Imam namjeru da kupim Passat 1,9 tdi karavan, pa me interesuju iskustva sa održavanjem i finansijskim izdatcima prilikom održavanja auta. Naravno, auto ću uvesti, najvjerovatnije iz Njemačke.
zanima me iskustva sa autom Passat 1.9 tdi od 2002g.p.
Baš ti hvala na odgovoru. Ovih dana treba da mi stigne karavan i nadam se da će biti povoljan.Tako mi je, barem, obeđao prijatelj koji je otišao po njega.
Kod tdi, dCi, TDCI itd motora oznake ukazuju da su to komonrejl motori, sa turbo punjenjem, što svakako doprinosi boljem iskorišćenju dizel goriva, ali s druge strane ukazuje na relativno skupe popravke pratećih sklopova, kao što je pumpa, dizne, turbina itd.Naravno sve to važi za polovna vozila, a upravo je to ono što stiže kod nas.Problemi nastaju posle oko 200000 predjenih kilometara, a većina vozila na placevima je upravo takva.
Vidi, moram malo da te razocaram. Cisto da ne mislis da je kod VW sve sjajno i bajno. Prvo i pre svega to sto Sasa iz Pirota kaze da su vozila iz VW grupacije najjeftinija za odrzavanje apsolutno nije tacno. Naprotiv, skuplja su od vecine konkurenata. Pogotovo pasat ima problematicna i osetljiva ramena i generalno oslanjanje ali vise o tome bolje da razglaba neki majstor. Ja vozim VW Boru 1.9 tdi 2002 god. sto ti je u principu skoro isto kao i auto o kome ti pricas. I ne mora da znaci da ces imati problema sa autom posle 200000 predjenih kilometara, to zavisi od mnoooogo faktora. Druga stvar je da 1.9 tdi ima dosta varijacija (mislim na kolicinu konja) pa i o tome treba voditi racuna. Moj ima 90 konja ali za pasat je za preporuku svakako onaj od 130. Sve u svemu to su kabasta auta ali realno i prilicno kvalitetna..u kranjem slucaju ne bi se toliko vozili da ne vrede. Poenta je da budes spreman da voznja pasata prilicno kosta ali sve sto uradis visestruko se vrati (mislim na original delove). I za kraj..potrudi se da auto dobro obezbedis..zeder, dupli alarmi i sl..vole ga lopovi pa to ti je. Ne zameri ako sam bio i malo kritican ali nije poenta da ti se mazu oci vec da ti se saopsti realno sta i kako. Mislim da sam prilicno kompetentan da pricam o tome jer dosta dugo vozim vw i usao sam u dusu tim 1.9 motorima. U svakom slucaju nadam se da ce ti dopasti kvalitetan primerak i da ces uzivati bez prevelikih troskova. Srecno..
Znate kako? VW Jettu 86.g.p. vozim već 11 godina i prezadovoljan sam u svakom pogledu,potrošnja rentabilnost udobnost pa i održavanje. Prije Jette sam vozio Forda Eskorta 88 g.p. oko 1 godine i jedva sam ga prodao. Da budem iskren, od tad sam si zarekao da mi Ford neće u dvorište i da mi ga džaba daju. A što? Pa, imao sam poprilično sitnijih kvarova koji su me dovodili do ludila, na primjer, procurio je sigurnosni čep na bloku motora, i to onaj u zvonu mjenjača. Tokar je za novi čep naplatio 3 Eura, a majstor da ga stavi 100 Eura. Drugi kvar, na semaforu dok sam čekao zeleno svjetlo, pukao je zupčanik sajle kvačila kojeg sam polovnog platio oko 60 Eura. Zatim ležaj prednjeg točka kojeg sam platio 50 Eura itd. Od 90 do 96 godine vozio sam Opel Kadet 1,3 limuzinu koja je bila stara 4 godine.Nju sam tada uvezao iz Austrije. E i sa njom sam bio prezadovoljan.Što se tiče trenutnog auta (Jetta) njoj sam već radio u dva navrata motor. Prvi put osvježenje motora, a rugi put generalku.Trenutna kilometraža joj je 578000km. I šta da kažem?S obzirom da se auto ne gasi i da je stalno na cesti, nastojim da je redovno servisiram.U suštini mijenjani su joj ležajevi točkova, potrošni materijal i jednom lamela i korpa. Da li je to nekakva prisnost prema VW vozilima, uveliko razmišljam o kupovini auta tog proizvođača. Zahvaljujem na iscrpnim tekstovima, a biće mi zadovoljstvo da još koji tekst pročitam vezano za moju temu. Unapred zahvalan.
Sve je to ok Elmax ali moras biti svestan da vw vozila nekad i sad, mislim na kvalitet, nisu ista a odrzavanje istih svakako nije jeftino. Ali ne odgovaram te od kupovine samo te pripremam da se ne iznenadis kad te klepe po usima za neki deo.
Hvala. A kakva su iskustva i mišljenja o Opel Astri 2,0 dti karava. Pomalo razmišljam i takvom autu.
Auto je odlican!Sto se tice odrzavanja,sto noviji auto,skuplji delovi.Woklsvagen vozila su najjeftinija za odrzavanje.Neces pogresiti u izboru!