Pozdrav svima.
Imam suzu 1990 godiste.Ugradio sam mu autogas pre 3 godine.Pre nekih dva meseca,mi je poceo stucati motor i na kraju nije vise hteo da radi na plin.Otisao sam kod majstora i on mi je zamenuo filter koji se nalazi u maloj posudi kroz koju gas prolazi.Stvarno je bio prljav ,jer 3 godine nije menjan.Posle toga mi je podesio nesto na isparivacu i od tada motor radi savrseno,ali puno trosi.Imam tocak bocu od 40 litara.Ja sipam uvek pun rezervoar,i nikad ne stane vise od 36-37 litara.Sa tako punim rezervoarom prelazio sam na istom putu kojim putujem svaki dan na posao po 400-480 Km,zavisno od kvaliteta gasa.Sada pri istim uslovima predjem jedva 300Km.Video sam na forumu i ovom,a i drugim,da se isparivac steluje.Neki moji prijatelji su mi rekli da ja to sam mogu podesiti.Stavio sam sliku isparivaca dole.Znaci ja sam zavrtanj broj 1,zavrtao sve dok motor nije poceo da se gasi(prvo sam naravno zagrejao motor na radnu temperaturu).Zatim sam isti zavrtanj odvrtao i motor je poceo da radi sve bolje.Nisam ga vratio kako je bio,jer tada nista ne bih uradio,nego sam ga ostavio malo zavrnutog.Motor je radio i nije se gasio,ali malo je trzao.E onda sam sraf broj 3 malo odvrnuo i motor je poceo lepo da radi.Provozao sam auto i nema problema.Ne trza,ne gasi se na semaforu dok cekam,dobro vuce...Interesuje me da li sam dobro postupio.Da li mozda mogu jos malo da zavrnem sraf 1 i da odvrnem sraf 3.Da li cu smanjiti potrosnju ovim sto sam uradio.Na kraju da li neko zna da mi objesni za sta sluze ta cetiri srafa na slici koju sam postavio.Broj 1 regulise protok goriva,broj 4 je valda neki cep za ispustanje necistoce iz isparivaca,ali cemu sluze srafovi broj 2 i 3,ne znam.Na kraju mozda bi bilo dobro ako neko zna da opise podesavanje na ovom uredjaju,sto bi pomoglo verovatno jos nekom osim mene na forumu,a i sire.
Unapred zahvalan i srdacan pozdrav!
kod tebe vise nije to do stelovanja , moras da oteras u servis da ti zamene membrane , prvi znakovi su velika potrosnja