Vozim passata karavana 2003 god, 74 kw TDI. Danas sam vozio nekih 120 km/h oko 15 minuta i kas sam stao osjetio sam miris zapaljene gume, a ispod lijevog prednjeg blatobrana je izlazio dim kao da se guma zapalila. Prije par dana sam promjenio desni kineticki, a na lijevoj strani sam promjenio samo mandzetnu jer je bila pocjepana, mada se poce cuti i desni kineticki da melje pomalo u krivini. Da li ima neko ideju sta bi moglo da bude. pregledao sam da nesto nije doslo u dodir sa gumom ali nisam nista primjetio.
zapusila se guma
Nisam naveo da nisam primjetio da auto "vozi" u jednu stranu, dakle vozi ravno. provjerit cu sutra kocnice al mislim da bi ako je nesto blokiralo "vozilo" na jednu stranu, jer drugi tocak nije bio zapusen
Hoce ponekad da se desi u pravu je zvukoljub
Posle neke voznje proveri dodirom levu felnu i desnu (samo pazi da se ne opeces !!! ) Koja je primetno toplija na tom tocku imas kvar.
Десшава се и да бликира кочница на точку и да је лежај точка "отишао " , па чак и да гума чеше .... . Има једна фора да провериш која је фелна згарејана без додиривања , једноставно прекинеш вожњу и пљунеш на фелну , одма ћеш видети који је точак у питању ,
Десшава се и да бликира кочница на точку и да је лежај точка "отишао " , па чак и да гума чеше .... . Има једна фора да провериш која је фелна згарејана без додиривања , једноставно прекинеш вожњу и пљунеш на фелну , одма ћеш видети који је точак у питању ,
Moze i pish mlaz (ako nisi na javnom mestu)
lele blago si ga tvom vulkanizeru i mehaničaru
Moraće, izgleda, da koriste rukavice.
Мени се једном десило да ми је врисно лежај задњег точка , фелна врела а воде нигде , " пиш " нас спасио да стигнемо до куће .....
Proveriti kočnice.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..