Pozdrav,
imam problem sa gore pomenutim meganom , naime desava se u voznji da odjednom secne kod dodavanja gasa. Nekad se seckanje samo jednom desi a nekad i par puta, kayem desava se kod dodavanja gasa (ne naglog), i dok dryim papucicu gasa seckanje se nastavlja kako je pustim i dodam opet onda nastavi normalno. Seckanje je bas osetno kao kad palis auto na gurku , samo secne i nastavi dalje, plasim se ako je stvarno gasenje motora u voznji pa da se on sam upali opet jer je u brzini da ce da prezubi , kud cu veci belaj posle. Dakle ako neko ima ideju sta je neka mi javi. Senzor podpritiska na usisnoj nije sigurno jer sam taj problem imao i ovo nije isto, EGR ventil je skidan i ociscen, svi kontakti na motoru su naprskani sa WD40 tako da i to je valjda eliminisano, kacili smo i komp na njega i komp ne pokazuje nikakvu gresku ???
Renault Megane 2- 1.9dci seckanje na gasu u voznji
sorry, ja se zaleteo pa pišem o laguni
za megan: potenciometar na papučici gasa, regulator pritiska goriva, kontakti na konektorima ožučenja motora ... opt na osnovu statistike
Hvala na brzom odgovoru , samo jos par stvari : primetio sam da se to samo desava kad se motor zagreje i kad je izbacen iz brzine i kad ga turiram nista se ne desava nema zastajkivanja u radu motora niti bilo kakvih anomalija, pa sumnjam da je papucica gasa ili nemora da znaci ? jel smo suzili moguce kvarove ?
nije još uvek poptuno isključena pedala gasa, ali taj opis više vodi ka regulatoru pritiska
Hm , ali zar ne bi trebalo takvu gresku da prikaze na kompjuteru kad se nakaci ?
za regulator? grešku će pokazati tek kada ukupni regulacioni krug (senzor pritiska -> kompjuter -> regulator pritiska) izađe van granica tolerancije, to jest, kada komp više ne može da u potpunosti ostvari ono Što je zartano algoritmom. tada, kada pokaže grešku, imaš mnogo ozbiljnije simptome od laganih zaletanja/nestabilnosti na leru
da... ovakva nagađanja/pogađanja na daljinu ipak uzmi sa rezervom, ima i drugih potencijalnih uzroka, samo sam krenuo od onih najčešćih
ok hvala , jel postoji neki nacin da ja sam bez majstora proverim sta je od toga sto ste naveli pred crkavanje , tj sta pravi problem ?
na žalost - ne. nemoj da dozvoliš ni prijateljima da rade fore i fazone sa otkačinjanjem kablova na diznama ili pumpi, otpuštanjem navrtki na vodovima visokog pritiska ka diznama... ništa ne mogu da otkriju tako, a mogu da potencijalno naprave mnogo veću štetu... moraćeš na dijagnostiku, nije dovoljno tražiti 'paljenje' greške, ne mora čak ni da je bude, treba ispratiti parametre na sistemima goriva i vazduha malo zaključivati na osnovu poređenja sa servisnim priručnicima.
hvala na odgovorima i savetima, evo danas sam ceo dan bio kod majstora , i proveo ce dan menjali smo deo po deo dok nismo nasli sta zeza a to je bio zapusen katalizator. Toliko elektronike na kolima a na kraju problem resen cekicem (razbijen katalizator pozdrav svima
u zavisnosti od godišta - (laguna I i laguna II faza I) električna pumpa za gorivo... nešto manja verovatnoća rgulatora prititiska na pumpi visokog pritiska... skoro pa neverovatno: potenciometar papučice gasa, verovatnije kablovi u domteu vrhova stopala... ima toga još, džaba ti pogađanje, ovo je poredano samo po nekakvoj statistici iz mog iskustva