Da li neko moze pomoci sa idejom, a radi se o: Benzinac sa plinom, pali na prvi zub i na leru radi kao sat, dam gas i do 2000 obrtaja sve OK, onda naglo izgubi obrtaje i ugasi se. Ne mogu pokrenuti auto da odem do servisa. Da li neko ima ideju o cemu se radi?? Hvala unapred
Saveti za popravku automobila
Zaboravih reci da se to desava i na benzinu i na plinu. Iskljucivao pumpu za benzin, iskljucivao plin i opet isto!
ima li iko pojma o čemu se radi ...........golf4 tdi kad se ugasi motor čuje se posle 2-3sek. nekakvo klepetanje..............???
Prilikom vožnje uz brdo dolazi do povećanja nivoa u prelivnoj boci i ispuštanja na čep,ventilator se upali ona i dalje izlazi.Kad je motor ugasen nivo je ispod min. ako dospem izbaci je.Na instr.tabli kad izbacuje vodu kazaljka pokazuje norm.temp.Da li mozete odgovoriti na pitanje o čemu se radi.hvala
Radi se o autu Nissan qashqai 2,0 d
Прво што ми пада на памет је ваздух у систему и лош термодавач који касно пали вентилатор.
Imam problem zadnjih par meseci sa prvim paljenjem u toku dana. Auto teško pali, nekad manje teško nekad više teško. Ispod sam ostavio link ka videu gde možete videti i čuti kako se to dešava.
Inače promenjeni su svi filteri, svećice i senzor na zamajcu, i dalje isti problem. Dijagnostika pokazuje samo grešku na zadnjoj lambda sondi, bio sam kod nekoliko majstora (zato sija SERVICE)
Da čujem vaše predloge.
https://www.youtube.com/watch?v=WuaGG4gNk_E&feature=youtu.be
velika mogucnost je vakum .ne kontrolisan ulaz vazduha u motor . proveriti creva za vazduh, ocistiti sensor za vazduh (sa specialnim sprejom, ne sa sprejom za karburatore) Bilo kakva naprslina ili rupica na liniji od filtera za vazduh do usisne grane moze da prouzrukuje takav problem, isto tako labava/ostecena creva za vazduh kod motora. Dali auto bolje pali kad se malo pritisne gas pedala? ako da ,skinite elekronski/automatski sauh I ocistite . lambda sonda moze da da gresku zbog vakuma, ona jednostavno cita srazmeru kiseonika I goriva na izduvnoj grani I nemora da znaci da je pregorela. Sve ovo bi bilo najeftinije da se proveri pre nego sto se posumlja na dovod goriva koji moze da pravi isti problem.
zadnja lambda sonda služi za proveru efikasnosti katalizatora. nije dovoljno 'upaljena greška', već šta tačno signalizira, pa prema tome tražiti dalje. obično (ne mora da znači da je to i tvoj slučaj) je reč o neispravnom katalizatoru, a malo ređe o neispravnosti same sonde.
ni jedno ne bi trebalo da bude uzrok otežanog starta.
kod vozila sa ugrađenim plinom, obično nakaradno podešen plin pravi probleme kod hladnog starta, kada motor startuje na benzin. lako je proveriti: pre gašenja, nakon zadnje vožnje u toku dana, ostaviti motor da radi najmanje 15 minuta na benzin i posle toga ugasiti (za to vreme komp motora 'uči' situaciju rada na leru i postavlja parametre za sledeći garantovani start). Ukoliko ujutro startuje bez problema, pozdravi onoga ko ti je podešavao plin.
Naravno, ukoliko uopšte imaš ugrađen plin.
za sve ostalo proveravaju se parametri - očitavanja prednje sonde i korekcije ubrizgavanja, pretpaljenja... lako se izvede zaključak o 'falširanju' vazduha, kao što preporučuje zakcoske. u tom slučaju, ostaje samo da se utvrdi gde tačno. ukoliko postoji plin, sve provere se rade kod rada na benzin! Takođe, ako postoji plin, posle dužeg korišćenja plina degradira kvalitet spreja na diznama za benzin (zbog prljanja dizni, odnosno nečišćenja normalnim radom dizni), što se u parametrima takođe vidi slično kao i falširanje vazduha.
