Ovdje bi se moglo malo pisati koga zanimaju visokotlačni perači kao što su :Karcher,Vap i dr.
Ako neko ima kakav problem vezan uz ovu temu neka se javi mogu dosta pomoći.
Visokotlačni perači
Nisi napisao gdje curi ,al nema veze.
Moraš zamijeniti dihtung ,gumicu koja se nalazi na tom spoju gdje curi.
Dobro pogledati da nije kakvo napuknuće kućišta na to mjestu jer to je ipak visoki pritisak,treba dobro gledati.
Ako nije ništa napuklo da se popraviti samo strpljenja.
Pitanjem ima li mu pomoći više sam mislio na to da li za te starije modele ima delova, jer mi je par ovdašnjih majstora sugerisalo da ga bacim jer je taj model zastareo.
Nisu hteli ni da ga pogledaju.
Što se dijagnoze tiše, mislim da curi na spoju glave i motora, što navodi na to što si rekao - možda je propala neka gumica, ili je naprsnuće.
Pošto nisam detaljno zagledao, moraću ponovo da ga otvorim, pa ću valjda nešto više saznati.
U svakom slučaju hvala, još ćemo se "ćerati" oko ovoga. Ko zna, možda nešto i uradimo.
Za njih je to slaba lova za naplatiti ,ali sve se da popraviti samo lako ne odustaj .
Da li duzina creva utice na pad pritiska na mlaznici pistolja peraca? Ne mislim na neke ekstremne duzine...
Konkretno imam Karcher K5, skoro kupio nov, uz njega dolazi crevo od 8 m. Da li da uzmem jos jedno crevo od 10 ili 15m? To dodatno crevo bih koristio samostalno (ovih 8m jedva stize oko auta,10 bi bilo super) a povremeno bih spojio ta dva za neko pranje iza kuce.
Da li se primecuje razlika u pritisku na crevu od 15m u odnosu na 8m, naravno istog promera? A, kada ih spojim bice 23m, da li ce ta duzina znatno uticati...?!
I kako se pravilno izgovara Kerher ili Keršer?
Možeš slobodno priključiti ne bi smjelo biti nekog odstupanja u pritisku.
Izgovara se Kerher.
Ok, hvala.
Porucicu ovo od 15m.
Neko kaze ovako, neko onako, nisam bio siguran za pravilno izgovaranje...
Pozdrav
Imam Hubnerovu airles pumpu za farbanje(krečenje).
Koristio sam je za farbanje zidova i mislio sa da probam da je koristim za pranje.
Ako bih zamenio diznu(nabavio pušku) da li bi se mogla koristiti za pranje. Radni pritisak kod farbanja je bio oko 120 bara.
Treba provjeriti koliki je protok pumpe, mislim da je to mali protok za pranje, i ne znam kako je rijeseno napajanje bojom, posto voda iz vodovoda ima oko 2-3 bara pritiska, a farba obicno ide u rezervoare bez pritiska. Probas pa ces znati, mada mislim da je greota upropastiti pumpu za farbanje i pretvoriti je u vapovku, kad u lidlu budu puromati koji su odlicni sa 140 bari za 12000 dinara
Treba provjeriti koliki je protok pumpe, mislim da je to mali protok za pranje, i ne znam kako je rijeseno napajanje bojom, posto voda iz vodovoda ima oko 2-3 bara pritiska, a farba obicno ide u rezervoare bez pritiska. Probas pa ces znati, mada mislim da je greota upropastiti pumpu za farbanje i pretvoriti je u vapovku, kad u lidlu budu puromati koji su odlicni sa 140 bari za 12000 dinara
Hvala na odgovoru.
I ja sam sumnjao u protok...
Znam da je šteta, ali imam 2 kom.
Jedna je manja , sa rezervoarom(levak) od 10 l a ova koju bih budžio je veća i nema rezervoar nego ulaz za crevo .Ali ne vuče nego farba slobodnim padom bi trebalo da ulazi.
Glupo mi da mi stoji i propada.Inače ni tu manju ne koristim, jer se ne bavim tim.
Pozdrav
Pa sada ne znam koje su cifre u pitanju, ali svakako mislim da te pumpa nisu jeftine i mislim da se moze prodati za vise para nego sto kosta neka solidna puromat masina. Samo pusku da kupis to ti je 20-30e, pa vjerovatno adapteri za crijeva, e sad da li ona koristi komprimovani vazduh za farbanje ili direktno nabija pritisak boje, sto sam vidio samo na ogromnim masinama za farbanje brodova.
