Ventilator na autu nece da se ukljuci samo kad motor radi,kad podigne temperaturu kad motor radi nece da ukljuci ventilator,ugasim motor ventilator se ukljuci,upalim auto ventilator se odmah ugasi,ponovo iskljucim motor,ventilator se ukljuci i tako...
Ventilator na autu
Ulazi u crveno i nece da ukljuci ventilator na hladnjaku kad motor radi,cim ugasim motor on se ukljuci,ponovo ukljucim motor ventilator se ugasi,znaci nece da se ukljuci samo kad motor radi,auto nema klimu.
Ovo mora da je neka šala.Dali vam je palo napamet da oterate automobil (ako se radi o automobilu) kod majstora,prošlo je mesec dana od pojave kvara.
Nije sala,auto trenutno nije registrovan i stoji u garazi imam drugi auto ,da sa mislio da idem kod majstora ne bi ovde pitao a i auto nekad radi normalno.
Pitao sam ovde jer mozda je neko imao slican kvar,jer prepostavljam da nije nista ozbiljno,posto nekad radi normalno a nekad ne,a ti ako ne znas posto me tvog misljena i gluposti.
Prvo zameni relej za ventilator I proveri osigurace. Ako je to uredu onda proveri senzore . Obicno ima dva senzora. Jedan koj govori komputeru kolika je temperature (nalazi se na kraju gornjeg creva do motora) .On se meri sa omometrom ,diskonektujes uticnicu pri merenju (kad je hladan oko 2300 oma ,kad je motor vruc oko 250 oma,ako je tako on je ispravan ).Drugi je bimetalni prekidac ima istu ili slicnu uticnicu I nalazi se na kraju donjeg creva kod motora I on je obicno otvoren (moror hladan) ,kad se motor zagreje oko 97-99 stepeni on se ukljuci (ukljuci se ventilator) Ijedan I drugi mogu da se provere bez vadjenja sa alligator stipaljkama ili ih skinuti I umociti u dzezvu za kafu (prokljucalu vodu) Ako se sve ovo pokaze da radi I on dalje ne pali onda imas problem sa strujom (prekinut kabal, zaprljana/zardjala uticnica I t.d.).Ovi senzori su obicno usrafljeni na metalnom delu blizu creva.
Pozeljno je kad se trazi odgovor za probleme na vozilima da se navede koje je vozilo ,godiste,karburator ili e.ubrizgivaci i t.d.. Svaki proizvodjac ima razlike, Ova nova vozila su dosta slozena i treba koristiti servisnu knjigu ili alldata/autodata da bi se lakse i brze nasao problem.
Kadet Gsi 2.0 ,95kw,1986.e.ubrizgivaci
Primetio sam da nemoze da se ukljuci ni u kabini ventilator kad motor radi,cim ugasim motor odma se ukljuci normalno.
Neznam dali su to dva kvara ili oba ventilatora dele zajednicku struju. probaj dali u kabini radi fen na bilo kojoj poziciji dok motor radi (od min do maximuma). Dali imas problema sa paljenjem (usporeno verglanje) Akomulator 12.5v , kad motor radi treba da meri 13-14 v, pa kad upalis svetla treba da drzi tu voltazu . Dali sva elektronika radi (migavci ,prednja I zadnja svetla).Ako ti bude trebao majstor ,pozeljno je da znas ima li jos nekih problema.Jesi li proverio sve osigurace a posebno one koji su vezani za ventilator-e (osiguraci kod motora I u kabini).
Problem je u bravici ,izgleda da nevrati kljuc dobro kad uplalim motor,tu sam bravicu menjao pre pola godine i nije original nego ono sranje iz turske ili tako nesto,sad sam ga bio upalio i nije radio ventilator u kabini samo sam malo vratio kljuc i on proradio...znaci tu pravi neki problem.
Hvala Zakcoske na savetima.
Bravo majstore. Brava moze da pravi takve probleme..Uzmi original bravu. Zna da bude skuplja ,ali je kvalitetno napravljena. Proizvodjaci koji prave kopije ,nece I nesmeju da prave kao originalni deo, a da naprave bolje onda nebi zaradjivali. Ako se posle zamene I dalje pojavljuje isti problem onda proveri one delove (senzore,releje,osigurace).Ako se ikad desi da ventilator u kabini ne radi na sporijim brzinama, a radi na najbrzoj ,onda ima elektronski deo, zasrafljen na plasticnu cev pored ventilatora. Taj deo koristi kretanje vazduha za rashladjivanje ,posto ima otpornike kao federe koji se greju (zna da zardja I izgubi kontakt)
Sve sada radi,bravica za paljenje los kvalitet,narucio sam original.
imam problem sa hladnjakom, kad upalim kola vodu ih hladnjaka izgura u pomocnu posudu. zanima me dal je neko imao slican problem, i sta bi moglo da bude?
Da li se pri tom desi da ta ekspanziona posuda bude pod pritiskom? Ili možda motor diže temperaturu?
ako pokazivac temperature na kontrolnoj tabli stoji na sredini ili malko vise dok auto radi onda je sve uredu. Ako je vozilo upaljeno I stoji u mestu a temperatura dostize 75% na skali ili ulazi u crveno a ventilator ne pali, onda nesto nije u redu.