Postovanje dragi forumasi!
Imam veliki problem sto se tice plinskog uredjaja na kolima .Posedujem fiatpunto 1200 2001 god i imam u njemu ugradjen sekvent AC plin vec dve godine.Taj uredjaj je ja mislim poljski i trebalo bi da je srednje klase.
Desava mi se da u toku voznje plin tek tako ispadne i prebaci na benzin kao da ga nema dovoljno u rezervoaru,bar mi se tako manifestuje (pocinje da pisti na prekidacu b/g koji se nalazi u kolima pored volana) iako plina ima dovoljno u rez.To pistanje je jako iritirajuce i prosto izbaci coveka iz takta.
Isao sam kod raznih majstora za plin, a oni mi zamenili filtere ,ocistili rasprsivac ili bar tako mislim da se zove,produvali merac pritiska plina, ali nista.To se po nima desava zbog toga sto plin nema dovoljan pritisak u sistemu.Plin moze normalno da se ponasa i da se normalno vozi da ne izbacuje i po 100km a moze i da izbaci posle 2-3 kilometra -nema pravila.To ispadanje plina se ne desava pri velikom broju obrtaja vec pri normalnoj voznji do 3000 obrtaja.Preporucili su mi da zamenim taj merac pritiska plina i da opet pokusam. Ja stvarno Nisam vise pametan pa vas molim ako imate neko iskustvo da podelite sa mnom ,mozda pomogne.
Pozdrav!
Problem:Iskljucivanje rada plina u toku voznje.
Ja imam maltene identican problem, s tim sto meni "stuca" auto i na plinu i na benzinu a neki put se desi da ne mogu uopste da prebacim sa benzina na plin(ovo obicno ujutru dok jos nije zagrejan).
Da li neko zna neki gas servis blizu lekinog brda koji se bi mogao to da mi pogleda?
P.S. Auto je micubisi lanser 91.godiste!
Unapred hvala
Sto bas lekino brdo???
Imas na ulasku u visnjcu Servis moj prijatelj Ivan.
Hvala Bane, oticicu ovih dana, pa javljam rezultate
Da nije problem u prekidacu.Imam lovato,a imao sam sl. problem.Bio sam kod majstora.Utvrdio je da je kontakt u prekidacu kad se sa benzina prebacuje na gas.
MAP senzor je verovatno u kvaru,(pokazuje lazan pritisak gasa)on je zaduzen za prebacivanje sa benzina na plin pa kad se pokvari hoce da vrati na benzin u bilo kom trenutku bez nekog pravila.
Da nije problem u prekidacu.Imam lovato,a imao sam sl. problem.Bio sam kod majstora.Utvrdio je da je kontakt u prekidacu kad se sa benzina prebacuje na gas.
Upravo to a i majstor mi je ustanovio da mi se pokvario karburator. Trenutno ga samo palim na benzin i onda cim naidjem na neku nizbrdicu ODMAH ga prabacim na plin. Ranije sam ga palio na benzin, onda ga stavim u neutralni polozaj da se isprazni benzin iz karburatora i tek onda prebacim na plin. 100% je otisao prekidac, ali trenutno nemam vremena da sad idem kod majstora.
@Amigos038: nesto ne kontam, kakve veze ima MAP senzor (manifold air pressure sensor = senzor pritiska vazduha u usisnom kolektoru/grani) sa pritiskom gasa u isparivacu?
Ja sam razumeo da je skvencijalni plin u pitanju,kod obicnog sistema ni nema map senzor,ako da je verovatno prekidac koji moze da se popravi.Map senzor kada je u kvaru nece da prebaci na plin zato sto sekvencijalni uredjaj tako radi nema vazduha nema ni plina.Jel tako?
Moj uredjaj je landi renco i nije hteo da prebaci na plin odnosno kako kad,majstor u kamenici je zamenio map senzor jer je pokazivao mali pritisak gasa ja gledao i od tada je proslo oko 6meseci sve je ok.Mogu da ga preporucim jeste skup,ali i garancija od 12 meseci na ugradjen deo se placa,tako da na kraju bude povoljno.
