imam yugica 55gv dvogrlni veber 32,i ima malu snagu onu pocetnu na mali broj obrtaja ima manju snagu od 45,e ovako sad ,jel postoi mogucnost da se nekako usaglasi paljenje i da vuce podjednako ka recimo punto 1.1,a da pritom koristim ovo paljenje koje imam vec na jugicu,on u drugoj ide max 75,a u trecoj 110km/h,ali mu treba dosta vremena recimo od 2000obrtaja do 5000 je ok ali od 900 do 2000 jedva na jedvitejade krene,motor mi je uzubljen izgleda na kasnije paljenje,ili neznam sta bi moglo da bude,a moram da ga resim jer pocinjem uskoro sa pravljenjem barova u nutra,napravio opruge za 2 kruga,skratio neke stare amortizere,jos nije namontirano ali cekam malo lepse vreme da bi mogo da ga bolje ustelujem,nema plin cist benzinac nikad vozen na plin,sasija je od 1.3gvx,totalno ojacan,lim duplo deblji nego kod moje gradske 45,
yugo 55 budzenje
BAS SAM TEO TO DA KAZEM,zustrija je od 55,a 55 vise trosi i vecu krajnu brzinu zbog menjaca,e meni ta pocetna zustrina treba na 55 da bi odradeo to sto zelim,kako da promenim njen lenji start,mada u drugoj brzini mislim da bi preskocio 45,meni samo problem predstavlja taj pocetni broj obrtaja,da bude ko 45,aglupo je da dajem veliki broj obrtaja u mestu da bi postigo tu zeljenu brzinu,recimo 45 do 60kmh zacas dodjes ali si vec u 4brzini,a 55 stizes u drugoj do 60kmh zbog boljeg stepena prenosa,e sad kako bi bilo da odnesem glavu na razbusivanje sad neznam tacno koi je tacan precnik ventila,da ne lupam jer bi mi pomoglo to da dobijem tu zustrinu?
Ништа није чудно што је 45 жустрији од 55.
Ви гледате само кубикажу а не гледате однос пречника и хода клипа. Проверите у подацима па се сами уверите.
Када су видели да не ваља онда су -научници- конструктори измислили 65 тако што су повећали пречник клипа и добили још гори резултат - дебили.
Мотори су били голи "shit" (и 55 и 65) већ на папиру .....
Šta mu god radili, i dalje ostaje samo YUGO. Ako biste da ga poboljšate, moj savet je da pitate neke od "trkača" u kategoriji kojoj Yugo pripada, dakle u neki klub ili radionicu koji se bave poboljšanjem karakteristika za potrebe trka. Rade prepravke na motorima, mislim da to baš rade na glavi motora i na ventilima, kako ste pomenuli, da auto bude žustriji. Imate i forume na internetu koji se bave baš ovom tematikom za više podataka.
Наравно да се може побољшати југо 55 на неке начине .... ја сам само рекао где је основни-главни проблем, а ту се не може побољшати ништа.
Само је мало смешно да 55 фризирате да бисте добили резултат од 45 хаха.
blok je isti ko kod punta1.1,klip ima isti hod,stimsto je punto sa direknim ubrizgavanjem,i verzija monopoint sa 1diznom,e sad ja sam probao od starog italijana 1.3 da ubacim efi sistem,i prolupao mi je motor za 4,do 5 ulicnih trka,brisao je on nekazem ja kidao sam astru,clija,podjednak sam bio sa pezom 205gti 1.6,e sad probao sam efi sistem na 55 i nemogu da ga ustelujem,kao da bu je bogata smesa,a na weber 32 radi ko sat lepo ide ali nema tu pocetnu snagu i opet se ponavljam glupo je u prazno nabijati gasove da bi postigo zeljeni efekat,gledao sam na youtubu kako hrvat ubacio od lacije ubrizgavanje na klasicno elektronsko paljenje,to moram da probam,imam jedan motor od yugica nov u najlonima,nikad vozen,razbusio sam blok i ubacio hilzne od dijane posto trpe vecu temperaturu,a glavu da razbusim ,ma nema vise onih policiskih keceva da uzmem jedan motor to bi mi bilo najlakse,taman bi sacuvao nov motor za gracku upotrbu,
Nisu isti motori
Yugo Zastava 1116 kubika "55 konja"
Fiat Fire 1108 kubika 54 konja
Ima i verzija punta sa 1242 kubika i 60 konja
Nadji neki stari fiatov motor od 1100 kubika sa drugacijim hodom klipa pa uradi generalku i posle nabudzi. Ne secam se tacno na kom modelu su bili ali znam da ih ima.
Yugo 45 ima prenos sa odnosom 13/53 a yugo 55,60 i 65 imaju 17/64 pa zato 45 ima bolje ubrzanje (lakse "puni" obrtaje), ali manju krajnju brzinu po stepenima prenosa. Resenje je naci menjac sa Zastave Poly ranije proizvodnje koji je imao 13/53 sa pet stepena prenosa.
Ne nadaj se tome. Prvo što tvoj jugo ima više kilometara iza sebe nego taj punto sa kojim ga porediš i drugo, možda još bitnije, što jugo nije imao deklarisanu snagu ni kad je izašao iz fabrike a kamo li sada. Inače, poznato je da je 45-ica bila žustrija od 55-ice ma koliko to čudno zvučalo.