Kakva su vam iskustva sa njima, kako sa ovim boljim markama tako i sa kinezima?
Koji bi preporucili skuter do 50 kubika?
"Najbolji auto je nov auto" cini mi se da je rekao direktor BMW-a ili neke nemacke fabrike automobila
Dobro, ako uzmemo da je NOV, koji onda predlazete?
Haahahahahha
E pitanje je bas bas .
Kinezi ko kinezi , otprilike retko koji doceka otplatu kredita , korejanci vec malo bolje ali opet daleko od " Djilere " "Aprilia" i slicnih .
A evo informacija iz prve ruke kinez pod imenom "Baotijan " je plac majke bozije pocevsi od plasticnih guma pa do motora , sve gore od goreg , mojih par drugara ih ima a znaju da imam radionicu pa po onom principu :" Majstor Zivota samo ga stavite na noge .... "
Koreanac Kymco je vec malo bolji mada i on ima mnogo losih tehnickih resenja , recimo karburator je preko gumenog creva vezan za cilindar , sva creva su jako loseg kvaliteta .... I ovih sam "radio" par komada opet drugarima
I najbitnije da se kaze svi ovi kinezi i koreanci su vazdusno hladjeni motori bez prinude , tako da su beogradske guzve na +40 pa jos uzbrdo u Kneza Milosa vrlo nezgodni za njih , da ne kazem da mogu da izdrze te uslove do 30-ak puta . I za kraj kurbla na tim skuterima je samo za krajnju nuzdu palenje ide na kljuc iliti 40-ak puta nagazi kurblu i oman mozes da menjas kais i rolnice .
E upravo tako sam i cuo, da je taj Kymco najbolji ali da i on nije nesto :tup Znaci, bolje kupiti polovan skuter neke poznatije marke, nego kineza?
Mada, sad nesto razmisljam, kad se vec Zivota otkrio, da ja ipak uzmem kineza, pa da se druzimo cesto :hh :hh :hh
http://www.youtube.com/watch?v=U5sJE7LJuLQ
:hh :hh :hh :hh :hh :hh
Ovaj klip sa majstor Zilijenom ( Bora Todorovic ) a majstor Zivota je Zoran Radmilovic . Eve ga OVDI
I da ti odma priznam pre bih vadio motor iz kombajna i to na ruke nego da otvorim plastiku sa kineskog il korenskog skutera , sav se izodirem i isecem ko da sam bio na Ivo-Dzimi .
Uzmi nekog ozbiljnijeg polovnjaka i miran si i ti i ja :hh :hh :hh
:nono :nono :nono neces se sad tako lako izvuci :hh :hh :hh
Nije ni na Ivo Dzimi tako lose
Btw, da se vratimo na temu - vidim da ti skuteri imaju u proseku od 2-4konjske snage, pa me interesuje da li znas za neke koji imaju i vise(ne racunajuci vozaca), jer ipak treba to malo cudo kinesko ili ne, da vuce mene od 115kg :hh :hh :hh
Pa to i jeste jos od jedan "hendikepa " kineza bas ta mala snaga . Recimo ti i tvoj Baotijan od 3 konja uz Kneza Milosa jul mesec u 14 h . I recimo da bi izdrzo max triput to i onda generalna .
Recimo da ispod 4,5 konja ne vredi ni gledati skutere , ipak su tu automatski menjaci i to uglavnom inercioni
Evo bas ovaj MODEL kad nosi oko 170 kg ( dvoje ) se i po ravnom dosta muci .
A to je jos bio kao najprodavaniji model i skuter godine :tup :tup :tup
Sta mislis o ovakvim nekim skuterima:
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Motocikli/Do-50-ccm/Skuter-V...
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Motocikli/Do-50-ccm/Skuter/1...
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Motocikli/Do-50-ccm/Skuter-S...
