imam par godina trimer FS85 i sve je bilo uredu do ovog proljeća.
radi u leru,no kada dodam gas nemože postići radne okretaje ili se ugasi.
zamjenio sam gornju i donju membranu no sve je po starom.može li pomoć?pozdrav
Motorne kose-trimeri
Ja imam FS 100 sa 4-taktnim motorom, nije se do sad kvarila a jednom sam cistio diznu u karburatoru... to ti je najvjerovatnije problem...
Pozdrav ljudi,nov sam ovde.Radim servis i prodaju delova za Husqvarnu i Stihla,pa se nadam da cu moci nekom da pomognem u vezi problema sa masinama.
Skoro sam postavio ove proizvode pa mozete naći dosta stvari za starije stilovke,huskvarne i ostale motorne kose.
Nema reklamiranja na ovaj način.Zvukoljub
dddddd Predpostavljam da servis mašina nije besplatan.Ja sem reklame za tvoj servis ništa drugo nisam video, a od pomoći članovima koji imaju problema sa pomenutim mašinama ni P, čak nisi odgovorio ni na postavljeno pitanje zašto se čoveku mašina gasi, odnosno ne postiže potreban broj obrtaja.
Ako želiš da se reklamiraš na forumu i to može al ne na ovakav način. :bye2
Nisam se ni trudio da odgovorim na kvar trimera jer je,predpostavljam,covek odavno resio kvar s obzirom da jet o bilo u Aprilu 2009.
Slazem se da sam hteo da postignem neki vid reklame,ali mislim da bi clanovima bilo od znacaja da da imaju gde da nabave delove,kojih vise nigde nema.Al ok,kako vi kazete tako ce biti.
Posedujem trimer Stil FS 120 ali pojavio se problem da posle potrosenog rezervoara goriva trimer NECE ponovo da upali sve dok se potpuno ne ohladi.Ne pomaze ni pumpica ni cok ni pun gas ni bez gasa ama bas nista samo potpuno hl;adjenje pa onda startuje bez problema ali treba da prodjenajmanje 1sat i 1/2 sata a to je mnogo.
Molim ako je neko imao slican problem kako ga je resio???
tad kad nece da upali proveri ima li varnicu, ako nema onda ovo moze biti razlog
andro -nisam nikakav serviser ali imam motornu testeru trimer i kosacicu pa mi dosadilo da nosim po servisima . svaku od njih sam popravljao i prostudirao i na kraju ti mogu reci da tu nema previse pameti-
sto se tvog kvara tice da kad dodas gas nemoze da postigne obrtaje i gasi se problem je u maloj ili velikoj kolicini goriva-najcesce velikoj-to resavas tako sto kad skines onaj deo sto nosi drukalicu za ac pumpu ispod njega se nalazi membrana koja naleze na polugu koja zatvara ili otvara iglu za gorivo - verovatnoca je da je prljavstina usla ispod igle to izduvas i sve ce biti ok-u nemalo broja slucaja guma na vrhu igle zna biti losa u tom slucaju bi je morao zameniti-moram te upozoriti da membranu moras pazljivo skidati jer uvek bude prilicno zalepljena za telo -bilo bi dobro da i nju zamenis
moram priznati od sile kvarova ni jedan nije slican tvom micco
ali pre nego sto ista lupim moram da te pitam dali trimer radi normalno kad upalis i celo vreme sve dok nepotrosi svo gorivo
Pozdrav,
imam einhell mt26 benzinski trimer. Ne znam kakav je slucaj sa ostalima ali ovaj nema hladjenje, tj.nema nikakav ventilator. Hteo bih da mu nabacim neki ventilator od kompjutera pa da koliko toliko izvlaci tolpotu sa cilindra. Kontam da ima bobinu, i paljenje. Na koliko volti radi ta bobina, hteo bih da iskorostim taj napon da pokrece ventilator? Nekada sam rasturao stare tomosove motore za APN i znam da ima bobina koje rade na 6 i 12V. Kako je to ovde osmisljeno?
Hvala unapred
jesi li ti siguran da nema ventilator??? svaki sus motor ima i svoje hlađenje pa tako i tvoj trimer, pogledaj sa strane magneta da li vidiš neka peraja, trebalo bi... da li kao deo magneta ili kao poseban plastični deo koji se učvršćuje na magnet (skini poteznicu za paljenje, tako ćeš najlakše videti), osim, naravno, ako neko nije skinuo, mada ne verujem, pregrejao bi se i zaribao a ti ne opisuješ nikakve teškoće sa njim osim da "nema" ventilator.
a to što misliš da staviš ventilator od kompjutera... pa to prosto ne bi išlo. to ne bi ni na apn-u uspeo, naizmenična struja je u pitanju a da ne spominjemo napon promenljiv brojem obrtaja... da ne ulazimo dalje u sitna crevca, vidi ti to što sam ti rekao pa javi.
