Vec neko vrijeme muci me sledeci problem.
Imam VW Passat 1.8 benz.ajnspric 85 god.
Desava se da se auto ugasi iz cista mira
dok vozim i ne mogu opet da upalim dok
se masina ne ohladi.Primijetio sam da se
gasi kad skazaljka na pokazivacu temperatura
izlazi iz oznacenog polja(najcesce),ili kad dostigne
radnu temperaturu (rjedje).Kad ga pokusavam upaliti
kao da nema goriva,okrece ali ne daje znake zivota.
Sacekam neko vrijeme i onda upali najnormalnije.
Za vrijeme zime nije bilo problema ni pri hladnijem
vremenu.
Znam da moram do majstora ali me kopka sta me
to toliko zeza i koliki je zaista kvar.
Ako se neko razumije ili je imao slicnu situaciju
molim za objasnjenje.
Hvala
Gasi se auto
Jos nisam bio kod majstora,nemam vremena.Auto se ne gasi neko
vrijeme.Izgleda da je lambda sonda.Ima neka fora koju sam primijenio a to je da skines kleme sa akumulatora da resetujes kompjuter.
Moze da bude problem i sa losim gorivom pa sonda brljavi.
U svakom slucaju javicu sta je bilo.
Pozdrav
Prejaka smjesa benzina znaci da dobija vise nego sto treba benzina a malo vazduha. Kada je hladan motor pase mu veca kolicina bezina i tada pa;li i radi.
Lambda moze da zeza i najverovatnije je ona i treba je eliminisati
Ako mu dam vise vazduha poveca se broj obrtaja na leru.
Oko 1100,a ne vise mogu da smanjim na srafu kod sajle.
Takodje se pali lampica od ulja iako ga ima dovoljno,
pa se ugasi sama od sebe.Sa povecanjem obrtaja dok
vozim ona jace zasvijetli,a akopustim gas ugasi se (lampica).
Dok je upaljena auto slabije vuce a svi elektricni
uredjaji rade intenzivnije.
Brisaci rade brze,svjetla jace,a kais na alternatoru
je pistao dok ga nisam pritegnuo.
Pozdrav
Ако електрични уређаји јаче раде при повећању броја обртаја у питању је реглер (обично се налази на алтернатору). Повећање напона може изазвати ефекте које помињеш, с тим што бих ја заменио сензор притиска уља.
У сваком случају, контролиши како се понаша напон на клемама акумулатора при промени броја обртаја. Уколико варира, и иде преко 14,5 волти, проблем је у реглеру...
Alternator sam promijenio prije par mjeseci
ali se ne mogu sjetiti da li je bilo problema
sa strujom.Imao sam probleme sa akumulatorom
crko odmah po isteku garancije pa sam mijenjao
alternator.prekidac za ulje radi pouzdano.
Fora je kad sve radi jace motor slabije vuce.
Dok vozim osjetim na snazi motora i tinja
lampica od ulja kad dam jaci gas jace
svijetli,traje malo pa se sve vrati u normalu.
Tada ne mogu mjeriti napon nazlost
A nekad danima vozim bez problema.
Pozdrav
Da vas ne bi sve davio mojim problemom
Ako je neko imao ove probleme ili zna
rjesenje nek se javi.
Mora se ici kod majstora da i on zaradi
neku paricu.Kad opravim javljam sta je
bilo.
Fala na strpljenju.
Pa dobro,bio sam kod majstora.Red je da vam kazem sta je bilo kad sam trazio pomoc.
Sto se tice paljenja lampice od ulja iz cista mira u pitanju je bio regler.
Iako je punio kako treba,u nekim momentima je brljavio.Moglo je da se pali bilo sta.Kad je nepravilno radio,bivao je toliko opterecen da je ustvari kocio motor,zato je slabo vukao motor.Svjetla su tada radila mnogo jace kao i ostali
uredjai sto se moze vidjeti tek uvece.
Zamijenio sam regler i sad nema tih problema.
Auto se gasio zbog prebogate smjese koja je sad podesena pa je i to rijeseno na moje zadovoljstvo.Ipak je sve u redu sa lambda sondom.
Ako je nekom od koristi to su moja iskustva.
Hvala svima koji su se potrudili da pomognu.
Pozdrav.
Dakle, par sitnica na jednom mestu i u isto vreme. :tup Dobro je da si rešio problem.
Hvala za objašnjenje, nekom će već da koristi.
Pozdrav prijatelji!Imam i ja jedan problemcic ako ga mogu nazvati tako. Auto je SEAT Ibiza 1.4MPi motor(benzin)- kada palim auto uredu je paljenje,ali mi se nakom pola minute ili minut desi to da auto promjeni rad i da mi kao ono trokita, imam osjecaj kao da ga nesto gusi i kada se to desi nekad se ugasi, a nekad nastavi rad dok ne odradi svoje i vrati u normalan rad. Ima normalan rad,sve je ok u voznji. A upaljena mi je lambica od dijagnostike, rekli su mu da to moze biti i zbog loseg goriva.Imali ko sta da kaze na ovo,kada sam ga vozila na komp. rekli su mi da je sve uredu. poslije se upalila ta dijagnostika...
Auto se gasio zbog prebogate smjese koja je sad podesena pa je i to rijeseno na moje zadovoljstvo.
Sta je "prebogata smesa" ? I meni se gasi auto
Da bi se obavio proces sagorevanja goriva u cilindrima gorivo mora doći u odredjenoj mešavini sa vazduhom.Taj posao obezbedjuje karburator ili u novije vreme razni injektori.Kaže se da je prebogata smeša ako u tom odnosu ima više goriva nego što je potrebno.To je dvostruko štetno.Prvo rasipa se gorivo (čitaj novac) nepotrebno, a drugo višak goriva ispira stublinu i time dodatno haba motor.
I resava se ...kako? Ima li negde dugme "Settings" ? )
I resava se ...kako? Ima li negde dugme "Settings" ?)
Ima, na karburatoru. Doduše ne zove se tako, a i nije dugme. Više liči na neki šraf koji se šrafcigerom okreće levo-desno dok se ne dobije pravilna smeša.
To su stari majstori, kod starih auta, radili "na uvo". Okreće "dugme" i sluša, kad motor veselo zaprede, dobro je.
Sad je to uglavnom neka elektronika pa teško da to čovek, laik, može sam da nešto uradi.
Najvjerovatnije ti termostat ne otvara zato se i pregrijava a trebalo bi ga zamjeniti zajedno sa vodenom pumpom zato se i gasi najbolje u tom slučaju kada primjetiš da temperatura raste upali grijanje u autu ali samo kao privrmeno rješenje da ti se ne ugasi pri vožnji
Što se tiče paljenja najvjerovatnije može biti da te kontakt brava zajebava ili akumulator tj da alternator ne puni dovoljno akumulator a što se tiče lampice ulja to je otišao indikator ulja jer da je smjesa zraka i benzina ne bi upalio normalno
Ako si rešio problem, napiši nam šta to nije bilo u redu. Valjaće nekom