Slobodno pitajte sve sto vas interesuje jer sam mehanicar po struci
Saveti za popravku automobila
SLOBODNO PITAJTE SVE STO VAS INTERESUJE JER SAM MEHANICAR PO STRUCI
ja vozim volvo 440 pa me interesuje kako da povecam silu kocenja na zadnjoj osovini koju sam promenio (bile su kocnice sa gurtnama a sada sam stavio diskove i plocice) ali su diskovi dosta korodirali od stajanja i rucnu jos nemogu da zategnem dovoljno.
Izmena kočionog sistema na vozilu spada u obaveznu homologaciju kod nadleznog za testiranje vozila, jer se time menjaju farbičke karakteristike vozila što najneposrednije utiče na bezbednost u saobraćaju.
pa sad koliko moja izmena utiče na tu "homologaciju" ili kako već, nisam siguran jer je sve zamenjeno sa istog volvo-a, koji je to imao fabrički ugrađeno, odnosno od mog se razlikuje samo po motoru (karburator-ajnšpric) a godište, tip i sve ostalo je isto.
Sve ovo sam ja odradio još prošle godine ili pre oko 30.000 km i sve funiše ali bih rekao da mi zadnja osovina malo slabije koči nego prednja koja inače zbog težine motora i samim tim što je prednja mora više da koči, a i ističe mi registracija pa neznam kako ću da se pokažem na valjcima.
Vidi "peti" vetil kod zadnje osovine... Mozda je zaglavio...
Reci mi kako ti radi rucna, mislim na princip, jel' ima male pakove unutar diskova ili ima mehanizam na celjustima?
Polo VW, 95-to, ima hronican problem sa paljenjem, veoma retko, posebno kad je vlazno vreme, ali vec 5 godina ne mogu da skontaju sha mu je. Poslednji koji ga je gledao je rekao da je brava prljava, moze li se brava cistiti u varijanti ssm?
U principu, pošto se već razumeš u elektriku, kontakti na bravi se ne popravljaju, ja sam to probao jednom na fići i držalo je ko pas ježa.Ako je već brava u pitanju odrši kesu i kupi novu.
Pa ako ko onog servisera nisu mogli da nadju i otklone kvar!!!
Ne znam sta bih ti rekao???????
Ocekivala sam napade, ali ne od tebe Bane )
Tamo su mi i rekli da je brava zaprljana.
Pa sto onda nisu poprskali ili ocistili???
Nemaju vremena???
Mislim da ti je veliki posao da je skidas ali kupi neki kontakt sprej pa poprskaj.
WD-40 slovi kao odstranjivač vlage. Da li si pokušala da poprskaš razvodnu kapu sa njim ?
Nije moglo da se zavrsi sa WD40, pokusali smo, mislim da je receno da je negde dublje u bravi taj problem, da bi se nesto moralo skroz skidati , ovoono, al nema veze, shibajte po drugim problemima, ja sam se vec naucila boritis a ovim, dignem lepo rucnu, izbacim u ler i raspalim po gasu da me chuje ceo kraj ))
Nije moglo da se zavrsi sa WD40, pokusali smo, mislim da je receno da je negde dublje u bravi taj problem, da bi se nesto moralo skroz skidati , ovoono, al nema veze, shibajte po drugim problemima, ja sam se vec naucila boritis a ovim, dignem lepo rucnu, izbacim u ler i raspalim po gasu da me chuje ceo kraj ))
Nemas ti problema sa bravom uopste, osim ako kluc ne zapinje prilikom okretanja ( a to nije pomenuto), vec sa ULOSKOM brave koji je na drugom kraju (preko puta) kljucaonice i menja se prilicno jednostavno...
Probati sa SILIKONSKIM sprejem (WD 40 je izvikan), znaci kupiti sprej sa visokim sadrzajem silikona i naprskati ga odozdo u bravu (mora se skinuti plastika ispod volana), a ne kroz rupu za kljuc ...
Tim tvojim mehanicarima preporuci da se vrate na kvantasku pijacu (odakle su verovatno ponikli) . . .
Vidi "peti" vetil kod zadnje osovine... Mozda je zaglavio...
Reci mi kako ti radi rucna, mislim na princip, jel' ima male pakove unutar diskova ili ima mehanizam na celjustima?
Nema peti ventil, a kocnica je klasicni mehanizam sa celjustima
A kako radi rucna kako nju aktiviras? mora imati neko poluzje, neverujem da je hidraulicna . . .
kako i ko moze da prebaci volan sa desne na levu stranu golf 3 diesel :roll:
A kako radi rucna kako nju aktiviras? mora imati neko poluzje, neverujem da je hidraulicna . . .
