Zbog čega se polovi akumulatora prave od olova? Svako ko zna nešto o struji zna da je olovo lipov k*r*c što se tiče vodljivosti struje tj. slabo provodi struju zanima me zašto se onda koristi na akumulatorima kad mu je veliki otpor i samim time dolazi do zagrevanja i gubitka energije?
Olovni polovi akumulatora pitanje
Znači sve se vrti oko jednostavnosti,da bude što jeftinije,i da se brže napravi , da traju što kraće i da ih se proda što više standardno poslovanje velikih kompanija
Pa nije baš tako. Olovni akumulatori imaju olovne kontakte otkad ja znam za sebe, a to je, veruj mi, prilično dug period.
Ima tu i malo struke - ako su ploče unutar akumulatora olovne, a jedna od osobina olova je da lako korodira, prelazak na drugi metal unutar kućišta donosi druge, neisplative rizike i probleme.
Ovako se kleme s' vremena na vreme samo očiste finom šmirglom, eventualno zaštite pastom predviđenom za to i mirna Bačka.
Maajstor wrote:
Zbog čega se polovi akumulatora prave od olova? Svako ko zna nešto o struji zna da je olovo lipov k*r*c što se tiče vodljivosti struje tj. slabo provodi struju zanima me zašto se onda koristi na akumulatorima kad mu je veliki otpor i samim time dolazi do zagrevanja i gubitka energije?
Dali imate neki predlog,ovakvo pitanje je nejasno !!!!!
Најјефтинији материјал, лако се обрађује, не троши се много енергије за његову обраду, а и потпуно је компатибилан са плочама унутар акумулатора, које су такође оловне. Лако се рециклира. Акумулатори са другим металима су вишеструко скупљи.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..