Piaggio je tradicionalno dobar. To je cerka firme od vespe. Ja licno imam Piaggio milenijum 2000 godiste,50 ccm,na njemu neverovatnih 32 000 Km,jos neotvaran. Radi fenomenalno jos uvek.Na ler-gasu broji kad radi i radi stvarno na minimalnom broju obrtaja.Ono pravo;cak-cak-cak-cak.To znaci motor jos uvek radi kao iz fabrike da je izasao.Ide pravih 61 Km/h a pokazuje 70-ak. Ovi novi Exploreri i sta ja znam. Probali smo i niko nije mogao da toliko smanji ler-gas,kao sto je kod Piaggio jer im se pre toga vec ugasi. Vuce fenomenalno uzb-brdo. Dok se ovi sa Kinezima poguravaju nogama uz brdo da izadju,ja tu izlazim 30Km/h sa jos jednim a i 40Km/h. Recite da lazem.Ni ja nisam ranije verovao da je tako nesto moguce! Boli me bas. Ja nemam nijedan razlog da vas slazem!
@djuma ako si ozbiljno resio da uzmes skuter, ovi free od 50cc su ti najbolji moguci izbor.
Piaggio definitivno!!! Ima ovih postanskih da se uzme za male pare... ali moras da povedes nekoga ko se razume da ti ne bi uvalili krs. Moj drugar je uzeo i , sto neko malopre rece, ide kao blesav... Kad sam ga provozao nisam mogao da verujem sta krije tako mala masinica
ja sam pre dve godine uzeo peugeot V-clik supruzi da ide na posao s njim i zadovoljni smo ima servis rezervni delovi servis košta 1000din.(zamena ulja u motoru i menjaču rolnica svećica i filtera vazduha i goriva)s tim da ja kupujem sve stavke servis izađe 9000 din. radim ga po tabeli servisne knjižice
mada sam ja pretenzirao da uzmemo street fighter-a ali ni da čuje tela ovaj najmanji pežo skuter jer liči na vespu u ravnici je dobar nosi ladno 180kg mene i ćeru ja (110kg) već za BG neznam
ako bi uzimao polovan piaggio free
moj je vaki i koštao 1100e nov u salonu u kekendi sa carinom i transport iz BG ukupno 1180e pre dve godine
Prvo mesto dele:Aprlia Gilera Piaggio
Drugo mesto: Honda Yamaha
Trece mesto: Peugeot Tomos Puch
devedesetdeveto mesto: Svi Kinezi Koreanci i slicno
Svi veoma lako mogu da se friziraju na 80ccm i tada idu oko 100-140kmh i bez problema vuku uzbrdo dve velike odrasle osobe
U zavistnosti od zeljenih performansi menja se cilindar, klip, glava, karburator, auspuh.
da i novina o zakonu u saobraćaju skuteri moraju biti osigurani što košta godišnje 1000din.ko vozi ne osiguran skuter kazna 5000din.
S obzirom da mi budzet i nije nesto (do 500evra maksimalno), izgleda da cu morati da se baziram na polovne skutere, ali naravno da cu pogledati samo ove koje ste mi preporucili
Da li se slazete sa konstatacijom Clocwork oranga:
Prvo mesto dele:Aprlia Gilera Piaggio
Piaggio ima dosta u ponudi ali Aprilie i Gilere nisam nigde nasao, pa ako imate neki link ka polovnim skuterima, bio bih zahvalan
Imas na polovniautomobili sajtu par komada do 500e, u Bg-u. Ako si planirao da kupujes onda idi to odma gledaj dal valja jer kad krene sezona to plane za tili cas. Srecna kupovina
ako mene pitaš piaggio ti poštarski su dobri ima delova za njega da sam uzimao polovan taj bih uzeo realna cena polovnih lepo idu
a oni aprilia,gilera,suzuku muzuku honda i ostali jesu dobri al skupi za održavanje
Neznam zasto ste skepticni prema kinezima,pricate iz raznih prica a ne iz iskustva,polovan markirani skuter je mozda bolji ali ko ti garantuje da nije sklepan za prodaju,i te price da sa doradom na 80 ccm ide 100 kmh su tacne ali ima jedna zackoljica tada trosi 5-6 L i predje max. 5000 km pa onda rikne i sve ispocetka,a i medju kinezima imas dobrih skutera iz iskustva znam mnoge koji imaju vec po 15000 km bez kvarova.