Dobar diagnosticar bi nasao problem poprilicno brzo.Kao sto rece kolega sonda nema uticaja na paljenje.ona funkcionise tek kad se motor zagreje. Ventil koj se nalazi na poklopcu motora treba zameniti ako nije dugo menjan (pozeljno original ) . Vakumska creva se veoma lako menjaju Ona koja su gumena a tvrda vise ne leze dobro I obicno se lako svlace sa pipaka ( treba ih zameniti). Veliko rebrasto crevo od filtera do usisne grane treba skinuti I pregledati dali ima negde ostecenje. Pa kad je vec skinuto ocistiti na usisnoj grani talog katrana ako ga ima kod leptira. U slucaju da je sve ovo provereno/uradjeno, a promena nema, onda bih se koncentrisao na dovod goriva (oslabljena pumpa, nepovratni ventil kod pumpe, ubrizgivaci, regulator pritiska goriva, relej za pumpu I naravno kao sto kolega rece u vezi plina (podesavanje) Za vakum/promena creva mozete sami I nije skupo a za sve drugo treba covek/servis sa alatom I znanjem.
Svaki auto treba da ima antifriz (50/50) a ne obicnu vodu I treba da ima thermostat. 100% voda dovodi do ostecenja u motoru I sistemu sa hladjenje. 50/50 mesavina sprecava rdjanje I bolje odrzava temperaturu motora I duze traje vodena pumpa. Kad izbacuje vodu iz prelivnog kazanceta , znaci nastao je kvar na sistemu I voda se zagreva vise od predvidjenog sto se obicno pokaze na termo pokazivacu ( ako je ispravan). Ako se zaglavi thermostat (zatvoren) voda nemoze da izvrsi cirkulaciju (pun krug) a pumpa gura I izbaci na kazance . Isto tako moze da se zacepi radiator I da istera na kazance. U oba slucaja moze se desiti da je polu zacepljeno/polu zatvoreno I brzina razmene hladne I tople vode je znatno smanjena.,a pumpa vrti brze pri vecim obrtajima..Moguci razlozi takvog problema su :zaglavljen temostat (zatvoren ili poluzatvoren), zacepljen radiator,previjeno ili spljosnuto crevo, ostecena pumpa ,pa I vazduh u sistemu ako je predhodno menjan antifriz. Postoji jos jedan I totalno nepozeljan kvar : ostecen dihtung na glavi,.moze da probije I da izduvni gasovi ulaze u system za hladjenje I da isteruje antifriz. To je veliki toplotni I vazdusni pritisak uz pratnju pritiska pumpe. Ako je to, uzeti plasticnu dvo litarsku flasu I napuniti 1/3 vode/antifriza , skinuti kraj prelivnog creva sa kazanceta I ubaciti u flasu do dna ,ako je dovoljno dugacko u protivnom kupiti duze crevo.. Test izvrsiti kad je motor ohladjen . Upaliti motor I gledati dali se pojavljuju vazdusni mehurici . Za pocetak ce biti nekoliko sporih, ali ako se znatno povecava broj u toku zagrevanja motora I pri tome se stisne gas pedala, pocece da kuva kao kisela voda ili gazirani sok kad se otvori..Ako se vozilo predhodno pregrejalo jednom ili vise puta I nije se primetilo na vrame postoji mogucnost da je dihtung produvao (pogotovo ako je aluminiumska glava). Dugacak tekst, ali eto za one koji neznaju.
Radi se o Yugo Koral In 2007 godište sa ugrađenim gasom. Jutros auto upalih normalno, ali posle par sekundi dobi čudan zvuk, kao dizel golf 2, i ugasi se posle par sekundi i više nije mogao upaliti. Zamenim sve svećice, i opet neće da upali. Kablovi su dobri. On vergla normalno ali ne pali. Šta mi je činiti?
Poštovani anedic, ja bih proverio da li imam struju u kablovima, jedan po jedan, jer deluje kao da je par sekundi radio na 3 cilindra. Posle toga mnogo će lakša biti dijagnoza. Znači kabl po kabl prislonite na masu. Ovo radite sa rukavicama.
