Imam reno klio 93 god, otkazalo mi je grijanje unutrasnjosti vjerovatno je mali hladnjak ili neki ventil u njegovoj blizini. Svaka pomoc je dobrodosla
Reno grijanje
Moguce to ili da je hladnjak zacepljen od kamenca prljavstine. Moracu izdvojiti vremena da to sredim, mada ne znam moze li nekako da se izbjegne skidanje instrument table, ne bi pokusavao sam.
isperi vodom u koju sipas sodu bikarbonu,pomesas u kanti i sipas u motor da odradi nekih pola sata i ispustis sve
Pokusacu posle praznika da ga popravim. Ako ne uspijem pravac majstor
Dobro sredstvo za čišćenje od prljavštine u manjim zaprljanjima je soda bikarbona..
To će odstraniti svu masnoću iz sistema.
Zatim skinete obje cijevi koje vode na hladnjak od grijanja spojite na vrtno crijevo i otvorite vodu da pritisak vode iz mreže iz hladnjaka za grijanje izbaci svu nečistoću.Kad počne teći čista voda spojite cijevi nazad upalite auto na mjestu i provjerite da li negdje crijeva puštaju tekućinu i po potrebi malo dotegnite obujmicu.Nakon toga auto će grijati kao nov.
Ako to ne pomogne uzrok je kamenac a onda moraš skidati instrument ploču.nije to komplicirano samo iziskuje dosta vremena.Kad skineš instrument ploču onda odvojiš cijevi s motorskog prostora pa matice ili vijke(ovisno o meodelu) s unutarnje strane izvadi stari hladnjak i istim putem postavi novi.Prvo zavrni vijke /matice u kabini pa onda namontiraj crijeva ulij vodu u sistem malo upali motor pa kad nivo vode padne dolij odmah još vode.I sve će fercerat.Samo provjeri da li negdje pušta.
Za čiščenje sistema od kamenca je najbolja obična solna kiselina koja se koristi u kučanstvima.
Nagriza brtve a ako ode brtva glave generalka ne gine.Onda je bolje koristiti kemikalije kao ventil reiniger pa to usuti u hladnjak odvoziti 15 min pa promjeniti dva ppuit vodu u sistemu.
Nuspojava može biti i da se odlomljeni komad kamenca ispriječi na vodenu pumpu i polomi propeler.
Ako se misli samo s kiselinom oprati hladnjak od grijanja to bi moglo funkcionirati ali se mora jako dobro isprati cijevi i sam hladnjak.Jer tu se greške mogu preskupo platiti.Ako si zeznuo stvar možeš napraviti totalku na motoru.
Ako je predvidjen polen filter proveri da li ga uopste imas na autu. Neki ljudi ga iz neznanja odstrane pa ventilator uvuce lisce i prljavstinu u sace malog razmenjivaca toplote. Drugi slucaj je ovo sto su kolege rekle - kamenac. Nastaje ako se sistem puni obicnom vodom. Moje iskustvo govori samo novi razmenjivac toplote, od ciscenja slaba vajda.
Ni ja nisam toliko upucen u tu temu, ali sam misljenja da voda iz motora konstantno cirkulise kroz taj hladnjak... Neka me neko ispravi ako nisam u pravu. Mozda je nesto jednostavno kao npr leptir koji zatvara-otvara protok vazduha kroz isti? Onaj koji je povezan sa prekidacem za regulisanje hladjenja-grejanja kabine...