Ne osetim nigde da duva dok radi. Problem mi se javio danas da se istopio deo plastike koji okruzuje auspuh. Kontam ja da je to najprostiji model i da nije za neke velike povrsine. Radio sam nekih 20min, odnosno dok nisam potrosio skoro ceo rezervoar, koji je oko pola litre. Nije meni frka da "ispravim napon" i da ga ogranicim na 12V. Ipak je to obican ventilator i da ce se brze vrteti na vecem naponu . Sutra cu ja u svakom slucaju to da "pregledam" da nadjem gde ima napona, nego rekoh da pitam,mozda neko ima ideju. ima bas lepo mesto za vetilator koji ide na procesor
Evo pogledaj ovde, nigde nema ventilatora.
http://www.einhelltools.co.uk/pdfs/store/966.pdf
da, deo plastike koji okružuje auspuh, dakle, najtopliji deo... verovatno je plastika bila preblizu a i ugrejao se poprilično posle 20 minuta rada, kako ti reče nije to profi mašina
što se ventilatora tiče, nije ni čudo što se ne vidi, on se nalazi ne magnetu agregata koji je uokviren crvenom bojom a koji nije predstavljen u ovako razvijenoj šemi.....
Pogledaj sliku na trecoj strani, tamo je motor rastavljen i opet se ne vidi ventilator. ALi i na ovoj slici se vidi samo taj polopak ispod kojeg bi bio ventilator. Ja sam skidao poteznicu jer se bila raspala pa sam video da nema ventilatora. I od tada sam poceo da razmisljam o igradnji istog, ali nisam nesto mnogo kosio pa sam odustao. Ali ovog leta cu malo cesce sredjivati bastu jer sam posadio neko voce.
Sve u svemu, da ima ventilator osetio bih makar ikakvu cirkulaciju vazduha. Reci ti meni, da li sigurno postoji dolazni napon na bobinu, da ne rasturam bezveze? Ako postoji, nije meni frka, razumem se vise u elektroniku nego u mehaniku, da ga "ukrotim" i napravim da bude odgovarajuci druga opcija mi je dve Li-ion baterije i resen problem. radice sigurno pola sata pa na punjenje
hvala jos jednom
ovako ti stoje stvari, moja greška, magnet je na suprotnoj strani od poteznice, na toj toj trećoj strani pod brojem 15 (zaokružen crvenom) je magnet sa ventilatorom a pod brojem 25 (narandžasto) je bobina koja se montira iznad magneta, ne ispod kao kod apn-a i ostalih, nama dobro poznatih, motorića. to je neka vrsta elektronike, bobina čeka da tačno određeni deo magneta (plavo) prođe ispod nje i onda okida varnicu, nema tu nekog posebnog pravljenja struje odakle bi mogao da je uzmeš, i primar i sekundar su u istom oklopu ali ti uvek možeš da izmeriš (ako imaš čime) koliki je napon na žici koja ide na dugme za gašenje, nisam to nikad radio i ne znam čak ni približno koliki je. kada se taj napon dugmetom za gašenje prenese na masu trimer se ugasi jer ostane bez varnice, ali toliko sigurno znaš. jedina šansa ti je žica za gašenje, druga opcija ne postoji a i navedena je samo u teoriji, ako razumeš šta hoću da kažem. jedino u šta sam siguran jeste da ventilator postoji i jasno je označen ali isto tako postoji mogućnost da su peraja odlomljena ako je nešto upalo tamo gde ne treba ili neki drugi slučaj, mada sumnjam, video bi ostatke a i čuo bi... da ne nagađam, ti ćeš to bolje videti.
Jeste , u pravu si, broj 15. Tako i pise dalje u teksu... nisam provalio.
Hvala ti i na savetima za struju. Videcu koliko je napon na prekidacu, znam kako to da izmerim, nije frka.
I pogledacu da li je neko peraje odlomljeno, ali ne vidim odakle bi ista uslo tamo. A mozda jednostavno tako malo duva i da je to dovoljno za hladjenje motora, a auspuh je istopio ono jer je to ipak samo jeftina plastika
javi rezultate, možda pomogne još nekom, pozdrav.
zdravo imam problem sa motornim trimerom stihl fs 86.kad povucem CHOKE ona povuce gorivo posle toga vratim CHOKE i pritisnem gas ona upali i radi pod punim gasom nekih 5 sekundi i onda se ugasi i tako svaki put.promenio sam set membrana u karburatoru medjutim nista spektakularno.Samo da napomenem kada sam je dobio posto sam je dobio pokvarenu iz nemacke nisam je mogao ni upaliti.Narucio sam membrane u stihl servisu pogledao klipove na internetu kako se radi zamena membrana i zamenio ih.Ostvario sam neki blagi napredak jer sam je upalio ali problem nisam resio jer radi 5 sekundi dok ne potrosi gorivo i onda se ugasi i tako sve u krug.
Ako moze pomoc savet itddd...dbio bih zahvalan...