I iskreno 120 bari mi je i vise nego ogroman pritisak za farbanje, da li pumpa pravi toliki pritisak u samom cilindru ili komori za sabijanje ili u sistemu.
Iako obozavam da improvizujem sve sto se moze, mislim da je greota unistiti nesto sto mislim da je daleko skuplje od puromata.
Pa sada ne znam koje su cifre u pitanju, ali svakako mislim da te pumpa nisu jeftine i mislim da se moze prodati za vise para nego sto kosta neka solidna puromat masina. Samo pusku da kupis to ti je 20-30e, pa vjerovatno adapteri za crijeva, e sad da li ona koristi komprimovani vazduh za farbanje ili direktno nabija pritisak boje, sto sam vidio samo na ogromnim masinama za farbanje brodova.
I iskreno 120 bari mi je i vise nego ogroman pritisak za farbanje, da li pumpa pravi toliki pritisak u samom cilindru ili komori za sabijanje ili u sistemu.
Iako obozavam da improvizujem sve sto se moze, mislim da je greota unistiti nesto sto mislim da je daleko skuplje od puromata.
Pa videću da je "uvalim" nekome.
Inače gura diraktno farbu(airless) koliko ja kontam.
Kad sam farbao jedan spoljni zid na barometru je pokazivalo 120b.A kad pustim pištolj pritisak gura prako bajpasa farbu nazad u rezervoar i meša je.
Gledao sam po oglasima i uzeću neki punomat a pumpu ću malo srediti i ponuditi nekome....
Pozdrav
Obavezno ako hoces puromat da valja, juri samo aluminijumsku glavu pumpe, mesingane su profi i preskupe. Plasticne izbjegavaj, i nemoj da te zavaraju zvucna imena proizvodjaca, i bosch, karcher i sl prave plasticne pumpe u niskom cjenovnom rangu. I sto je najgore plasticna pumpa a stave alu izvod za pusku i onda narod misli da je alu pumpa, a ono samo alu izvod cijevi. Gude su odlicni puromati, daleko iznad svoje cijene, parkside, jedna varijanta 140 bari je alu, ostale su plastika. Einhell ima crvenu seriju sa alu pumpom ali je dosta skuplji od gude
Al i voda su vrlo losa kombinacija , oksidacija , skrama pogotovo kad se koristi pa bude pauza
Pa i ja sam mislio, ali otvarao sam pumpu na mojoj gude masini, i valjda su cilindri presvuceni necim, a i voda bude svo vrijeme u cilindrima, jer posle 15 godina, radi kao nova. Promijenio sam joj gumice na poklopcima cilindara, na njima je propustilo vodu posle 12-13 godina i evo je i danas radi savrseno.
I. Mesingane pumpe moraju da budu u vodi stalno, a one se koriste kod skupih masina i profi varijanti. Sad imaju i neke teflonske i ko ce ga znati kakve sve. Vlaga i vazduh su problem, ali voda sama po sebi nije. Pa glave motora i hladnjaci na motorima sus su svi aluminijum i ne smeta im voda. Antifriz se od skoro tek koristi i zimi i ljeti, ranije se to mijenjalo sezonski.
A nekoliko plasticnih su mi donosili iz komsiluka, cak i karcher sa plasticnom pumpom i pukne jednostavno plastika, a niti moze da se zavari, niti joj ima spasa. Pogotovo ako ostane bez vode, crijevo dovodno se presavije i sl, spali se pumpa za cas, pregrije i vozdrica.
Uzeo sam ljetos parkside i odmah otvorio da provjerim da li je alu pumpa i jeste, bas kao sto su opisali u reklami.
Bosske,
može li negde da se nabavi glava za mali Kerher 210 PLUS, ili barem set gumica. Koliko bi to uopšte moglo da košta?
Stoji mi već par godina. Procureo, a žao mi da bacim.
Pa ja sam gumice i cini mi se teflonske ili kako se vec zovu gumice na klipovima nasao u prodavnici hidraulicne opreme, imaju sve moguce gumice i kvalitetne su, gumice su bile nesto par dinara po komadu a ti prstenovi sad slagacu, ali oko 50 din komad, i semering na prekidacu pritiska je oko 120 din. Mada za klima uredjaje i auta sam probao lidlove gumice iz seta, i odusevljen sam kako drze.
Jedino sto moras odnijeti uzorke zbog dimenzija.
Karcher 210 plus.
Curkao je po malo, ali ja nisam bio zadovoljan, pa sam pokušao sam da ga popravim.
Izgleda da ga nisam dobro sklopio. Rezultat - sad curi još više, a nisam ništa pametniji nego pre rasklapanja.
Ima li mu pomoći?
Ništa ne ostavljam nezavrš