Imam od prosle godine benzinsku kosilicu kupljenu u Uradi sam, model PowerTehnik 5ks. hteo sam da zamenim ulje pa sam je izvrnuo. Poseban sraf za ispustanje ulja nisam nasao a benzina malo sto ima izmesalo se ko zna gde i kosilica vise nece da upali. Skinuo sam filter, izvadio svecicu malo da izvetri benzin ali evo posle par dana nece vise da pali. Upalilo je u par navrata ali je radila kratko i jako je dimila.
Sta mogu jos da uradim i sta se desava sa njom?
Benzinska koslica mi ne radi vise
Filter za vazduh je bio natopljen benzinom pa sam ga skinuo i probao bez njega, filter ulja ona nema a i ne znam da li u opste imaju kosacice, svecicu sam odma izvadio i ocistio (smesa je jako lose podesena jer je bila bas garava, mislio sam da nemste u fabrici idealan odnos goriva-vazduha), proverio zazor ...
Jedino da probam sada za vikend ponovo sve ispocetka.
Proradila je. Poskidao sam par delova da se isusi gorivo, verglao malo na prazno, sklopio i proradila je.
Imao bi sada jedno pitanje oko stelovanje smese. Jer sam dirao pa me sada zanima kako najbolje da nastelujem.
Zagrejem motor - ugasim cok - i sada ne znam kako sa gasom, ako pustim gas ugasice se neku sredinu nema tj kada pustim sa srednje tacke krene da torkira i gasi se kada malo dam gas bude opet pun gas, nema izmedju. Ovako kako sam je podesio ne izbacuje nikakav dim, kada krene da se gusi od visoke trave krene na kratko crn dim.
Mislio sam pred sledece kosenje da pogledam svecicu kakve je boje pa cu tako najbolje znati kako dalje ali bi mi dobro dosao neki savet.
Daleko sam ja od strucnjaka, prosto sam ti opisao kako se ja borim sa svoje dvije, rucnom i ovom na tockovima.
NIsam ni mislio na filter za ulje, to ni nema na mojoj, nego isparenja udju u onu spuzvu, a jos ako si je okretao naopako trazeci de se ispusta ulje ko ja svojevremeno...uglavnom, tu spuzvu iz filtera mozes izvaditi i oprati cistim benzinom, pa ostavis da se osusi. Ja to nisam uradio nekidan, a trebalo je evo danas me opet zezala...
Ako imas gas na rucki za guranje, nema tu sredine...moja nema cok samo neku klackalicu koja je kao za brze i sporije kosenje, a ne radi nista, jer fabricki nema sve opruge pa ni ne pomjera polugicu koju bi trebalo. Cudno, jer je motor Briggs & Stratton, uglavnom, radi
PO mom iskustvu najlakse plae kada se redovno koriste, poslije duzih pauza se duuugo vergla u prazno.
Pozdrav,
ja imam MTD kosilicu sa Briggs & Stratton motorom. Teoriski, nakon 20 sati rada ili jednom godisnje treba promjniti svjecicu i ulje. Ja to radim jednom godisnje. Kupim Briggs & Stratton kit (sadrzi ulje, svjecicu, zracni filter i aditiv za gorivo koji nisam koristio) kosta 10-tak eura. Nakon zimske pauze pali na prvo povlacenje kanapa.
Hvala vam na savetima. Treba mi savet kako najbolje da podesim smesu goriva i vazduha, rekao sam razlog zasto mi ne ide jer nemam na osnovu cega da ocenim da li je dobro jer ler ne postoji na njoj
Pozdrav svima, kupio sam neispravnu kosacicu sa Briggs & Stratton motorom i koliko vidim konopac se jako lako povlaci, nema tu nekog otpora, bivsi gazda je pominjao verovatno slabu kompresiju jer kako kaze radila je ali skoro bez snage, sad sam gledao i filter taj sundjerasti je vlazan, natopljen verovatno benzinom,sta mi predlazete, tj jel ste imali nekad takvih problema i kako ste ih resili.
Ne bih da otvaram novu temu, imam problem sa kosačicom. Nova je, stara je godinu dana. Kod mene je od prvog dana. Vlasnik. U pitanju je BRIGGS&STRATTON 750 EX serije. Dakle novo kljuse. Primetio sam da je počela da se guši. Pomislio sam da je problem što sam u nju sipao polusintetičko ulje ( koristi čist benzim), medjutim. Pogledao sam filter za vazduh koji je bio PUN ULJA. Nije mogla da radi, gušila se. Filter sam oprao benzinm izduvao, vratio i radi kao sat. Bil mi je sumljivo i pre jer sam po upustvu sipao kolicinu ulja koja je potrebna i bila je na sredini pokazivača i to je bilo OK. Nakon nekoliko košenja bilo ispod minimuma. E sada, kako je ulje dospelo u filter vazduha? Da li sam krivac ja, što kada je detaljno perem nakon košenja okrenem je na kant ( bok) malo sa jedne malo sa druge strane pa ulje nekako dospe u filter? Ako je to problem kako uopšte da operem dno kosačice ako ne smem da je okrećem? Šta sam uradio pogrešno? Hvala
Greška u modelu.. u pitanju je model 550 ... dakle a ne 750 ali je problem isti....