Jos jedan nacin provere ostecenog dihtunga na glavi. Ovaj dihtung je probio u system za haladjenje, vidi se I po cepu ( sapunjav cep). Sistem za paljenje I gorivo je iskljuceno izvlacenjem osiguraca. Sve su svecice izvadjene. Stavlja se svecica u cilindar koji se testira I vergla se. Cilindar 1 je dobar, cilindar 2 malko pusta (izbacio je po neki mehur), cilindar 3 I 4 su skroz produvali. Evo linka https://www.youtube.com/watch?v=MCo0SLeMEfk
Gde se nalazi ventilator grejanja kabine kod reno lagune jedinice 1996god benzin. Problem mi je jer nece uopste ventilator da mi radi, auto niti greje niti hladi, hocu reci ne izduvava nikakav vazduh. Automatsku klimu ima. Hvala
Nalazi se iza fioke sa desne strane vozila.
Da ki mozete malo blize da mi objasnite ako nije problem
Hoce da kazu. Nalazi se na suvozacevoj strani iza kutije/fioke za dokumente I ostale zezalice. Da bi se taj ventilator zamenio , mozda je potrebno skinuti prednju masku ,da se dodje do njega ili da se otvori kutija/fioka, pa da se vidi ventilator. Mozda je ventilator ispravan, ali jedan deo koj se zove resistor za ventilator moze da pregori, pa da fen ne radi.U mnogo slucajeva kad je taj resistor neispravan ,ventilator radi samo na najvecoj brzini. Taj resistor bi trebao ovako da izgleda ili slicno. link http://www.ebay.co.uk/itm/HEATER-BLOWER-RESISTOR-MOTOR-FAN-FOR-RENAULT-L... Taj resistor se obicno nalazi pored ventilatora zasrafljen negde na/u plasticnu cev koja razvodi vazduh , a u nekim slucajevima I na kucistu ventilator, tako da se samo vidi plastika/prikljucak,a metalni deo je u cevi.
Ja se izvinjavam, nekad nisam temeljan. Uglavnom, potrebno je skinuti fioku, izvaditi je komplet sa njenom kutijom. Motor će se videti sa leve strane-do centralne konzole. Tada ćete unimerom lako proveriti da li dobija ikakav napon. Te kasnije da li je do njega. Ali ja bih pre svega proverio osigurače. Pozdrav
Imam golf 2 1.3i sa janspricom, posto mi ne radi regulator pritiska goriva i protokomer mnogo mi grosi benzina pa ga vozim samo na plin, posto imam problema po hladnom vremenu majsor mi je preporucio da skinemo ajnspric i postavimo karburator zajedno sa usisnom granom. Kakvo je vase misljenje da li se to isplati raditi posto je auto limarijski odlican i motor mu je ekstra!
Da budem iskren, ovo je jako loša ideja. Zar nije jeftinije srediti protokomer i regulator kako ste naveli nego ubacivati karb? O.o
Tesko je naci dobar protokomer posto sam ga vec jedno popravljao, "majstor" ga stelovao pa nije napravio nista najveci je problem sto guta nenormalno, ko zna sta mu jos fali a tesko je naci i regulatro pritiska goriva a da je dobar, u principu mogu naleteti i na los karburator sve je to dotrajalo sa tim datumom proizvodnje ali nekako mi se cini da je to nekako bolja varijanta samo me interesuje koja bi onda bila potrosnja snaga i slicno ad li je neko to radio vec i kakva su iskustva? Hvala unapred na odgovoru!
Ivane, pogledajte na e-bay u , tamo ima brdo delova za starije automobile, možda neki stari buvljak, mada ima i novih doduše turskih i kineskih delova. Potrošnju vam ne mogu reći, ali mogu da vam obećam igranku bez prestanka sa karburatorom.
Obrnuta strana volana ali mozda ce Vam posluziti. Odgovor za dusanmilica. Broj 9 je u pitanju.
Upravo sam gledao ima protokomer od 50 dolara do 100 polovno i ko mi garntuje da ce to raditi ili je bio na nekom golfu pa ga je plin sredio kao i ovaj moj pretpostavljam! Sta podrazumevate pod igrankom, nece paliti ili ? Mene najvise plasi da ce mu biti mnogo velika potrosnja i eventualno da nema dovoljno snage kao sada, trenutno ide kao blesav! Radi perfentno sve dok ne dodje zima i onda se gasi kada ga upalim drzim nogu na gasu sve dok se ne zagreje pa onda prooradi i onda mogu ici po zimi gde god zelim! To je jedina muka!
