Kupio opel suzu sad mi se poceo da gasi,filter je stavljen nov,skinem danas rezervar da isperem tu je frka.Ona je nekad bila benzinac sad je dizel,ali je rezervar ostao isti od benzinca samo je odozgo ispod sedista napravljen poklopac gde je bila pumpa otvorim ga ruka ne moze da udje i nisam znao kako skinuti crevo sto je u rezervaru na njemu je bio zicani filter njega sam pokido.I dalje mi se gasi produvam kompresorom predje 10 km i počne se gasiti:Kako ovo da resim a da ne menjam rezervar u crevu se zaglavi nesto a nista nema u rezervaru cist je.
Problem sa rezervarom na suzi
Produvo sam i nista ide par kilometara i opet na jednom se ugasi i opet uvlaci vazduh.Danas sam otvaro rezervar i vadio ono crevo sa filterom van na njemu ima jedan nastavak od tvrde plastike sa veoma malim otvorom i jos jedno malo sito u njemu sve sam to osekao i nasao jedan magnet svezo crevo za njega i spusto na dno pa cu videti.Zameno bi rezervar ali ga nema kod nas na odpadima od dizela majstor mi pominja da moze praviti problem ui pumpa pa se zato gasi.Kad hoce da se ugasi tacno se primeti pocne da se trese plastika napred i volan sto je znak da ima vazduha i onda pocne da izdise dok se ne ugasi skroz.Razmisljam o ideji za rezervar da onaj otvor gde je napravljen poklopac probusim taj poklopac spustim jedno bakarno crevo do dna rezervara i zalemim gore i sa njega provucem drugo crevo do filtera,to bi resilo ako je rezervar u pitanju.
Pokušaj da produvaš od strane motora ka rezervoaru. Inače, greška je što si pokidao žičani filter a najbolje bi bilo da zameniš kompletan rezervoar sa nekim koji je skinut sa dizela. Sada ih bar ima po otpadima. Ja sam pre par godina izbacivao dizel motor i ubacivao benzinac i pri tom menjao kompletnu instalaciju zajedno sa rezervoarom jer su se razlikovale a ta razlika nije bez veze.