Trazim motor za kompresor.
Nasao sam jedan Simensov od 1.5 kw ali izgleda da ima aluminijumsko kuciste.
KOje su prednosti i mane ovakvih motora?
U planu imam radionicki kompresor koji treba da bude robustan- da li bi ovaj odgovarao?
Elektromotor - aluminijumsko kuciste Vs. metalno kuciste
...a ako ti (ne dao bog) pukne dekla ili nogica ,zavarićemo ne sekiraj...
Ne razumem se zato pitam, a bilo mi logicno da je tu najslabiji deo kontakt lezajeva i kucista.
A sta mislis pod 'razbiju' - lezista na kucistu?
Hvala na pomoci.
kud napisah uvodni deo posta
Siemens je ozbiljna firma
dakle, stavi slobodno taj motor i ne brini
stavi ti taj motor i ne beri brige
Opet ja i motori.
Kupim ja na aukciji pumpu za pretakanje, prodavac napisao neispravna treba se zameni semering??
Ajde mislim se toliko umem da uradim, pa dam ponudu i pobedim.
Stigne pumpa sva ulepljena silikonom gledam mislim stavio covek da ne curi, kad skonem silikon a ono kuciste pumpe skroz polomljeno, silikonom zalepljeno radno kolo pumpe
pumpa je Rover, kuciste liveno valjda gus, mozda alu??
Ima li tu pomoci , moze da se navari?
I ako znate nekog ko bi to mogao da mi zavrsi, molim kontakt na PP
probao sam sa magnetom ne lepi se, alu?
Dal se za gus lepi magnet?
Ako ne znas nekog ko to radi, probas zavod za zavarivanje pa onda dalje...
Hvala na odgovoru.
Neki servis za elektromotore i pumpe koji to vec radi?
Verovatno posle varenja treba neka masinska obrada?
Bilo bi dobro to da radi isti servis, a ako bas nema >zavod za zav.
One za koje ja znam da rade varenje svega i svacega metalnog su dvojica: Barbulj kod uciteljskog naselja i u Batajnici neka firma u Branislava Barisica Doktora. Pre izvesnog vremena sam u Batajnici zavrsio nesto za svoje potrebe i ok su uradili. Kuciste oni mogu da srede ako moze da se zavari, a radno kolo moras posle negde na balansiranje ako se to uopste isplati... Zavod je najlaksi da utvrdis koji je materijal i da li moze nesto da se uradi...
Popravka te pumpe je gubljenje vremena i bacanje novca ...
Za 1.5kW, skoro niko ne pravi čelično kućište. Čak je i stari dobri SEVER radio to od silumina do 2010. godine, kada je posle toga ugasio proizvodnju malih motora.
Čelično kućište je bolje u raznim segmentima, a manjak u termoprovodnosti se kompenzovao magnetnim karakteristikama sivog liva, koji je podizao stepen korisnog dejstva. Svakako aluminijumsko liveno kućište je bolje za visokoserijsku proizvodnju.
prednosti :
1. bolje se hladi
2. lakši je
mane
1. lakše se "razbiju" kućišta u kojima se nalaze ležajevi
mada od svega je najvažnija prednost da je proizvođač Siemens
dakle turaj i ne brini tj ne komplikuj