Zameni regulator. Znakovi loseg regulatora su: grub rad na leru, trosi mnogo goriva (dimi na aspuh), auto nece da upali ili upali pa se ubrzo ugasi, cimanje pri voznji (kao da gubi gorivo). Najbolje staviti, original I nov regulator . Protokomer se servisira (ocistiti konekcije, po potrebi nastelovati mesavinu, spiralni feder je nastelovan fabricki I nedira se). Protokomer je mehanicki potenciometar I od starosti se zaprlja ili izlize polukruzna traka po kojoj kliza peraja (ako je tako zovu).Evo ti video link: https://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc pa ces videti kako izgleda.
Hvala na savetu, nista mi onda ne preostaje da nabavim regulator i da trazim nekog majstora! Pozdrav|!
POzdrav svima majstorima. Imam Kadet 1.3 1986. godište motor C13N CAT. E sad pre jendo mesec dana sam počeo sam da mu radim osveženje motora. I naravno sve semeringe i dihtunge zameio leteće ležajeve takođe, gumice ventila takođe, Proverio sam ovalnost i mere cilindara i bili su i dalje za standard pa sam zato i karike menjao na std. Sklopim motor i d aupalim crkla mi dizna u Monopointu MOtronic SPI i nju zamenim za polovnu (tj stavio sam ceo monopoint od modela C14N). I sad auto upali i radi samo na leru. Kad dodam gas čuje se kao da mu nešto fali ili benzin ili vazduh jer potmuli neki zvuk se javi. Skinem svećice a one garave. Naravno i kapa i ruke i kablovi su novi. Jednosavno nema ideju. Prvo sam mislio da sam pogrešno uzubio kolenasto i bregastu ali nisam jer postojie oznake i kad njih uparis mora da bude sve ok. Pa sam promenio i komutator (kod mene je 4+3) sad sam našao i Hall namotaj pa danas mislim njega da menjam. ako sam nešto prevideo a jesam pomagajte, pomagajte!
Pozdrav
Treba mi malo saveta.
U pitanju je VW polo 2001 6n2
Vec par godina imam problem sa trzanjem u voznji,al kad postigne radnu tempreaturu i na nekih 1500 do 2500 obrtaja.Nekad prestane po 100km,pa se opet vrati neko vreme.Greska je bila u MAP senzoru usisne grane,cistio ga i resavao problem na par meseci.To se i dalje nastavlja,kupio drugi polovan al isto.
Menjao bombinu,svecice,kablove.
PRIMETIO SAM DVE STAVRI...
1.Jedna dizna je vlazna...Da li mozdaona pravi problem kad se zagreje da me rasprskava benzin dobro i da prekida ,ili da uvlaci fals vazduh...
2.Uredjaj koji sprecava da skala predje preko 5000 obrtaja...nekad prekida a nekad ne...vec predje tu granicu preko,moze da zakuca do kraja...nema onih prekida...
Auto losije vuce,trese na 2000 obrtaja,prenosi na sasiju vibracije,tako i u voznji prenosi vibracije...
Kao da nema dobru varnicu ili gorivo...Da kazem on radi,al drhti po malo na leru...Nema dobar rad.
I ujutru prvo paljenje pocne da trokira,dok ne dam gas.Ako ne dam gas,trokira i puca u motoru i trokira 15 sekundi...Posle lepo radi.Izbaci na auspuh gorivo ili vodu
Nadam se da sam lepo objasnio
Pozdrav,
radi se o Yugu 55 koral .Problem se sastoji u tome da na skali ocitava visoku temperaturu motora , pri duzoj voznji ode u drugi kraj crvenog polja , a kod motora sve u redu. niti je rasdhladna tecnost prokljucala , niti je izbacio tecnost , creva meka, nema pritiska u njima.Ventilator se ukljucuje na pola skale.Izbacio sam termostat , promenio termo davac , majstori kazu da je dobro umasen , ali uvek isto.Onomad sam vozio na relaciji od oko 160 km , skazaljka je debelo usla u crveno i otisla na drugi kraj crvenog polja i tako za vreme veceg dela puta , ali sa motorom sve u redu , niti sam primetio da ima kljucanja tecnosti.Niko ne zna sta je.Pominju ravnanje glave ili zamenu dihtunga, a ja nisam siguran da bas to treba. Svaki majstor ima svoju verziju , a ja se bojim da posle intervencije ne bude jos gore stanje.Sta da radim i ima li nekog resenja?