Pozdrav za automehanicare evo da iznesem moj problem na Astri G sajla rucne prosle zime zaledila i majstor mi promenio novu i sad opet isti problem se desio kad su bili mrazevi u decembru -18 kad je odledilo ja sipao glicerina na sajlu od pozadi ali nevredi evo opet sad zaledilo sta da radim nemoguce da nova sala nije mogla da izdrzi godinu dana a stara je izdrzala 8 godina?
sajla rucne kocnice ledi
Da se ti sad ne bi zezao po ovoj hladnoci, mani rucnu... ubacis u prvu i to je to. a zimi nije ni preporucljivo povlaciti rucnu bas zbog toga...
Mast za podmazivanje takvih sklopova se zove tovatna mast ili kalcevitna tovatna mast.Primena je do 80 celzijusovih stepeni i nije za veća oprerećenja.Primenu naročito nalazi u poljoprivrednoj mehanizaciji, a naročito je pogodna sa dodatkom grafita, obično sa 20%.
zvukoljube gde nalazis ove definicije? :hh
moja greska pravi naziv jeste tovatna
na autu se grafitna obicno koristi samo kod kineticki zglobova
Ovo je na primer sa sajta WURTH .Ako nešto nije tačno slobodno ispravi.Samo pokušavam da dam mali doprinos da se pojmovi koji se pojavlju na forumu nazovu pravim imenom.
Ovo je na primer sa sajta WURTH .Ako nešto nije tačno slobodno ispravi.Samo pokušavam da dam mali doprinos da se pojmovi koji se pojavlju na forumu nazovu pravim imenom.
Vas odgovor je ................... ISTINA! :hh
Salu na stranu, slazem se sa tim da treba voditi racuna o terminologiji... jer nepravilna upotreba pojmova moze dovesti do potpune zabune
dobra je opruga podmazana je i ona.poz.