB
SaleB's picture
Offline
Registrovan dana: 19/01/2010
Poruke:

Ja sam u startu posao od predpostavke je full injection, sad kad sam ponovo procitao pitanje video sam da tonigde nije eksplicitno navedeno. Sto se mrezice tice zaboravio sam da navedem da vazi samo za in tank verziju.

Sto se plovka tice, znam za jedan slucaj gde je covek imao problem sa kolima koja nece da pale ispod cetvrtine rezervoara, namenjao se svega i svacega, na kraju mu je neko rekao da je problem u plovku i da je taj problem poznat na tom vozilu; resio je problem za 20e. U pitanju je bio Clio I, 1.9d. Ne secam se vise detalja, na koji je nacin uticao plovak, pa ne mogu da predpostavim da li bi bilo moguce da plovak na benzincu pravi isti problem.

Najverovatnije je pumpa, nisam imao nameru da zbunim coveka, samo da ponudim sve opcije sa kojima sam se susreo.

Mali off:
Na prvim kolima (Ascona 1.8i) sam imao problem sa inline pumpom i nikad ga nisam resio. Zamenjena sva creva, ispran rezervoar, filter na 5k, i pumpe su crkavale na svakih 10-12k, nikad ispod 20l u rezervoaru. Zamenio sam jedno pet komada sto novih sto polovnih i na kraju stavio plin Smile

bmwclubserbia
bmwclubserbia's picture
Offline
Registrovan dana: 28/04/2010
Poruke:

ma i to je muka , jos pogotovu kad ne radi merac za kolicinu plina , a ionako laze i kad radi ..... a na benzin nece da sljaka , pa ostanes bez plina ...jaoooo

meni tako auto stao 100m pred pumpu , ali uzbrdo hahahaha , zovem druga i on kaze " za ovih par metera si me zvao da te slepam " hahahahaha

zato najbolje da je sve po ps-u tj da sve sljaka

Foreigner
Foreigner's picture
Offline
Registrovan dana: 27/10/2008
Poruke:

proveri (neka ti majstor proveri) paket plovka-pumpe u rezervoaru. zeznut (iskrivljena poluga) plovak može da te dovede u trip da još uvek imaš pola rezervoara, iako si u stvari posrkao sve. za proveru bez rasturanja moraš da finansiraš pare u rezervoar - kad se tako ugasi, da napuniš do vrha i vidiš koliko je stalo. ako to pokaže da su količine ipak korektne, da plovak tačno meri, onda je najverovatnije neko nešto krpio ranije na paketu plovka po sistemu "ovo ne trba, samo komplikuju". ono što ja zovem paket plovka je u stvari posuda čiji je zadatak da što manje prljavštine i taloga iz rezervoara stiže do pumpe, da pumpa uvek bude potopljena u gorivo boez obzira na količinu u rezervoaru, da temperatura goriva koja se šalje motoru bude što povoljnija... treba dobro proveriti da li je sve na svom mestu na tom 'paketu' i da li funksioniše kako treba

bmwclubserbia
bmwclubserbia's picture
Offline
Registrovan dana: 28/04/2010
Poruke:

aj da mi sacekamo odgovor da li auto uopste ima potapajucu pumpu

Foreigner
Foreigner's picture
Offline
Registrovan dana: 27/10/2008
Poruke:

benzinac sa ubrizgavanjem uvek ima potopljenu pumupu. sad... jedino što sama pumpa (elektromotor) ne mora da bude uvek smeštena u rezervoar Smile

potopljena pumpa znači da je unutrašnjost elektromotora pumpe potopljena u gorivo. na taj način je obezbeđeno hlađenje prilično snažnog elektromotora i izbegnuta opasnost od požara. paket plovka/paket pumpe se i dalje zove isto čak i ako sama elektromotorna pumpa nije u rezervoaru. dotični paket i dalje radi iste poslove koji su jednim delom navedeni u mom prethodnom postu...