pozdrav,imam frizider beko GNE 134613x sa problemom,u pitanju je side by side frizider sa enbraco inverter motorom,frizider je novije generacije sa elektronikom,frizider u principu radi ali se desi jednom u dan-dva nekad i tri da frizider izbaci gresku na displeju i onda nece da ponovo ukljuci kompresor sve dok ga ne iscupamo iz struje i posle nekog vremena opet ukljucimo,onda opet radi i tako dok ne zezne stvar,kontaktirao sam ovlasceni servis lth o kojima mogu da kazem samo najgore,veoma neljubazni,veoma arogantni, zvao sam 20 puta dok se jedva neko nije javio na telefon,u principu frizider je tezak 110kg i nije mi jednostavno da ga setam od servisa do servisa pa bih molio ljude koji poznaju ovu materiju da pokusaju da mi odgovore sta moze biti problem, spreman sam da platim onome ko me tacno uputi na kvar i ako se ispostavi da je to casticu ga 20e za savet to je najmanji problem,frizider je kostao oko 1000e i glupo je baciti ga jer je skoro nov možete poslati PP poruku.
Frizider Beko GNE 114613x izbacuje grešku
greska koju izbacuje je u vidu znaka uzvika na displeju nema nikakvih drugih specificnih znakova
Koliko uspevam da najdjem na netu kada izbaci znak uzvika znači da radi u servisnom modu , dakle gasenje duže od 30 sekundi poništava taj mod . Pošto vam je uredjaj u garanciji nema druge nego da jurite servis .
Evo i spiska kodova http://www.ukwhitegoods.co.uk/help/fault-codes/refrigeration-fault-codes...
nije u garanciji,kupio sam ga u svajcarskoj a i da je u garanciji navedeni lth servis je nadlezan a njih kad zoves to je poseban dozivljaj,cekas dva sata da dobijes nekog ko te posle prosledi nekom drugom pa on nekom trecem pa ovaj onom prvom i tako u krug,ukratko bas ih je briga za probleme kupaca i nedaj boze da imas nasu garanciju to je takodje dozivljaj,ostvariti garanciju je ravno svetskom cudu,
I sam sam imao losa iskustva sa njihovim servisom,zvao po 5,6 puta,pokusavao na fin nacin i nista,otkace te samo tako.Onda ih je zvao moj brat uz zestoku raspravu i svadju poslali su sutradan momka koji je dopunio sistem i od tad je ok.
Nazalost fin i kulturan pristup kod njih nije uspeo.
Pa onda to menja celu priču pozovite bilo koji servis i problem je rešen
zvao sam 10 servisa,svi nesto nagadjaju niko da se konkretno uhvati da radi,probao da saznam koji otpor imaju sonde da mogu da ih testiram na toplo-hladno niko nema info o tome,pokusao da nadjem novi softver da ga preflesujem ni to niko nema
Za početak napišite ili slikajte koju "grešku" izbacuje . A sem toga ima još servisa osim pomenutog . I slobodno napišite mail proizvodjaču direktno pa im opišite situaciju u koju su vas doveli
Porobajte sa ovim servisom http://www.etcservis.rs/servis/beko-servis
https://www.facebook.com/tenzor1/
https://tenzorisanje.wordpress.com/
https://www.youtube.com/channel/UCHEOtDmyQYSMVXVjjyVsWkw