Kako i sa čime začepiti rupicu na hladnjaku , gubitak tečnosti je jako mali ali kada dođe zima antifriz nije baš jeftin .
Začepiti hladnjak
Jednom sam u kamionski hladnjak sipao mešavinu jajeta i mlevene kafe :tup (umuti se u šoli pa se onda sipa) :hh što je najgore radilo je radnju
U auto (Corsa) sam sipao onaj "prah" što kaže @emcake i on je poslužio svrsi...čak i duže nego što je trebalo.Otprilike u radnji specijaliziranoj za krpljenje hladnjaka(Kileru-Zemun) su mi rekli da se ne može krpiti već samo zamenuti (valjda je bila tolika rupa/e) nisam imao kintu pa sam sipao prah...koji je držao dve godine...pa sam opet sipao sledeću turu
E da ...cena 80 din
Da li se dobija upustvo ili je to samo postupak sipaj vozi i nemisli .Meni ispriča jedan prijatelj da nesme da se sipa u antifriz nego u običnu vodu , pa da se malo provoza i opet ispusti i sipa nov antifriz ? Drugo problem mi je gde da ga sipam pošto na hladnjaku nema čep , da sipam u posudu od hladnjaka ?
Izvinite ako pitam gluposti ali oko auta mi je muka kada moram i da izmerim nivo ulja o promeni antifriza da i ne pričam .
Jedino što je čilamberu (iz prodavnice) bilo bitno je da je motor radio tj. da je imao radnu temperaturu- 8-O
Da li je bitno jel antifriz ili voda...meni nije bilo bitno (mislim da je bio antifriz-dosipani :hh )
Ni ja nisam imao čep na hladnjaku već je sipano u posudu...ne gasiš moto,odvrneš,sipaš...prekrstiš se i to je to...
Kad sam tek kupio auto primjetio sam da malo curi voda na hladnjaku, nasuo sam ABRO sredstvo za zaustavljanje curenja i zacepilo ga je (nije vise curilo), ali je izgleda neko prije mene sipao toliko toga da se natalozilo na termo prekidacu, pa se ventilator nije palio cak ni poslje voznje uzbrdo na +40.
Poslje sam nasao jeftino drugi hladnjak, i kad sam skinuo stari, vidio sam da je u dobroj mjeri bio zacepljen tim razno-raznim sredstvima.
Znaci dobra stvar ali netreba pretjerat.
Znaci dobra stvar ali netreba pretjerat.
To stoji u svakom slučaju,prva prilika pa da ga krpi ili još bolje zameni,sve drugo je samo prva pomoć,pretpostavljam da sam imao sreće
Пре или касније тај прах зачепи саће на малом хладњаку (служи за грејање возила), ако вам је грејање слабије него раније т може бити због тога...
Jedino rešenje je skinuti hladnjak, pre zime, dobro isprati i zakrpiti oštećeno mesto na jedan od načina u zavisnosti da li je hladnjak od metala ili kombinacije metal palstika.Sve ove hemije i praškovi su nužno zlo kad se dogodi havarija da se nekako dodje do servisa.Ukoliko nije skup hladnjak najbolje je zameniti ga, a možda pogledati na otpadu pa pronaći ispravan polovan.
Da dopunim zvukoljuba
Mislim da je bitnije da središ hladnjak sada, pre nego što krenu još veće vrućine, a onda, da sipaš u njega antifriz.
Kad dođe zima, antifriz sipaš hoćeš-nećeš.
Po meni, leti je važniji zbog eventualnog prokuvavanja motora, jer mu je tačka ključanja veća nego kod obične vode. Šanse da prokuva na letnjoj žezi dok se vučeš na usponu u nekoj sporoj koloni ili u gradskoj gužvi su daleko manje ako imaš antifriz.
Potrazi zaptivac za hladnjak na benziskoj pumpi ili u prodavnici auto delova.
To je bocica sa prahom, sipas u sistem... meni je pomoglo.
Mislim da je prizvodjac Ceska.