Ovako, uz sve napore da nadjem odgovarajuci odgovor na moje pitanje nekako nisam uspeo ovde na forumu. Ako moje pitanje nadjete jos na nekom forumu nemojte se ljutiti , to je samo zato jer brinem za svoj jugica i zato sto se ne razumem najbolje u kola no...ajmo.
Dakle, nadam se da mi mozete pomoci. Radi se o Yugicu iz 2008 sa ONOM instrument tablom koja je valjda poslednja bila u toj seriji. Elem, prvo sto sam primetio je da se nakon voznje (citaj: gasenja auta) kilometraza vraca na staro. Znaci odem odavde do marsa i nazad opet bude ta kilometraza. Drugo, pri paljenju desava mi se da se kazaljke i za kolicinu benzina, obrtaje kao i kilometrazu zabadaju nazad na pocetan polozaj (kao da je ugasen) dok motor i dalje radi. Molim odgovor oko ovoga? Dalje, on ima plin u sebi medjutim vozio sam ga na benzin da bih video potrosnju. U njemu je vec bio pun rezervoar nekon benzina od 100 oktana msm da je na NIS-u punjen i potrosnja je poprilicna!! Dakle objektivan sam oko ovoga. Ja sam bio kod majstora i oni su primetili da curi kod rezervoara i stavili su nesto, od tada ga nisam vozio sticajem okolnosti ali drug kome jesam rekao da ga proba je rekao da je potrosnja i dalje velika. I na kraju , na auto putu sam , nekako mi se cini generalno kao da mu je vucna moc mala, ok, jugic je to i sve ali , kada ga ubacim u 5-u dakle zabode na 100 i muci se dalje, urla on urlam ja i na kraju placem. Jesam opsiran, molim na razumevanje. Hvala
Yugo Koral in 1.1
preza-trajce wrote:
Citajuci ovo sto si napisao zakljucih da ovde ima dosta problema, koji i nisu bas najbolje opisani. .
Svakako mozes da pitas ako neki deo nije jasan da pojasnim koliko mogu , mada se ne razumem najbolje u mehaniku ,elektroniku itd. itd..
Hvala na odgovoru , mislim da je odlazak kod majstora uvek resenje mada bih voleo da cujem i misljenja drugih forumasa. Hvala
Nemate potrebe da čekate mišljenja drugih forumaša,pravo kod majstora.
Ako ste pročitali uputstvo ,vidite koliko neispravnosti ima i šta sve treba prekontrolisati.
Toga svega forumaši nemogu da se sete.
Citajuci ovo sto si napisao zakljucih da ovde ima dosta problema, koji i nisu bas najbolje opisani. Sto se tice instrument table, prvo proveri napon punjenja akumulatora jer ako je on veliki (to je znak da je regler neispravan) tabla "poludi" jer je jako osetljiva na povecan napon napajanja. Ako je napajanje ispravno treba proveriti ispravnost table i pinjona na ispitnom stolu. Koliko znam ovo ne radi niko od majstora vec je ljudima pomogao izvesni gospodin Ljubomir Stankovic , profesor iz Kragujevca, mislim da je ucestvovao u projektovanju table. Mislim da sam ovo procitao na "zastava forum" to je forum posvecen ljubiteljima zastava automobila. Sto se tice drugih problema potreban je jedan detaljan pregled majstora koji ima znanja i volje da resi probleme. Pokusaj da upotrebis ovo uputstvo za proveru table.