Добио сам и приватни мејл, али заиста нисам у могућности да било како помогнем у овом случају. Жао ми је.
nadam se da je neko imao slican problem i nasao resenje nista drugo..
a jesi očistio filter goriva koji se nalazi na kraju creva u rezervoaru?
pozdrav
moze li neko objasniti zbog cega kad upalim trokira tokom rada, ne radi ravnomjerno vec se gusi
hvala
Imam trimer marke Vilager kupio sam ga novog i dvaput kosio sa njim, onda mi je stajao godinu dana i kad sam hteo da ga upalim nije hteo nema sanse da upali proveravao sam svecicu nije svecica, uzeo sam malo goriva odvrno svecicu i sipao direktno i zavrnem svecicu on odma upali i dok ima to sto sam spricno on radi par sekundi, skontao sam da ne dobija gorivo rastavio sam karburator i dosao do dve membrane i video da druga membrana pokriva rupicu gde bi gorivo trebalo da ide dalje kroz karburator probao sam da tu cevcicu ocistim ali kad duvam vazduh kroz nju prolazi znaci nije zacepljena a i dok je radio nije imao dobru turazu nznm zasto gorivo kad dodje do membrani ne moze da ide u tu rupicu pa u cevcicu dalje ima li neko neko misljenje sta bih mogao da uradim jer ja stvarno nznm membrane izgledaju ok
Imao sam sličan problem proletos ali sam sam kriv jer ga nisam spremio za mirovanje preko zime.
Mislim da sam na ovom forumu naleteo da je deo problem nastao i zbog goriva tj. aditiva u njemu koji oštete te membrane. Meni je ček kapalo gorivo iz karburatora.
Ne znam koji savet da ti dam jer sam duduk za te stvari. Moj trimer sam čačkao, palio, čistio neka dva-tri dana i na kraju je pametniji popustio i krenula je sezona košenja.
Možda je samo tražio malo pažnje, ljut što ga se nisam setio cele zime
Pozdrav
Imam trimer profarmer cg300 koji kada potežem ručku od trimera jednostavno ide na prazno neče da uhvati da zastarta,pa ako netko zna u čemu je problem da ga probam popraviti.
Hvala
Druze zameni membrane i resices problem
igorv
Ostaje li kanap izvucen ili samo vrti u prazno, ukoliko ti ostaje kanap izvucen i ne vraca se otisla ti je opruga ili ako vrti u prazno stradala ti koturaca startera. Ona je plasticna sa zubima koji su se izlizali, po meni iz licnog iskustva trebalo bi da pase od nekog MTD-a ili starijih alko triemera, homelite, itd.
Kako mogu vizualno da razlikujem L i H zavrtanj za podesavanje karburatora
Imam Einhelov trimer već jedno 5-6 godina. Nisam imao nikakvih problema do pre 2-3 dana. Kada sam hteo da ga upalim kako povučem poteznicu tako izbacuje benzin na auspuh. Dali možete da mi kažete dali je problem u membranama u karburatoru pošto hoću da kupim drugi karburator ili je nešto drugo u pitanju?
Pa ako izbacuje gorivo na auspuh, to moze samo da znaci da je problem u karburatoru i da lije gorivo i naliva u cilindar, blok motora i na kraju i u izduv. Da li se to desava posle jako puno verglanja ili cim zaverglas. Hoce kod nekih trimera da posle par godina upotrebe ocvrsnu membrane, zacementira se gumica na ventilu u karburatoru pa propusta gorivo, pogotovo ako je trimer stajao tako da moze gorivo da se slije iz rezervoara na usis. Kod einhella koliko znam nema ni jedan model sa podesavanjem protoka goriva, pa kako je podesen tako mu je,
Prvo treba vidjeti da li to izbacuje posle dugog verglanja ili odmah, onda treba skinuti svjecicu, pa sacekati da ispari svo gorivo iz motora, okrenuti motor tako da moze gorivo iz bloka da se slije do cilindra i izadje na otvor za svjecicu, povremeno na prazno zaverglati da sto bolje rorivo izadje iz bloka, jer ako izlazi na auspuh, onda je blok pun goriva, i tako ostaviti par sati da to sve izadje i ispari, onda provjeriti struju na svjecici, i sklopiti. Ako i dalje izbacuje gorivo na auspuh, karburator je za zamjenu, jer ne isplati se akati se sa tim karburatorima, em su jeftini, em dok sve na njima zamijenis, pa jos ako je model gdje ne moze da izvrne dizna, tesko je to osposobiti.
Nov za einhell kosta hiljadu dvije dinara, i greota se akati oko toga kad su i membrane skoro pola cijene.
Kod većine trimera u sklopu karburatora je i pumpa za gorivo. Vrlo jednostavna sa par ventila u vidu gumenih listića . Najčešće je tu problem u tim ventilima. Treba ih očistiti ali vrlo oprezno jer su tanki i nežni.
Problem još može da bude ako se prepuni rezervoar, jer ako nema vazdušnog prostora , onda pumpa ne može da "povuče" gorivo.
I naravno, pogledati diznu u karburatoru.