model ne menja stvar, naravno da ne smeš da okrećeš kosačicu na "kant" ili bok kad je čistiš odozdo osim ako znaš kad su ti oba ventila zatvorena, i usis i izduv. jedina dozvoljena pozicija za čišćenje kosačice odozdo je nagnuti je na ručku, tj. unazad. to možeš toliko da ručka legne na zemlju, staviš nešto teže na nju da je drži dok ti čistiš, čak možeš da staviš nešto ispod zadnjih točkova da ti bude još pristupačnija kad je nagneš tako ... ili... ako imaš iskustva (koliko vidim nemaš) vučeš kanap do takta sabijanja (to je ono kad kanap ide najteže i pre nego što preskoči tu tačku), tu su oba ventila zatvorena i nema opasnosti da će ulje iz kartera dospeti ispred klipa, a jedino tako može dospeti kroz karburator do filtera.
Nov sam na forumu,imam problem sa kosilicom sonic 51,nakon 10,15 minuta rada pocinje da gas varira,kao da radi sa pola snage,mijenjao sam svjecicu,memmbranu,ocistio karburator,filter zraka...danas kad se ugasila,nije htjela da upali sa tom novom svjecicom,stavio staru svjecicu i upalila,ali kad je je palila nije odmah upalila,trebalo joj je minimum 10 sekundi dok se zalaufa,pregledano i paljenje...sta bi moglo biti:)?
Da zaboravio sam reci nakon tih petnaestak minuta rada svjecica bude bas crna!
Losa je smesa podesena na karburatoru. Dobija mnogo vise goriva nego sto treba a nedovoljno vazduha pa se "ugusi". Imas kod karburatora dva mala vijka. Pre nego sto krenes da ih podesavas sacekaj da se zagreje. Pa onda steluj. Po svecici ces znati da si dobro nastelovao kada joj boja bude bila sivkasto-svetlo braon.
Izvinite na gresci prilikom postavljanja posta
Sledeci post je moj.
Evo da i ja priupitam za svoju problematku sa kosilicom...Kosilica je neka PowerTechnik sa OHV motorom.Imam je skoro 8-9 godina.Posle proslogodisnjeg koriscenja izgurana na sunce radi prvog prolecnog koriscenja i nece da upali.Citao sam malo po forumima ali verujte sve mi se zguzvalo u glavi pa reko` da robam na jednom mestu objediniti sve predloge.
Naime,prosle godine je menjan karburator.To je karburator bez membrane.Ima sto bi rekli leptir.Sad sam sidao komplet karburator produvavao sve kompletno zajedno sa diznama i rekao bih da nije bio zaprljan.Filter je dosta prljav rekao bih i masan.naucio sa foruma da se kosilica izvrce samo na rucke zbog ullja ali pouzdano znam da je burazer
pred kraj proslogodisnjeg koriscenja izvrtao sa strane.Posle koriscenja ugurana u shupu ali joj nisam ispustio benzin.Znaci cistio karburator ispustio benzin sipao novi ali
NISAM praao rezervoar.Kad sam skinuo poklopac filtera pritiskon na pumpicu jasno se vidi da gorivo dolazi u karburator.U par momenata sam uspeo da je upalim tako sto sam joj leptir (rucica povezana na karburator) zatvorio do kraja (kontra polozaj od onoga u kojem stoji kad normalono radi).Cim otpustam leptir ka standardnom polozaju gusi se.Kad je duze drzim zatvorenog leptira pa polako otpustam dodje ona na standardni rad i radi pola minuta i ugasi se.Posle toga vise ne mogu da je upalim i sa prituljenim leptirom.
Proverio varnicu baca k`o luda. s tim sto zagaravi prilokom ovog drndanja i probanja da upali.Napominjem i da je jedan brezon na koji se privrce plasticno kuciste filtera na karburator proklizao pa se to kuciste na tom brezonu ne pritegne bas do panja kao na drugom.Svecica je neka standardna Bosna.Ali sam kupio i svecicu bas za motorne kosilice valjda za vece temperature ali nju sam prosle godine probao i ni da "primirise" da upali.Vratim Bosnu upali ali sa Bosnom ima nekako "nemiran" rad ali ide.Evo probao sam da iznesem sto vise detalja pa molim poznavaoce da mi pomognu ako je moguce da resim ovaj problem.
Unapred hvala !!
Ja sam juce sredio svoju - filter je bio u ocajnom stanju, pun blata i ulja, tako da to obavezno sredi, svjecicu moras ocistiti, novine ili papir, malo upaljacem, malo smirgla ili nesto da ocistis iglu na svjecici, provjeri ulje, kad skines filter vidi da li benzin sprica kako treba. Osusi sve, sacekaj, koliko znam one bas ne vole da se prevrcu... promrdaj gas, i probaj da verglas. To moze da potraje.
Kad upali, bacice dima dovoljno za nuklearnu pecurku, pusti da radi, turiraj pomalo i za par minuta bi trebalo da ulje izbaci i da radi normalno.
Poz