Dragi forumaši.
Dobio sam motornu pilu fivea - GCS4518 pa me zanima da li je neko od vas ima i kakva su vaša iskustva u radu s njom.
Unaprijed hvala na odgovorima.
Nije me bilo dugo na ovom orumu. Imam utisak da je mrtav. Treba da prodje dosta vremena i onda izadje po neki post. Kao da nema ovoliki broj clanova.
Evo moje kineskinje koja me super sluzi : [img width=760 height=570]http://i46.tinypic.com/29cnx5f.jpg[/img]
DULEmajstore pogledao sam sliku i moja pila je identicna, sve isto, skoro za ne povjerovati. Nego imam jedan problem pa mi treba savjet ako znate o cemu se radi. Kada pilam vuce mi u lijevu stranu, kao blagi polukrug. Polako zasjeca u stranu i onda se zaglavi mac dok lanac uredno vrti. Okretao sam mac na drugu stranu tj. zarotirao ga za 180 stepeni medjutim opet vuce u lijevu stranu. Zanima me da li cu promjenom maca rijesiti ovaj problem?
Tvoja bi trebalo da je skro narandasta , a moja ima sloj bele arbe koja se sad prilicno sljustila i jasno se vidi da je testere narandzasto . Kada su videli sliku na tu slicnost su mi ukazali i trojica clanova drugog oruma koji ima bas , bas aktivnu temu o motornim testerama. Verovatno je u pitanju ista testera samo je kod mene prearbana u belo da lici na stihl .
Hvala na odgovoru DULEmajstore.
Kao sto vidis ista je kao tvoja, samo sto je sva narandjasta, bas onako kako si ti rekao.
Danas sam nesto cackao s pilom i ustanovio da je mac uredu, a da vuce u stranu jer nije ravnomjerno naostrena s obje strane .
Morat cu pronaci nekog profesionalca da mi naostri lanac pa da krenem dalje.
Nego da te pitam, jesi li ikada imao problem s paljenjem. Kada je ugrijana pali bez problema ali kada je hladna to je prava nocna mora. Znaci situacija je slijedeca: sa ili bez sauga hladna nece da upali ni iz tridesetog puta, ali pali kada se skine filter za zrak iz prve. Pa onda stavim filter za zrak .
A druga stvar je s uljem. Meni se cini da ulje puno curi ali ne po lancu nego sa strane. Mozda je to moj subjektivni osjecaj, ali definitovno mi se cini da ulje previse curi bezveze a da lanac nije dovoljno podmazan. Ili mozda tako treba. Pa te molim za savjet u vezo voe dvije stvari.
Hvala i pozdrav
Zdravo .
Evo sajta sa svim ivea proizvodima: http://fiveatool.en.tradeee.com/product_list
Mala intervencija STIHL 4500 nije STIHL, nije ni kopija već falsifikat. Dakle neko u P.R.C. pravi no name testeru slučajno ili namerno narandžasto bele boje i na nju lepi nalepnicu STIHL. STIHL testere se prave u Nemačkoj, USA i Brazilu mada će se najmanji modeli proizvoditi PRC. Na svakoj piše zemlja porekla mada se svaki model proizvodi samo u jednoj od navedene tri (četiri) zemlje. U Brazilu se prave stariji modeli i uglavnom ih nema u Evropi pa ni kod nas. STIHL takođe označava svaki deo na testeri delom kataloškog broja a negde i zaštitnim zankom (slovo "S" u kvadratu). Dakle da ti neko stavi znak BMW na JUGA sigurno te ne bi prevario. Delovi na testerama nisu komplementarni, ali kod mnogih novih kineskih modela postoji preklapanje.
Ja uopste nisam reko da je moja testera stihl bez obzira sto je na njenom macu nalepnica stihl , a mac sam posebno kupio pre godinu dana .
Ne radim delove za "kineze" izuzev reznog alata. Uglavnom se slažem da postoji masa njihovih prozivođača koji kombinuju iste delove, a mešine se razlikuju po boji i nazivu. Kad kažem da nije kopija npr. STIHL-a mislim da sem vizuelno ona u pogledu rešenja motora i agregata na njemu nije ista. Dok recimo postoji kopija starog STIHL 070 koja je identična originalu, nažalost ne i pokvalitetu. Kod nas ih nema (za sad) ali mogu se naći na sajtovima tipa www.aladin.com. Stihl je još proizvodi u Brazilu za tržište Latinske amerike, Polinezije i Afrike mada takođe drastično lošijeg kvaliteta od one koja je nekada rađena u Nemačkoj.
