Jugo 60 od jesenas imam problem sa paljenjem.Celu zimu sam se mučio tero kod električara da pogleda on mi zameno svećice i dalje je stanje isto dugo vergla pa neretko se dešava da isrpi ceo akumulator pa onda prespojim na traktorski i jedva upali.Pošto mi se isto dešava i na benzinu i plinu odluio sam prvo ovde potražiti rešenje.Jutros je temperatura bila oko plus 5 stepeni i nisam mogo na plinu da upalim iscrpi mi akumulator.Palim ga pod sauhom prošle zime sam na minus pet stepeni palio bez problema na plinu.Znali neko šta može biti uzrok.
Yugo 60 jedva upali.Šta je uzrok?
Na vretenu razvodnika paljenja postoji jedan zupcanik koji se najverovatnije mora zameniti. Boljka Zastavinih automobila.
Pogledaj ugao paljenja, imao sam slican problem.....
Ako je Yugo 60 on ima dvogrli karburator koji zna da se dobro rasteluje. Kasnije treba bas dobar majstor za karburatore da bi ga usaglasio. Napisi koji je tip karba, pa da vidimo dalje.
Ili je razvodnik ili onaj zupcanik mali!
Od silnog verglanja strada
ili onaj zupcanik mali!
i onda
dešava da isrpi ceo akumulator pa onda prespojim na traktorski i jedva upali.Pošto mi se isto dešava i na benzinu i plinu odluio sam prvo ovde potražiti rešenje.Jutros je temperatura bila oko plus 5 stepeni i nisam mogo na plinu da upalim iscrpi mi akumulator.Palim ga pod sauhom prošle zime sam na minus pet stepeni palio bez problema na plinu.Znali neko šta može biti uzrok.
Javi sta je bio uzrok.
Nisam nekoliko dana imao neta taj zupčanik je skoro zamenjen tero kod električara on pita šta se dešava ja mu ispričam kaže nije ništa do struje.Jel kaže t je kod mene samo problem pri prvom jutarnjem palenju posle toga kad upalim više nema problema pali odlično odem kod mehaničara kaže moram da ostavim auto da vidi ujutru šta se dešava dok je hladan al mi daleko mehaničar nikako da rešim to.a inače karburator bi trebo da bude dvogrli ali sam kupio sa jednogrlim verovatno je predhodni vlasnik zbog potrošnje menjao.
Potrosnja izmedju dvogrlog i jednogrlog nije razlicita ako su dobro nastelovani, moguce je da nije hteo da busi dvogrli za plin jer to neki izbegavaju zbog nepoznavanja karburatora. Proveri (procisti i nasteluj) karb i paljenje.
probaću pa ću javiti šta sam uradio,
Ama idi kod mehanicara da ti nasteluje stroboskopom ugao paljenja, imao sam isti problem. I ja sam isao kod elektricara i on je rekao da nije do njega.
Otis'o kod mehanicara i za dva minuta zavrsio posao.
Taj problem još nisam rešio sad toplo pa nemam problema inače ugao palenja nije jer sam skoro menjo zupčasti kaiš i majstor mi proverio sa lampom kaže da je uredu izgleda moram čekati da zahladni
Meni se isto to desavalo jer je preskocio zupcasti kais za 1 zub. Kad mi je bilo dosta "majstora" sam sam ga namestio i sad pali k'o mina. Najprostije: ubacis u 4. brzinu, skines razvodnu kapu, skines cetvrtu svecicu i polako ga vuces da nadjes GMT (gornju mrtvu tacku) tako sto kroz otvor za svecicu stavis "srafciger" samo pazis da ne zapne negde unutra i kad se nadje GMT onda pogledas na remenici bregaste osovine da tacka sa strane ka motoru bude na zubu nosaca plasticne zastite kaisa (vidi se i bez skidanja plastike). Ako je to u redu, onda javi pa da vidimo sta dalje.
Pozdrav!
Kakva ti je kompresija?
Inače, jugo je čudo. Imao sam nekoliko jugića i bili su ok osim jednog koji je stalno pravio neviđene probleme. To đubre je po celu noć smišljalo kako da me ujutru zayebe.
Kompresija je na jednom 11 na ostalim 12 svim zar stropovska lampa može da omane kad treba to ručno da se radi?
Pumpa za gorivo može bit problem a takođe i sam čok kod karburatora kojeg treba očistiti kao i dihtunzi na karburatoru- to je kod mene bio problem na golf 2 u vezi paljenja.
Kompresija je na jednom 11 na ostalim 12 svim zar stropovska lampa može da omane kad treba to ručno da se radi?
Lampa je s t r o b o s k o p s k a
Uvek se uzrok traži metodom elmininacije. Dakle
1.Ako pali dobro na benzinu, a loše (nikako) na plinu, problem treba tražiti u plinskoj instalaciji
2. Ako pali loše i na benzinu i na plinu, problem treba tražiti u elektrici.
Elektrika, pri tome podrazumeva:
a) ispravna, čista bobina za čistim i zaštićenim visokonaponskim kontaktima
b) Ispravna kapa razvodnika paljenja. Bez vidljivih pukotina. Iznutra i spolja potpuno čista bez masnoća i prašine. Spoljni visokonaponski kontakti zaštićeni gumicama. Iznutra kontakti dobri. Rotor razvodnika ispravan bez pukotina. (Ako je stara kapa razvodnika - zameni je)
c) Visokonaponski kablovi čisti, bez masnoće i prašine, bez pukotina. Spoj sa svećicama ispravan, suv, zaštitna guma lepo naleže na svećicu.
d) Svećice odgovarajuće, sa dobrim elektrodama