Laki, hvala Bogu pa jos nisam toliko poludeo da zalazim u silikonsku dolinu :hh :hh :hh
Evo i jedne pesmice na tu temu:
"U Belome gradu, videh devojku mladu, i ona nema balon silikon. U Strahinjić Bana, u po bela dana, škripe gume, reči šume, balon - silikon. Balon silikon, balon silikon, škripe gume, reči šume, balon - silikon. Ona dobra je seka i sad će da šmeka, kroz prozor od džipa ko bleji u nju, a kad padne tama i njena će mama, škripe gume, reči šume, balon - silikon. Balon silikon, balon silikon, škripe gume, reči šume, balon - silikon. Na dobrom je glasu i nju će da spasu budući suprug i dobar mu drug. A kad padne tama, možda postaće mama, škripe gume, reči šume, balon - silikon. Balon silikon, balon silikon, škripe gume, reči šume, balon - silikon."
(Tekst & aranžman by Dragoljub Milčić) :hh :hh :hh
Btw, odlicne ideje za sredjivanje skutera, ali onda ce da mi ispadne veca dara nego mera
Kako da proverim u kakvom je stanju skuter na licu mesta! Mogu li to da uradim kao totalni laik, tj mozete li mi dati neke instrukcije, sta je najbitnije, na sta da obratim paznju...? :roll:
najbolje da nađeš nekog ko se razume
a i onda opet kolko sreće imaš tako će da bude neko kupi nov pa nema sreće
Ala si me utesio kumasine, svaka ti cast :hh :hh :hh
ja imam keewey fact, motor super izgleda, jeftino sam prosao i jako lepo ide,cim otopli u kola ne ulazim.Ako neko ima iskustva sa ovim motorom neka pise.
Dobar skuter ako ima dobru kompresiju i lezajevi da su u redu,sto znaci da ga nista ne koci,treba da moze da radi na sto manjem "ler-gasu" a da se ne ugasi. Takoreci;treba da broji. Cak,cak,cak..... U prednjem i zadnjem tocku ne sme da ima "luft" to jest da se tockovi klimaju. Ako neznas kako radi dobar skuter na "ler-gasu" idi u prodavnicu novih skutera i kao si zainteresovan pa poslusaj kako radi na "ler-u". Kada ga zaokreces na asvaltu,nesme da te vuce prema unutra ili da se neda pa da bezi napolje iz kruga ,sto znaci da su "viljuske krive i da je skuter imao najverovatnije udes. Kad mu das malo gas treba da krece bez trzaja i ravnomerno,sto znaci da mu je Variomatik u redu.Ako trza,oce pa nece onda nije dobra Variomatika. Nemoj da te lazu pa da ti kazu da treba da promenis samo kais. Ukoliko krece tek sa pola gas-a kao kiwei i tome slicni Kinezi ne treba ti,jer ces u protivnom uz brdo da se poguravas nogama da bi izasao. Pricam iz debelog iskustva a imam na Piaggio 2000 Mileniumu,koji je po mome misljenju najzahvalniji, sada vec 34 000 Km. Nista jos nije otvarano. Menjane samo gume i kocnice.Puno srece. Mozda je i bolje da ides sam ,nego sa nekim ko kaobajagi zna pa te nagovori na svasta. Srecno
Kiwei je jedan od boljih drugorazrednih skutera. Problem je sto on malo slabo ide za njegovu snagu i krece tek kad mu "opalis" pola gasa. Takodje slabo ide uz brdo. Pogotovo sa dvojicom. Kiwei je najbolje kupiti nov i voziti ga do 7-8 000 Km,prodas ga,dodas pare koje mu tada treba za opravku, pa opet kupis nov za te pare.Pozdrav
Kod Kineza je isto kao i kod svih drugih, koliko platis toliko dobijes. Rade oni i kvalitetniji program ali su nasi uvoznici prilicne stipse pa traze uglavnom najjeftiniju robu!
Licno pazario sam kineski motor u martu 2007. nov, kros 200 ccm Quinqui.
Sta da vam kazem , obisao sam celu Srbiju sa njim, nisam ga posebno mazio ni pazio, najvise km je prosao po blatu i prasini i do sada za nekih 10.000 km nisam imao nikakvih problema. Kostao je oko 1500 eura i do sada se kroz potrosnju goriva, koja je nenormalno mala oko 2,5 l proseka, potpuno isplatio.
Mislim d je bolji nov Kinez nego polovan Italijan ili Francuz.
Nov.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..