Ovako ljudi, imam kinesku motorku 2,5 godine. Stavio sam Stihl filtere za ulje i gorivo, list ili mač je Jonsered sa 32 zuba, 4 ili 6 zubi manje nego što je bilo na tvorničkom listu, usput tvornički list je čisti drek. Ručka je aluminijska, komad dreka, pokidao sam je al sam za 50 kuna ( 6 ili 7 eura) kupio drugu. Dekl sa kočnicom je slabe kvalitete, opruga od kočnice je pukla pa sam i njeg nabavio za 50 kuna. Jonsered mač je bio novi 30 eura. Moram napomenut da mi je tu kinesku motorku rođak sklopio od 2 neispravne i poklonio, a radi ko bog osobito kako sam stavio manji list ili mač, sa manje zubi na lancu, ide ko u repu. Znam čovjeka koji ima brdo djelova za te kineske strojeve. Polovni su al ispravni.Uložio sam u nju 50 eura, moram priznat najbolje uloženih 50 eura.Nova košta 1000 kuna, oko 150 eura, da je ulickate ko moju 50 eura, to vam je 200 eura, za tu paru kupite Stihl 170 (imam i nju 3 godine, apsolutno nikakvog kvara). Bavim se prodajom ogrjevnog drva i obje mnogo rade. Kineska je 1,7 kw ili 2,3 ks. Inače proizvođači tih kineskih motorki su navodno kupili licencu Husquarne i po njoj rade motor, al to ne mogu 100% garantirat. Usput filteri za gorivo i ulje su katastrofa, kupite i stavite Stihlove, mala investicija al se puno isplati.
Nisam nikada cuo za tu testeru , ali pretpostavljam da je u pitanju jos jedan kinez ! Problem kod takvih testera je u tome sto za njih nema delova ! Kada ti se nesto pokvari mozes da je bacis ! ja imam kineskog stihla i 3 godine radi , ali su mu sada otisli amortizeri i nemogu ih nigde naci !
Imam istu testeru i služi me savršeno a što se tiče paljenja,imao sam i ja problem i izgleda da je bilo do toga što filter ne dihtuje dobro na onom dijelu gdje nalježe na karburator.U karburator je uvrnut šaraf oko kojeg ide filter a na koji se na kraju navrne poklopac filtera,e oko tog šarafa ima šupljina koja navlači prljavštinu i dok je motorka u radu ona to "proguta" a kad je hladna ne može..pozz
Zdravo,
Pratim ovu temu vec neko vreme - pa sam hteo da dodm i svoj komentar.
Ulaskom Kine na svetsko trziste, sa jeftinim proizvodima (nesto slabijeg kvaliteta), mnogim ljudima se pruzila prilika da se opreme raznoraznim kucnim aparatima, belom tehnikom, kompjuterima, raznim alatkama, pa i da se provozaju skuterima i motorciklima...
Jesenas sam trebao da uredim svoje dvoriste velicine 5 ari, izmedju ostalog i da isecem dosta starih dasaka i letvi - za ogrev... Jedan radnik mi je za ovaj posao trazio taman toliko, za koliko sam para kupio Kinesku elektricnu testeru i to sam sve sam uradio i sada mi je testera ostala "gratis".
Poucen ovim iskustvom, za uredjenje placa oko vikendice od 18 ari, kupio sam Kinesku motornu testeru. Oborio sam par suvih drveta, isekao za ogev i prevezao kuci... Na brzinu matematika: 15-estak dana lozenja drva umesto grejanja na gas (300-500din/dnevno), eto, ostade mi i motorna testera "gratis".
Ja u dogledno vreme NEMAM vise sta da secem, ali imam dve alatke - da se nadju kada pritrebaju!
Postoji problem na ovom forumu, sto ljudi koji zele da budu SAM-SVOJ-MAJSTOR, su zatrpani (nepotrebnim) informacijama o profesionalnom brendiranom alatu, umesto da se afirmativno raspravlja kako jeftino nabavljenu alatku - iskoristiti za amaterski posao, za koji je namenjena.
Tazbina (rod moje zene) imaju na Tari 14hektara! borove sume u koju vise i ne zalaze - ne smeju, sto zbog dzungle u sta se ta suma pretvorila, sto zbog medveda, tako da drva za ogrev i daske - kupuju. Poneko, ko se i odvazi - krene ekipa: prvo naoruzani sumar ispred, pa ljudi koji krce sitnis, pa drvosece sa motorkama, za njima traktori za izvlacenje i na kraju par volova - za tamo dokle traktori ne mogu da dosegnu. Sigurno za ovakve poslove NE KORISTE "vazdusne puske" i jeftine Kineske motorke, vec odgovarajuci alat.
Mnogi ljudi kojima treba pravi i ozbiljan alat su pokupovali amaterski - hobi - Koneski alat, i otud prica, "pocrkale motorke u celom selu", i bogato nablatile celu ideju hobija i mamaterizma i pristupacnih cena za ovakve aktivnosti.