Rucna je ista kao i kod svih automobila. Rucica zateze sajle koje vode do celjusti zadnjih kocnica i skuplja paknove. Takodje pri zameni paknova znam da se klip cilindra vraca okretanjem, odnosno u eksploataciji se sam zateze a vraca se odvijanjem cilindra.
kako i ko moze da prebaci volan sa desne na levu stranu golf 3 diesel :roll:
Cuo sam da ljudi kupuju vozila kojima je volan na desnoj strani i pri tom prodju jeftinije i za 2000 evra i vise. Znam jednog tipa koji je kamione "desnjake" radio za nas standard i po kamionu bio dobar za ohoho love. Oprema (instr. tabla, rucica menjaca, poluge kvacila-kocnice-gasa, i ostalo sta vec treba) mu je stizala nova zapakovana na kucnu adresu. Nije to nikakva mudrost, to bi trebao da zna svaki bolji autolimar, jer svaki auto je sto se karoserije tice proizveden serijski da moze da bude levi ili desni. Treba samo otvoriti nove otvore iz putnickog dela u motorni deo (za sajle gasa-kvacila- km, kablove) a stare zatvoriti. Nisam siguran za menjac posto je na "levim" automobilima prva "do sebe i napred" ali mislim da bilo kako bilo menja se samo poluga menjaca.
Nisam neki strucnjak ali nemoj olako da odbacujes ovu soluciju jer ako je golf-3 u pitanju sve delove koji su ti bitni (instr. tabla, poluge kvacila-kocnice-gasa, sajla km-kvacilo-gas-kocnica i ostalo) mozes naci na auto otpadu polovno a kvalitetno. :blob1
zlii wrote:kako i ko moze da prebaci volan sa desne na levu stranu golf 3 diesel :roll:
Nisam siguran za menjac posto je na "levim" automobilima prva "do sebe i napred" ali mislim da bilo kako bilo menja se samo poluga menjaca.
Na menjaču se ne menja ništa.
krvolok wrote:A kako radi rucna kako nju aktiviras? mora imati neko poluzje, neverujem da je hidraulicna . . .
Rucna je ista kao i kod svih automobila. Rucica zateze sajle koje vode do celjusti zadnjih kocnica i skuplja paknove. Takodje pri zameni paknova znam da se klip cilindra vraca okretanjem, odnosno u eksploataciji se sam zateze a vraca se odvijanjem cilindra.
Pa pitah li te ima li PAKNOVE (u disku) ili radi preko plocica? Kad si stavio glavcine sa diskovima, jesi li ugradio nove plococe ( i paknove) ?
odgovor za volvo 440. i ja imam volva 460 ,to je isto,i meni je fabricki nazad diskovi i isto nazadslabo koci i prosao je normalno na pregledu u austriji,a imao sam isto problema sa rucnom i mijenjao sam sajle i sad valja
Sasvim je normalno i svaki auto koci slabije pozadi.... Inace bi se zanosio...
Krvolok, jesi li ti slucajno iz Gradiske???
Jok, ja iz Uzica grada, a zivim preko vec 10 godina
A nista onda, sjecam se da je na jednom drugom forumu bio lik iz Gradiske sa istim tim nickom (taj lik se bavi Chip-Tuningom).
znam na kog mislis, http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=7.0
Tu me preduhitrio sa nickom
pitanje glasi!citroen xsara 1,4 benzin,''97 godiste.gledano iz auta sa desne strane znaci ispred suvozaca se cuje lupanje kao da je u motoru i to kad se polazi i na dalje na oko 2000obrtaja se kao stabilizuje ali kad se da gas opet se cuje.kao neki''majstori'' kazu da su leteci lageri na radilici a mozda je i ona ostecena i tako dalje do generalke.inace ne gubi ulje za sad i na 130-150 ide normalno.vase misljenje i savet.hvala ACA
Da su leteci izgubio bi pritisak ulja... pali li se lampica ulja na leru kad je vruc?
Daj malo vise objasni kako lupa koliko jako, na sta podseca lupa, lupa lu u mestu ili u voznji...
citroen xsara.lampica se ne pali i ima normalan pritisak ulja a lupa samo u voznji i kad stojim kad dam malo veci gas preko 2000obrt.lupa kao da zakacinje negde,a ovaj od kog sam kupio auto mi je rekao da je menjao lamelu i da ona kao nije jos legla.ja sam laik sto se toga tice.hvala vam na odgovorima pozdrav aca
Zvuk dolazi sa strane menjaca ili remenica ili iz samog motora?
Mehaničaru dobro dočao na forum i sigurno će trebati saveti jer nam je vozni park u proseku prilicno star, tako da će biti potrebe za savetima, ali i za popravkama, jer u automehanici ima malo prostora za ssm.Osim nekih sitnica za ostale poslove je neophodan kanal ili subna dizalica, a to ssm nema, a sem toga kod složenijih intervencija treba znanje i iskustvo, što ssm opet nema.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..