Evo da javim rezultate. Odem danas kod majstora i on ustanovi da je prekidac. Kaze dodji u ponedeljak, cena je oko 3000-3500din. Ja se smorio i krenem kuci kad se setih da imam jedan servis u kraju i svratim do njih. Lik uzeo poprsko kontakte sa nekim sprejom, nastelovao mi gas i sve to za 400din. Ja ga jos castio i samo sto ga nisam izljubio :hh :hh
Sad fercera, samo da ga ne ureknem
To je majstor,a ovi montiraci novih delova me izludjuju.
to su pravi majstori e to cenim
tako meni za kvar tražili mora novo izašlo bi me 50000 dinara i popravi mi jedan majstor za 2700dinara taj kvar e to su majstori
:roll :roll :roll
Pozdrav ljudi!
Konacno se resih bede i posle dosta jurnjave u praznom nadjose mi majstori kvar.
Ipak je to bio merac pritiska plina ili kako ga oni zovu map senzor.Za sada radi kao sat,nadam se da necu imati vise problema.
Hvala na trudu i Pozdrav!
Odmah sam ti rekao,ali ne slusa ja sam imao isti kvar.Dobar majsto ga je resio odmah
Interesuje me cena za ugradnju plina za Punto 2003 godište. Iz Novog Sada sam, ako može neka preporuka za majstora i servis. Hvala.
Servis sve imate na sajtu a sta nema zovite ih.
Moja preporuka.
Pozdrav
Iskacem iz teme ali
Imao sam problem sa Puntom I cesto kad ubacim kljuc nece da prepozna cod kljuca i da iskljuci blokadu motora stalno svetli narandzasto svetlo "CODE' i nece da upali
Zvao sam, bio sam kod raznih majstora i dobio razne procene pocev od novog kljuca i chipa 100e preko przenja komjutera da menjanja istog sa sve kljucevima 300e
Resenje: skinuo sam sve konektore sa kompjutera,brave, imobilajzera... pratio sam kablove i sve sam skidao i u nedostaku kontakt spreja sve sam prskao sa WD40 i naravno vracao na mesto
pu,pu,pu da ga ne ureknem od tada vise nisam imao problema te vrste
Pozdrav i ja imam isti problem desava se da u toku voznje zatrza i prebaci na trenutak na benzin ili nekad cak prebaci skroz pa na prekidacu ne mogu da ga vratim opet na plin.Bio sam pre pola godine u servisu isto se desavalo izmenjali filtere ocistili rasplinjac masno naplatili i nisu nista resili da bi me na kraju poslali kod elektricara koji je resio problem nesto oko struje i to je trajalo do pre mesec dana i opet se isto vratilo.odvezem ga juce kod tog istog javi mi da je popravio radilo danas normalno krenem kuci veceras i opet pocne da izbacuje.sutra cu morati na reklamaciju ali me interesuje da li je moguce da je u pitanju instalacija ili je veca verovatnoca da je taj map senzor?
slican problem na loganu 1.4 mpi od jedne stranke. plin ugradjen u ovlascenom servisu (ovlascen od renoa, za celu srbiju, sistem landi renzo). uzrok iskljucivanja jeste pad pritiska gasa (bilo stvaran, usled smanjenog protoka, bilo lazan, usled neispravnosti senzora), ali nismo otkrili gde, jer nismo hteli previse da petljamo po tudjoj nadleznosti... covek poludeo zadnje sto znam da je najavio da ce da ide da mu izvade uredjaj i vrate pare
problem moze da bude bilo gde na putu od boce do senzora: prikljucak na boci, neka nezgodno napravljena krivina (ili nezgodno nastala tokom eksploatacije, usled udarca i sl) ventili, sam isparivac... i naravno i sam senzor. senzor vredi zameniti za probu, pa ako rsi problem, onda ga i platiti, inace veca je verovatnoca da je zez ipak negde u dotoku plina