MOJ doprinos temi:
1. Kada jeftina Kineska motorka "crkne" posle potrosenog jednog rezervoara goriva, da bi se vratila u zivot treba uraditi (ima varnicu - nema goriva):
- rasklopiti karburator i doci do klackalice koja otvara/zatvara iglicu za gorivo,
- vrh klackalice u obliku "zmijskoh jezika", koji se krece po vratu iglice, malo razdvojiti gore - dole, tako da membrana brze otvara i zatvara iglicu (smanjiti histerezis - inzenjerski),
- sklopiti karburator,
- motorka "pali" iz prve,
- nanovo nastelovati L, T i H
2. Kada jeftina Kineska motorka tesko pali, nece uopste da upali, zamascuje svecicu, (a ima struje) treba uraditi:
- baciti originalnu Kinesku svecicu i staviti NGK BPM7A, Champion CJ7Y ili OREGON 77-300-1,
- izvaditi i baciti filter goriva i staviti drugi, kvaliteta, barem od 300din,
- ispopritezati sve safove koji imaju veze sa i oko karburatora, bolje nabiti creva goriva, (uvlacenje fals vazduha), pogotovu ako je motorka skoro nova, (po potrebi rasklopiti karburator "odozgo" i ocistiti mikro sito i izduvati ga),
- prosuti staru mesaviju i sastaviti novu sa STIL ili DOLMAR Nemackim uljem 3%,
- motorka "pali" iz prve,
- zagrejati je, pun gas i nastaviti srecno posao...
Sa vise konkretnih opisa problema i resavanja, bilo bi manje odbacenih jeftinih Kineskih motornih testera, vise zadovoljnih korisnika jeftinog hobi i kucnog alata za kucne poslove, i manje blata na Kineskim proizvodima, koji su i obicnim ljudima - omogucili da sebi priuste alatku, koja je pre 25 godina kostala 5.000DEM!
Poz.
Pozdrav,
DULEmajstor wrote:
E sad sto se tice ulja : ove testere imaju abricku gresku i curi im ulje iz rezervoara prilicno. Ja imam isti problem ali mi sada jos vise curi ulje . Radicu na tome pa cu da ti javim kad resim problem pa ti javljam i objasnicu ti sta sam radio i kako ti to da sredis ako uopste moze da se sredi a cuo sam da moze .
Imam neku kinesku pilu, kod koje je bilo izraženo kapanje ulja, ali se sada javio problem vrlo slabog podmazivanja lanca.
Dva su pitanja:
1. Kako si rješio ovaj problem?
2. Kako doći do pumpe za podmazivanje lanca ?
Zahvaljujem na pomoći!
Ne znam da li se rai o konezu ali mene odlicno sluzi imam istu!
Zelim da dam doprinos za resenje problema .Ulje na kineskim testerama curi zato sto crevo koje dolazi do pumpe spadne i ono izlazi .Ja sam na mojoj pravio dva puta dok nisam uzeo komad tanke zice i zarajzovao oko zreva .Napravio sam ih do sada 10 komada .Morate prvo napraviti alat za skidanje lancanika,tj. prvo blokirate klip zatim odvrnete lancanik (levi navoj ).Ako vas nesto interesujte pitajte .
Imam kineski stihl 4500 kupljen pre 3 godine,otišao mi je amortizer za capu ali radi na jednom pošto ima dva,
ali juče mi je pri paljenju iskočilo parče plastike odlomilo se izašao je i jedan amortizer sa njim na mestu gde sam označio na slici (zaokruženo crno na dršciI
tako da mi se ručica za gas gore na drški od plastike ne viri ni malo već je ravna sa drškom.Zanima me kako se zove ova plastika sa amortiterom da bi je nabavio.
slika je preuzeta od dulamajstora.
Pitao sam majstora rekao mi je da je to blokada gasa i da može da radi i bez njega i da treba izbacim i drugi deo plastike koji je pukao i koji je ostalo na testeri ,pa će da radi.
Ljudi jel neko ima mot.testeru einhell royal ja imam dve godine za sada radi kao zmaj samo je problem sto ako se nesto pokvari mora da se salje do Beograda u Surcin ja sam tu kod Zrenjanina i nema da se popravlja mozda i neko radi al treba iskopati majstora ajde ako neko zna da li ima u Zrenjaninu da se zameni otiso mi onaj navoj na kojem stoji mac ima dva navoja pa mi jedan izlizan koji steze poklopac ako znate javite mi. Pozzz
@petronijes
Pozdrav. Procitao sam tvoj post na temu curenja ulja iz kineskih motornih testera. Imam jednu takvu (moja je zeleno-bela i kupljena je u Madjarskoj, mada je sve to isto) i imam taj problem sa kapljanjem ulja za podmazivanje. Motorka super inace radi, lepo pali, ali imam taj problem sa kapljanjem ulja. Stavio sam je na novine i pratio. Novine su posle 2-3 nedelje masne (da ne kazem natopljene uljem na mestu gde je ona dizna za stelovanje podmazivanja) tako da bih rekao da ulje tu kaplje, mada mozda i gresim.
Procitao sam tvoj post pa ako moze mala pomoc i malo detaljnije uputstvo oko skidanja lancanika, kako da napravim taj alat, kako se skida, kako da blokiram klip???
Hvala.
Nisam nikada cuo za tu testeru , ali pretpostavljam da je u pitanju jos jedan kinez ! Problem kod takvih testera je u tome sto za njih nema delova ! Kada ti se nesto pokvari mozes da je bacis ! ja imam kineskog stihla i 3 godine radi , ali su mu sada otisli amortizeri i nemogu ih nigde naci !