Kako da zamenim propalu dasku koja drzi motor camca. Radi se o fiberglas camcu Pasara.
Zamena krmene daske na fiberglas camcu
Hvala na brzom odgovoru. Cini mi se da se daska nalazi izmedju pleksiglasa, bolje receno korito je od pleksiglasa. ali je daska izmedju spoljneg i unutrasnjeg dela. Jedan deo sam isekao i video da se unutra nalazi mokro istrulelo drvo. E sada da li moram da odvajam kabinu od korita ili je moguce to utaditi i drugacije. Nazalost trenutno nemam sliku ali mogu samo da kazem da ima kabinu i da je dugacak 5.00 m. Slican je kao ova vasa prva slika.
Hvala
Pazljivo iseci plastiku i izvuci staru dasku, ocisti dletom ili vec necim unutrsnjost od svih necistoca. Mora da bude veoma cisto da bi poliester smola kasnije dobro zalepila, potom iseci novu dasku i probaj da ubacis sto vecu, bolje rasporedjuje opterecenje motora.
Daska bi bilo najbolje da je od vodotpornog spera zovu je i bosanka ili blazujka i koristi se na gradjevinama za salovanje betona, bitno je da dobro zastitis kantove da ne prodire vlaga. Namazi dasku sa obe strane poliester smolom ubaci izmedju plastike i dobro stegni stegama, ispod stega postavi dascice da bi stegao sto vecu povrsinu i da ne bi ostetio plastiku.
kada se stegne poliester posle 24h obadi gornju ivicu brusilicom da bude idealno ravna da ti kasnije ne bi motor stajao ukrivo i nanesi jos tri sloja poliestera i one tkanine koju dobijes u setu i gotovo.
OBAVEZNO: maska za lice, gumene rukavice, naocare
Ima na www.mojaladja.com uputstvo za sve vrste popravki kao i majstori koji se time bave
Hvala na odgovoru. Pokusacu da se pridrzavam svih detalja koje ste mi naveli.
Pozdrav !
E prijatelju ja ti to radim godinama
NIje jednostavno kako mislis, mozes napraviti veču stetu, al ak pazis sve je ok
čamac obavezno stavi na nesto fiksno, dobro ga ukruti, razrezi samo po mjestima gdje je tvornicki sastavljan, uzmi mjeru starog zrcala i od vodootpornog spera navedene dimenzije izrezi drugo , očisti i zaljepi, poslje vrati sve na mjesto mozes se sluziti i privremenim ucvrsćivacima, ali bi ti najbolje bilo imati stege. Kontakt plastike i drveta mora bitzi potpun bez zraka, potom vrati gornju palubu kako si je skinuo.
Pazi na rezanje, samo onako kako je sastavljen. kad to več radis idok je razrezano provjeri si stanje kobilice.
POZ
Hvala britvi63 na savetu. Nesto sam slicno kao sto je navedeno i uradio, i cini mi se da nije lose ispalo, mada jos uvek sam skeptican sve dok ne stavim motor i camac u vodu, da sam dobro postupio. Javljam o rezultatu. Pozdrav
Aj fino ma mos i neku slikicu staviti, ak imas
POZ
Cim je ofarbam i spremim za vodu, slikam na uvid. Pozdrav
Pozdrav @Rudane i dobrodšli na SSM
Imao sam Pasaru pre nekih 15-tak god. ali se ne sećam kako je izgledala (u originalu) ta daska za kopču motora...,dali je plastika preko daske ili samo na krajevima,dali je... ako imate neku fotku bilo bi lakše